yt individual and canva can buy sebab if im not mistaken dia tak langgar t&c
LEGAL apps and game topup !
( PENGEDAR RASMI from supplier )
— Iqiyi premium private own email rm 20.00
— iqiyi standard private own email rm 13.50
— bstation blibili rm 12.50
— game topup ( can dm for pricelist )
not under “pengedar rasmi” legal
— yt individual rm 5.00
— canva member rm 5.00
( PENGEDAR RASMI from supplier )
— Iqiyi premium private own email rm 20.00
— iqiyi standard private own email rm 13.50
— bstation blibili rm 12.50
— game topup ( can dm for pricelist )
not under “pengedar rasmi” legal
— yt individual rm 5.00
— canva member rm 5.00
yang ada beli netf haritu dengan saya acc dia start dgn niastore please dm me now ye kalau dah sampai 5 hari tak dm i tak layan
ada ke report yang saya tak reply and bagi update langsung lagi? please dm
ada yang nak ke iqiyi premium 26days rm2.80?
haritu terbeli (ter renew)
haritu terbeli (ter renew)
NEW PRICE FOR CAPCUT legal paid
— PRIVATE rm 10.00
— SHARING rm 8.20
CANVA ONE MONTH
rm 3.50
ROBUX VIA LOGIN
https://t.me/vinsstorec/614
TIKTOK BOOSTER
https://t.me/vinsstorec/598
— PRIVATE rm 10.00
— SHARING rm 8.20
CANVA ONE MONTH
rm 3.50
ROBUX VIA LOGIN
https://t.me/vinsstorec/614
TIKTOK BOOSTER
https://t.me/vinsstorec/598
Telegram
— vins sharing 🍥 ( backup )
(⟡˘ᵕ˘) 𝐑𝐎𝐁𝐔𝐗 𝐕𝐈𝐀 𝐋𝐎𝐆𝐈𝐍 —— 𝐑𝐎𝐁𝐋𝐎𝐗 ݁𓈒݂݂𓏴𓏴
✿𓏲 80R: RM 3.90
✿𓏲 160R: RM 7.60
✿𓏲 240R: RM 11.10
✿𓏲 320R: RM 15.60
✿𓏲 500R: RM 19.10
✿𓏲 660R: RM 25.75
✿𓏲 1000R : RM 37.10
✿𓏲 2000R : RM 73.20
✿𓏲 4000R : RM 146.10
PACKAGE PREMIUM
🎀 ✮ 450r + premium: RM 18.45…
✿𓏲 80R: RM 3.90
✿𓏲 160R: RM 7.60
✿𓏲 240R: RM 11.10
✿𓏲 320R: RM 15.60
✿𓏲 500R: RM 19.10
✿𓏲 660R: RM 25.75
✿𓏲 1000R : RM 37.10
✿𓏲 2000R : RM 73.20
✿𓏲 4000R : RM 146.10
PACKAGE PREMIUM
🎀 ✮ 450r + premium: RM 18.45…
🌀 capcut only warranty backfree. incorrect pass/limit login/maximum attempt reached no warranty. nak beli = know the risk
CAPCUT PRIVATE
FULLWARRANTY
1 month: RM 8.60
FULLWARRANTY
1 month: RM 8.60
full warranty if send ss within 12h, including incorrect pass/bug dll
hii! sorry nak tanya sebab dah berbulan dalam pikiran saya soalan ni tapi bila share kt mana mana takde sapa jawab so I choose nak tanya yall please do comment. What do you think about reselling sharing apps? is it haram? why? because i stopped selling premium apps because of this kalau tanya ai ofc tak tahu betul ke tak
— vins sharing 🍥 ( backup )
hii! sorry nak tanya sebab dah berbulan dalam pikiran saya soalan ni tapi bila share kt mana mana takde sapa jawab so I choose nak tanya yall please do comment. What do you think about reselling sharing apps? is it haram? why? because i stopped selling premium…
guys memang takde jawapan ke sebab if bende ni tak haram i nak continue jual since I mmg tengah takde duit
❤3