⭕️ ۲۰۰میلیارد دلار با جنگ عقب افتادیم
"محمدرضا باهنر"، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، از خسارات جنگ ۴۰روزه سخن گفته است. او میگوید: طبقه متوسط به طبقه فرودست سقوط کرده و حقوق ۵۰میلیونتومانی نیز این روزها، کفاف یک زندگی سهنفره را نمیدهد؛ چراکه ظرف ۸سال گذشته ۱۰۰۰درصد تورم داشتهایم. "
#مطبوعات
🏠 @Robatonline
"محمدرضا باهنر"، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، از خسارات جنگ ۴۰روزه سخن گفته است. او میگوید: طبقه متوسط به طبقه فرودست سقوط کرده و حقوق ۵۰میلیونتومانی نیز این روزها، کفاف یک زندگی سهنفره را نمیدهد؛ چراکه ظرف ۸سال گذشته ۱۰۰۰درصد تورم داشتهایم. "
#مطبوعات
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😢15🤷♀5😁3👍2👎1
*پایش میدانی واحدهای ریخته گری در بهارستان؛ صدور اخطاریه برای واحدهای آلاینده*
محمدعلی جودکی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان با اشاره به هدف از این گشت های نظارتی، بیان داشت: این اقدامات با هدف کنترل، پیشگیری از تخلفات احتمالی و برخورد قاطع با واحدهای آلاینده در راستای حفظ سلامت محیط زیست انجام می شود.
#محیطزیست
🏠 @Robatonline
محمدعلی جودکی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان با اشاره به هدف از این گشت های نظارتی، بیان داشت: این اقدامات با هدف کنترل، پیشگیری از تخلفات احتمالی و برخورد قاطع با واحدهای آلاینده در راستای حفظ سلامت محیط زیست انجام می شود.
#محیطزیست
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍4❤1
برقراری مجدد پروازهای تهران - دبی از ۱۰ تیرماه
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتوگو با ایسنا:
🔹️از ۱۰ تیرماه سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین سازمان هواپیمایی امارات مجوزهای لازم را برای برقراری پروازهای تهران - دبی صادر کردهاند.
🔹️این پروازها نیز قرار است توسط شرکتهای هواپیمایی ایرانی انجام شود، ولی در آینده ایرلاینها دیگر نیز پس از بررسیهای لازم اضافه خواهند شد.
🏠 @Robatonline
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتوگو با ایسنا:
🔹️از ۱۰ تیرماه سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین سازمان هواپیمایی امارات مجوزهای لازم را برای برقراری پروازهای تهران - دبی صادر کردهاند.
🔹️این پروازها نیز قرار است توسط شرکتهای هواپیمایی ایرانی انجام شود، ولی در آینده ایرلاینها دیگر نیز پس از بررسیهای لازم اضافه خواهند شد.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😁9👎2👍1🤬1
رئیس سازمان ثبت احوال بر تسریع در صدور کارت هوشمند ملی تأکید کرد
رئیس سازمان ثبت احوال کشور با تأکید بر ضرورت تسریع در صدور کارت هوشمند ملی، گفت:
🔹سازمان ثبت احوال خود را در قبال مردم متعهد میداند و همه ظرفیتها باید برای تسریع در فرآیند تولید و صدور کارتهای هوشمند ملی به کار گرفته شود.
🏠 @Robatonline
رئیس سازمان ثبت احوال کشور با تأکید بر ضرورت تسریع در صدور کارت هوشمند ملی، گفت:
🔹سازمان ثبت احوال خود را در قبال مردم متعهد میداند و همه ظرفیتها باید برای تسریع در فرآیند تولید و صدور کارتهای هوشمند ملی به کار گرفته شود.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😁12🤬6❤3👍1
🔻تداوم وقفه در بخشی از خدمات بانکهای ملی و صادرات
▪️در ادامه فرایند بازگردانی و پایدارسازی سامانههای بانکهای ملی و صادرات، بخشی از خدمات این دو بانک بار دیگر با اختلال روبهرو شده است.
