Azizan Osman (Official)
90K subscribers
4.18K photos
1.54K videos
4 files
3.75K links
The official account for Datuk Wira Dr Azizan Osman | Business Growth Mentor | Entrepreneur | Investor

Passionate About Helping People To Start, Grow & Expand Their Business

https://instagram.com/azizanosman_official
https://www.facebook.com/azizanosman
Download Telegram
to view and join the conversation
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
“Sedekah kepada orang miskin terhitung pahala satu sedekah. Sedekah kepada kaum kerabat mendapat dua pahala (iaitu) pahala sedekah dan pahala menyambung silaturahim.” (Hadis riwayat Ahmad)

Semoga adik- beradik dan kaum keluarga kita semua dimurahkan rezeki dan dijauhkan dari wabak penyakit. Amin..

#AzizanOsman
#TeamRichWorks
Good Day People! Bagaimana semangat para usahawan hari ini? Perlukan inspirasi? Jom dengarkan perkongsian dari Puan Kalai Vanni Veerayah, Founder Loveme.

Nak tahu macam mana kisah beliau memajukan jenama penjagaan dan kecantikan jenama Loveme ini?

Jom dengarkan sekarang!

#TeamRichWorks
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Ya Allah, kami memohon kepadaMu yang menyebut akan kebaikan, mewujudkannya, dan memerintahkan kepadanya, agar Engkau mengingatkan apa yang telah Syaitan lupakan.

Memang sifat manusia itu lemah. Susah nak ingat. Maka, cara nak ubat itu adalah dengan banyakkan belajar serta berdoalah kepada Allah. Doa bukan untuk bermalasan. Doa bukan untuk sambil lewa. Doa adalah untuk menguatkan dan meluruskan usaha untuk sentiasa berada di atas keberkatan.

#AzizanOsman
#TeamRichWorks
Selamat berhujung minggu bakal usahawan jutawan! Siapa nak dengarkan kisah jutawan artisan bakery? Hari ini kami bawakan Founder Clover Homebaker, Tuan Mohd Rosli Abdul Manaf.

Jual cinnamon rolls pun boleh jadi jutawan? Nak tau bagaimana?

Jom kita sama-sama dengarkan perkongsian beliau.

#TeamRichWorks
Ya Allah
Masukklah kami dalam golongan orang-orang yang dilimpahi dengan berbagai-bagai kebaikan dan hidayahMu Ya Allah. Selawat dan salam ke atas junjungan kami Nabi Muhammad SAW serta ahli keluarga dan para sahabatnya.

Aamiin Ya Mujib

#AzizanOsman
#TeamRichWorks
Good Day People! Ada yang Monday blues ke tu? Jom dengarkan kisah perkongsian dari jutawan pengeluar minuman berasaskan roselle, Tuan Abdul Wahab Ismail.

Bagaimana tercetusnya idea Tuan Abdul Wahab menghasilkan minuman Mylife Roselle ni?

Anda nak tau? Jom dengarkan kisah beliau!

#TeamRichWorks
Ya Allah,

Berikan kami kekuatan, kesihatan dan keberkatan untuk terus berkhidmat dan berjuang di dalam tugas yang Engkau amanahkan ke atas bahu kami.

Ya Allah Ya Baari’,

Kami mohon Engkau permudahkan segala urusan buat kami pada hari ini. Uruskan keluarga kami, uruskan pasangan kami, uruskan anak-anak kami, uruskan bisnes kami, dan urusan di dunia serta di akhirat. Hanya kepadaMu kami berserah Ya Allah.

#AzizanOsman
#TeamRichWorks
🔴Live Bangun!

Jangan terlalu FOKUS dengan perkara yang salah sehingga langsung tiada TINDAKAN.

Berapa banyak masa yang anda telah bazirkan dalam sehari untuk fikir dan buat tindakan yang tak beri apa-apa RESULTS?

Nak berjaya anda perlu manfaat kan apa yang anda ada sekarang dan mulakan dengan tindakan.

Ingat kawal fokus anda. Jangan mudah terpengaruh dengan perkara-perkara yang menghalang kejayaan anda!

Jom bersama Ejen Hadi dalam sesi Live Bangun!

>> https://www.facebook.com/azizanosmanofficial/videos/157558646552042

#Bangun
#TeamRichWorks
Selamat tengahari usahawan! Siapa nak dengarkan kisah usahawan jutawan popcorn? Hari ini kami bawakan Founder Eng’s Popcorn, Tuan Shazarul Ismail.

Hanya dengan jual popcorn pun boleh jadi jutawan? Nak tau bagaimana?

Jom kita sama-sama dengarkan perkongsian beliau.

#TeamRichWorks
Tiada Tuhan yang disembah melainkan Allah Yang Maha Penyantun lagi Maha Mulia,
Maha Suci Allah Tuhan yang pemilik Arsy.
Segala puji bagi Allah Tuhan semesta alam.

