نمیخوایم عزیزمون بمیره
تاحالا از خودمون پرسیدم نکنه تا الان هزار بار از تو مرده و ما نفهمیدیم؟
تاحالا از خودمون پرسیدم نکنه تا الان هزار بار از تو مرده و ما نفهمیدیم؟
چه سرد است محتوای آشیانه های من. جنبش خزیدن لا به لای کلمات. پر از درک بی تناسب ها. عالمی دارد این آغوش. دلم برای متن های بی معنی تنگ شده. کلمات را شقه شقه باید کرد. نیازی به بودن حروف نیست. عشق مخلوط در خون جوهر می جوشد. جملات پرسه می زنند و من همینقدر برهم ریخته ام که تو مرا نمیفهمی...
"باید همواره مست بود، مسأله همین است!
باید مست باشی تا سنگینیِ رقتبارِ زمان را که بر شانههایت سنگینی میکند و تو را در هم میشکند احساس نکنی. اما مست از چه؟ مست از شراب، شعر یا تقوا؛ هر طور که دلتان میخواهد... اما مست باشید."
👤 #شارل_بودلر
باید مست باشی تا سنگینیِ رقتبارِ زمان را که بر شانههایت سنگینی میکند و تو را در هم میشکند احساس نکنی. اما مست از چه؟ مست از شراب، شعر یا تقوا؛ هر طور که دلتان میخواهد... اما مست باشید."
👤 #شارل_بودلر
Forwarded from 𝖣𝗋𝗂𝗇𝗄 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝗅𝗈𝗏𝖾 𝗁𝖾𝗋 (𝐹𝑎𝑖𝑟𝑦 𝑓𝑟𝑒𝑠𝒉♡)
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حق؟حق
دل گرفته؟
یه قطره اشک کوچیکه که میاد و میره
بدون اینکه بفهمی این چی بود و کجا رفت
یه قطره اشک کوچیکه که میاد و میره
بدون اینکه بفهمی این چی بود و کجا رفت