▪️بررسیهای فنی نشان میدهد این اختلال در امتداد آثار حمله سایبری پیشین بر زیرساختهای فنی و سامانههای متمرکز بانکی پدید آمده است. از همان لحظه نخست، تیمهای فنی و امنیتی شرکت خدمات انفورماتیک با همه ظرفیت در حال شناسایی منشأ اختلال، ایمنسازی سامانهها و بازگردانی پایدار خدمات هستند.
▪️شرکت خدمات انفورماتیک ضمن پوزش از مشتریان گرامی بانکهای ملی و صادرات، تأکید میکند که صیانت از اطلاعات و داراییهای مردم در اولویت کامل قرار دارد و بر پایه بررسیهای انجامشده، هیچگونه دسترسی غیرمجاز به دادههای مشتریان گزارش نشده است.
▪️از هموطنان عزیز درخواست میشود ضمن حفظ آرامش و شکیبایی، اخبار و اطلاعیههای تکمیلی را تنها از طریق پایگاههای رسمی بانکها و شرکت خدمات انفورماتیک دنبال کنند.
▪️تلاش فنی برای بازگرداندن خدمات، تا رسیدن به پایداری کامل و اطمینان از عملکرد ایمن سامانهها، بیوقفه ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی در نخستین فرصت منتشر خواهد شد.| تسنیم
🏠 @Robatonline
▪️در ادامه فرایند بازگردانی و پایدارسازی سامانههای بانکهای ملی و صادرات، بخشی از خدمات این دو بانک بار دیگر با اختلال روبهرو شده است.
▪️بررسیهای فنی نشان میدهد این اختلال در امتداد آثار حمله سایبری پیشین بر زیرساختهای فنی و سامانههای متمرکز بانکی پدید آمده است. از همان لحظه نخست، تیمهای فنی و امنیتی شرکت خدمات انفورماتیک با همه ظرفیت در حال شناسایی منشأ اختلال، ایمنسازی سامانهها و بازگردانی پایدار خدمات هستند.
▪️شرکت خدمات انفورماتیک ضمن پوزش از مشتریان گرامی بانکهای ملی و صادرات، تأکید میکند که صیانت از اطلاعات و داراییهای مردم در اولویت کامل قرار دارد و بر پایه بررسیهای انجامشده، هیچگونه دسترسی غیرمجاز به دادههای مشتریان گزارش نشده است.
▪️از هموطنان عزیز درخواست میشود ضمن حفظ آرامش و شکیبایی، اخبار و اطلاعیههای تکمیلی را تنها از طریق پایگاههای رسمی بانکها و شرکت خدمات انفورماتیک دنبال کنند.
▪️تلاش فنی برای بازگرداندن خدمات، تا رسیدن به پایداری کامل و اطمینان از عملکرد ایمن سامانهها، بیوقفه ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی در نخستین فرصت منتشر خواهد شد.| تسنیم
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😡18❤1
🔻بسته شدن کامل تمامی ورودیهای تهران از روز جمعه
رئیس پلیس راهور منطقه ۱۲ تهران:
با اعلام آمادهباش صددرصدی از بامداد جمعه تا صبح سهشنبه، از بسته شدن کامل تمامی ورودیهای تهران از روز جمعه خبر داد و گفت: با پیشبینی حضور ۱۵ تا ۲۰ میلیون نفری، هیچ خودرویی از شهرستانها اجازه ورود به پایتخت را نخواهد داشت و زائران فقط با مترو وارد شهر میشوند/ اسکان نیوز
🏠 @Robatonline
رئیس پلیس راهور منطقه ۱۲ تهران:
با اعلام آمادهباش صددرصدی از بامداد جمعه تا صبح سهشنبه، از بسته شدن کامل تمامی ورودیهای تهران از روز جمعه خبر داد و گفت: با پیشبینی حضور ۱۵ تا ۲۰ میلیون نفری، هیچ خودرویی از شهرستانها اجازه ورود به پایتخت را نخواهد داشت و زائران فقط با مترو وارد شهر میشوند/ اسکان نیوز
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😁29🤬19❤4
تکذیب خبر ممنوعیت ورود خودروها به تهران از روز جمعه
🔹به دنبال انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر بستهشدن کامل تمامی ورودیهای تهران از روز جمعه و ممنوعیت ورود خودروهای شهرستانی به پایتخت، پیگیریها از پلیس راهور تهران بزرگ نشان میدهد این خبر صحت ندارد.