Aku memohon kepadaMu hal-hal yang mendatangkan rahmatMu dan hal-hal yang memastikan keampunanMu, dan terpelihara dari semua dosa yang menuju ke setiap kebaikan dan terhindar dari semua dosa. Janganlah Engkau tinggalkan satu dosa pun bagi kami, melainkan Engkau mengampuninya. Wahai Yang Maha Penyayang.

Ya Allah, bukakanlah ke atas kami hikmahMu dan limpahkanlah ke atas kami khazanah rahmatMu, wahai yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

#AzizanOsman
#TeamRichWorks
Good Day People! Tuan Ahmad Nizamuddin Malek Reedzwan, Founder Wealth Academy ingin berkongsi kisah bisnes beliau bersama anda pada tengahari ini.

Anda pernah dengar Wealth Academy? Nak tau?

Jom dengarkan perkongsian ini!

#TeamRichWorks
Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim,

Berikanlah kami kekuatan, berikan kami keampunan, berikanlah kami petunjuk jalan yang kau redhai. Ya Allah, kuatkanlah iman kami, kuatkanlah agama kami untuk kami terus taat dan sujud kepadaMu melalui ujianMu ini Ya Allah.

Engkau mudahkanlah apa yang sulit, mudahkanlah segala urusan harian kami dan Engkau dekatkanlah pintu rezeki untuk kami dan keluarga kami Ya Allah. Sesungguhnya kami memohon perlindungan dan keberkatan dariMu. Agar kami dijauhkan dari segala bala bencana yang kami sendiri tidak mahu ianya terjadi pada diri dan juga ahli keluarga kami.

Amin Ya Rabb

#AzizanOsman
#TeamRichWorks
🔴Live Bangun!

Esok! Program Titan Summit pada 24-26 September 2021.

Jom bersama dengan Ejen Hadi dalam sesi Live Bangun dengan perkongsian dan himpunan 100 Usahawan Jutawan terbesar di Malaysia!

>> https://www.facebook.com/azizanosmanofficial/videos/564909194841942/

#Bangun
#TeamRichWorks
Selamat tengahari usahawan! Hari ini kami bawakan perkongsian dari Tuan Sri Krishna Subramaniam & Puan Sudha Devi, Founder Kytee Herbals.

Nak tahu bagaimana pasangan usahawan ini memajukan Kytee Herbals?

Jom dengarkan perkongsian ini!

#TeamRichWorks
“Dan Dialah yang menurunkan hujan setelah mereka berputus asa dan Dia pula menyebarkan rahmat-Nya merata-rata. Dan (ingatlah) bahawa Dialah pengawal (yang melimpahkan ihsan-Nya), lagi Yang Maha Terpuji.” al-Syura:28

Ya Allah murahkanlah rezeki kami hari ini dan hari akan datang seperti lebatnya hujan yang Engkau turunkan.

Amin Ya Rabb...

#AzizanOsman
#TeamRichWorks
HARI INI!

Hari yang ditunggu-tunggu telah tiba! Bermulanya hari pertama program virtual online Titan Summit 2021 - 10X Bina Bisnes Berjaya pada 24-26 September 2021 ini selama 3 hari!

Platform akan dibuka seawal jam 8.00 pagi dan program bermula pada jam 8.30 pagi!

Pastikan anda komited hadir hingga ke penghujung program dan agar tidak terlepas sesi perkongsian dari usahawan-usahawan hebat ini!

Sediakan buku nota dan pen serta semangat yang LUAR BIASA! Jangan lupa share learning points anda selepas berakhir setiap sesi!

#TeamRichWorks
Sesi 1 Program virtual online Titan Summit 2021 - 10X Bina Bisnes Berjaya pada 24-26 September 2021 ini.

Dapat sesuatu dari perkongsian usahawan jutawan dari sesi 1 tadi? Jom kongsikan bersama kami learning points anda dari sesi pertama ni!

#TeamRichWorks
Sesi kedua telah berakhir sebentar tadi. Macam mana perkongsian usahawan-usahawan sesi tengahari tadi?

Anda dah cukup rasa terbakar? 🔥🔥

Pastikan hadir untuk sesi malam untuk lebih banyak kisah inspirasi.

#TeamRichWorks
Selesai hari pertama program virtual onlineTitan Summit 2021 - 10X Bina Bisnes Berjaya! Amazing kan perkongsian usahawan hari ini?

Jom kongsikan bersama kami learning points sesi ke-3!

Jangan lupa hadir sesi hari kedua esok untuk ketahui kisah ramai lagi usahawan Titanium RichWorks. Platform dibuka seawal jam 8 pagi!

#TeamRichWorks
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Ya Allah Ya Tuhan kami,

Peliharakanlah kami dari ancaman perkara yang buruk. Selamatkanlah kami dari terbukanya aib-aib kami kepada orang yang tidak kami ketahui. Engkau berikanlah kami keselamatan, keamanan dan kemakmuran agar kami sentiasa menzahirkan rasa kesyukuran dan sujud kepadaMu.

#AzizanOsman
#TeamRichWorks