🔹بر اساس اعلام پلیس راهور تهران بزرگ، تاکنون هیچگونه تصمیمی مبنی بر انسداد کامل ورودیهای تهران یا ممنوعیت ورود تمامی خودروهای شهرستانی به پایتخت ابلاغ نشده است.
🔹پلیس راهور تأکید کرد محدودیتهای ترافیکی ویژه مراسم وداع و تشییع «امام شهید»، پس از نهایی شدن طرحهای ترافیکی، بهصورت رسمی و از طریق اطلاعیههای پلیس راهور تهران بزرگ به اطلاع شهروندان خواهد رسید./ میزان
🏠 @Robatonline
🔹به دنبال انتشار مطلبی در فضای مجازی مبنی بر بستهشدن کامل تمامی ورودیهای تهران از روز جمعه و ممنوعیت ورود خودروهای شهرستانی به پایتخت، پیگیریها از پلیس راهور تهران بزرگ نشان میدهد این خبر صحت ندارد.
🔹بر اساس اعلام پلیس راهور تهران بزرگ، تاکنون هیچگونه تصمیمی مبنی بر انسداد کامل ورودیهای تهران یا ممنوعیت ورود تمامی خودروهای شهرستانی به پایتخت ابلاغ نشده است.
🔹پلیس راهور تأکید کرد محدودیتهای ترافیکی ویژه مراسم وداع و تشییع «امام شهید»، پس از نهایی شدن طرحهای ترافیکی، بهصورت رسمی و از طریق اطلاعیههای پلیس راهور تهران بزرگ به اطلاع شهروندان خواهد رسید./ میزان
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😁9❤4
🔻بازهم قطع برق در رباط کریم و عدم پاسخگویی مسولین
برق امروز از ساعت ۱۵ در خیابان امینی و کوچه یاران ۳ قطع شده تا ساعت ۱۸ هم وصل نشده
چرا مسولین رباطکریم پاسخگو نیستن
چرا به درد مردم نمیرسید
میدونید با این قطع و وصل برق چه خسارتی به مردم می زنید
....
سلام خسته نباشید امروز دقیقا ده متری دوم خیابون رجایی سه بار برق رفت!!!!! چرا درک نمیکنن ملت خونه زندگی ندارن!
پارسال همین بود که یخچال ما سوخت!
لطفاً رسیدگی کنید
فقط ده متری دوم اینجوری میشه لطفاً درست کنید انقد نوسانات داره
...
سلام خواستم به اطلاع برسونم برای سومین بار همین الان برق خیابون رجایی رفت
یک بار ساعت ۱۲ تا ۲
یکبار ساعت ۱۶:۴۰ تا ۱۷:۵۰
یکبار الان ساعت ۱۸:۴۵
واقعا مسئولین منطقه دارن چکار می کنن؟ خسته نمیشن اینهمه مردم اعتراض می کنن؟ واقعا شرم آوره
وسایل برقی مون توی این اوضاع داغون شدن
...
سلام ما خیابان فرهنگ کوچه امین ۳ هستیم از ساعت ۱۰ونیم برق خانه ها یکی در میان قطع شده طبق برنامه خاموشی قراره ساعت ۲ برق قطع شود مسولین برق رباط کریم رسیدگی کنن
...
سلام خسته نباشین
ما دردمون به کی بگیم همش برق خیابون رجایی قطع میشه فقط کوچه ده متری دوم پیر امید یار
انور خیابون همه برق دارن جز یدونه کوچه
امروز کلا برق نداشتیم
بعد یه عالمه پول برق ازمون میگیرن
لامپای خونمون سوختن
...
سلام
خیابان رجایی ده متری دوم در روز سه چهار بار برق میره و فقط این مشکل برا کوچه ده متری دوم هست و بقیه ساختمانها برق دارن بشدت بد نوسانات برق در محدوده زیاد هست و وسایل ما کم کم دارن از بین میرن لطفا رسیدگی بشه تا وسایل ما نسوختن خسته شدیم بخدا انقد برق میره
#اداره_برق
#شورا
#نماینده
#فرماندار
#رباطکریم
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😡25❤7🤷♀2👍2
عنوان آقای گلی لیگ دسته سوم باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۵-۱۴۰۴ به صورت مشترک به دو بازیکن تیم های شهرداری اردبیل و کشاورز رباط کریم رسید.
به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مهدی اسکندری از تیم کشاورز رباط کریم و رضا آروین از تیم شهرداری اردبیل با ۱۴ گل زده به صورت مشترک عنوان آقای گلی این فصل لیگ دسته سوم باشگاه های کشور را کسب کردند.
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍9❤3😁2
.
راهنمای مسافرت با راهآهنهای ایران، بنگاه راه آهن دولتی ایران، چاپخانه راه آهن، ۱۳۲۶ (۸۰ سال پیش)
#راهآهن #ایستگاه_شهریار(رباطکریم)
#تاریخ
🏠 @Robatonline
راهنمای مسافرت با راهآهنهای ایران، بنگاه راه آهن دولتی ایران، چاپخانه راه آهن، ۱۳۲۶ (۸۰ سال پیش)
#راهآهن #ایستگاه_شهریار(رباطکریم)
#تاریخ
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤14👍3👏2
🔻ایران رسما از جام جهانی حذف شد
🔹با تساوی الجزایر برابر اتریش و از دست رفتن شانس قرار گرفتن در رده بهترینهای تیم سوم، تیم ملی ایران با سه تساوی و کسب ۳ امتیاز از جام جهانی ۲۰۲۶ حذف شد.
#ورزشی
🏠 @Robatonline
🔹با تساوی الجزایر برابر اتریش و از دست رفتن شانس قرار گرفتن در رده بهترینهای تیم سوم، تیم ملی ایران با سه تساوی و کسب ۳ امتیاز از جام جهانی ۲۰۲۶ حذف شد.
#ورزشی
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😁89👍9😢6😡6👏4👎2❤1
📌 به دستور دادستان رباطکریم انجام شد // پلمب مرکز غیرمجاز ترک اعتیاد در فاز ۶ پرند
🔸در ادامه برخورد دستگاه قضایی با مراکز درمانی فاقد مجوز، یک مرکز غیرمجاز ترک اعتیاد در فاز ۶ پرند شهرک مهستان با دستور دادستان شهرستان رباطکریم پلمب شد.
🔸این اقدام در راستای صیانت از سلامت عمومی، مقابله با فعالیتهای غیرقانونی در حوزه درمان و اجرای ضوابط قانونی صورت گرفته است.
🔸بر اساس این گزارش، این مراکز بدون اخذ مجوزهای لازم فعالیت داشته و مرتکب تخلفات مرتبط شده بودند.
🔸این اقدام که مورد استقبال ساکنین فاز ۶ قرار گرفت، به دستور دکتر یوسف وند دادستان شهرستان رباطکریم به انجام رسید و واحد متخلف پلمپ شد.
🔸دادستانی شهرستان رباط کریم از شهروندان خواسته است در صورت مشاهده هرگونه فعالیت درمانی غیرمجاز یا مراکز فاقد مجوز، مراتب را از طریق مراجع ذیصلاح گزارش کنند تا در سریعترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد./پرندآنلاین
🏠 @Robatonline
🔸در ادامه برخورد دستگاه قضایی با مراکز درمانی فاقد مجوز، یک مرکز غیرمجاز ترک اعتیاد در فاز ۶ پرند شهرک مهستان با دستور دادستان شهرستان رباطکریم پلمب شد.
🔸این اقدام در راستای صیانت از سلامت عمومی، مقابله با فعالیتهای غیرقانونی در حوزه درمان و اجرای ضوابط قانونی صورت گرفته است.
🔸بر اساس این گزارش، این مراکز بدون اخذ مجوزهای لازم فعالیت داشته و مرتکب تخلفات مرتبط شده بودند.
🔸این اقدام که مورد استقبال ساکنین فاز ۶ قرار گرفت، به دستور دکتر یوسف وند دادستان شهرستان رباطکریم به انجام رسید و واحد متخلف پلمپ شد.
🔸دادستانی شهرستان رباط کریم از شهروندان خواسته است در صورت مشاهده هرگونه فعالیت درمانی غیرمجاز یا مراکز فاقد مجوز، مراتب را از طریق مراجع ذیصلاح گزارش کنند تا در سریعترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد./پرندآنلاین
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
👍3
🔻هشدار نسبت به وزش باد شدید و بارش باران در تهران
ادارهکل هواشناسی استان تهران:
▪️در نوار مرزی جنوبی و غربی و ارتفاعات بالادست استان در بعضی ساعتها وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید، در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و ارتفاعات در بعضی ساعتها وزش باد نسبتا شدید گاهی شدید پیشبینی میشود.
▪️طی امشب تا سهشنبه (۷ تا ۹ تیر) روند کاهش نسبی دما بهویژه در مناطق شمالی مورد انتظار است.| ایسنا
🏠 @Robatonline
ادارهکل هواشناسی استان تهران:
▪️در نوار مرزی جنوبی و غربی و ارتفاعات بالادست استان در بعضی ساعتها وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید، در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و ارتفاعات در بعضی ساعتها وزش باد نسبتا شدید گاهی شدید پیشبینی میشود.
▪️طی امشب تا سهشنبه (۷ تا ۹ تیر) روند کاهش نسبی دما بهویژه در مناطق شمالی مورد انتظار است.| ایسنا
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
❤1
#شهروند_خبرنگار
باتشکر از اطلاع رسانی شما
امروز 4 ساعت قطعی برق داشتیم الان که اکثر مغازه ها در خیابون رجایی بسته ست هنوز ولتاژ ما 211 رو نشون میده با این وضع اصلا نمیشه کولر روشن کرد توجه داشته باشید که هنوز گرمای شدید مرداد رو نداریم
سال قبل با اینکه کلی پیگیری کردیم اما نتیجه نگرفتیم، با توجه به افزایش مصرف در تابستان باید ولتاژ پست های برق رو بالا ببرن که انجام نمیدن
تا دیشب این موقع حداقل ولتاژ بالای 220 بود اما الان اوضاع بدتر هم شده
واقعا نمی دونیم باید به کجا پناه ببریم
#اداره_برق
#رباطکریم
🏠 @Robatonline
باتشکر از اطلاع رسانی شما
امروز 4 ساعت قطعی برق داشتیم الان که اکثر مغازه ها در خیابون رجایی بسته ست هنوز ولتاژ ما 211 رو نشون میده با این وضع اصلا نمیشه کولر روشن کرد توجه داشته باشید که هنوز گرمای شدید مرداد رو نداریم
سال قبل با اینکه کلی پیگیری کردیم اما نتیجه نگرفتیم، با توجه به افزایش مصرف در تابستان باید ولتاژ پست های برق رو بالا ببرن که انجام نمیدن
تا دیشب این موقع حداقل ولتاژ بالای 220 بود اما الان اوضاع بدتر هم شده
واقعا نمی دونیم باید به کجا پناه ببریم
#اداره_برق
#رباطکریم
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😡7❤1
#شهروند_خبرنگار
مشکلات ناشی از اختلالات بانکی
درود بر شما.
حدود یک هفته هستش که حقوق هامون رو به بانک ... واریز کردند و تا الان هم هیچ خبری از حقوق نیست ما موندیم و طلبکارهایی که هر روز زنگ میزنن.حالا خرج گران خونه که بماند...
🏠 @Robatonline
مشکلات ناشی از اختلالات بانکی
درود بر شما.
حدود یک هفته هستش که حقوق هامون رو به بانک ... واریز کردند و تا الان هم هیچ خبری از حقوق نیست ما موندیم و طلبکارهایی که هر روز زنگ میزنن.حالا خرج گران خونه که بماند...
Please open Telegram to view this post
VIEW IN TELEGRAM
😡10😢1