امروز با آدمهایی رفتم بیرون
که تونستم دربرابر حس خفگیم دربرابر جمعیت مقاومت کنم
چون گذشت
به طور عجیب غریبی خوش نگذشت
ولی آروم گذشت
ذهنم در و دیوار کوبیده نشد
و خلوت بود همه چی و البته مجبور نبودم کار خاصی بکنم و رفتار خاصی داشته باشم که خوب بود
خلاصه که فهمیدم جمعهای خوبی هم پیدا میشه که تجربشون نکردم
و چون میدونم همشون این پیام رو میخونن جز حسام
ممنونم ازتون
که تونستم دربرابر حس خفگیم دربرابر جمعیت مقاومت کنم
چون گذشت
به طور عجیب غریبی خوش نگذشت
ولی آروم گذشت
ذهنم در و دیوار کوبیده نشد
و خلوت بود همه چی و البته مجبور نبودم کار خاصی بکنم و رفتار خاصی داشته باشم که خوب بود
خلاصه که فهمیدم جمعهای خوبی هم پیدا میشه که تجربشون نکردم
و چون میدونم همشون این پیام رو میخونن جز حسام
ممنونم ازتون
احتمالا هویتم منقطع شده. خودم را بین خندههای اطرافیانم و انسانهایی که تردد میکردند گم کردهام.
احتمالا هویتم پخش و پلا شده. چیزی از من این حوالی نیست. من گم شدهام و قصدی برای پیدا شدن نیست.
من ناخوشیهایم را در پیادهروی خلاصه میکردم و پایم درد میکند از پیادهرویهای بیهدف.
من فقط خودم را میخواهم.
احتمالا هویتم پخش و پلا شده. چیزی از من این حوالی نیست. من گم شدهام و قصدی برای پیدا شدن نیست.
من ناخوشیهایم را در پیادهروی خلاصه میکردم و پایم درد میکند از پیادهرویهای بیهدف.
من فقط خودم را میخواهم.
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک فریم از اثرات نزدیکی به انتخابات رو مشاهده میکنید
مناظرات راجع به مسائل منشوری!
بعد به استایلها هم دقت کنید خداوکیلی
یکی ریش داره با کت شلوار دهه ۷۰
یکی سهتیغ کرده با لباس بهروزتر
حتی زیرپوستی تبلیغات نمادهای اصلاحطلبها و اصولگراها و کسشعرطلبان و مزخرفگراها هم داره انجام میشه
خیلی پست و حرومزادن
خیلی!
مناظرات راجع به مسائل منشوری!
بعد به استایلها هم دقت کنید خداوکیلی
یکی ریش داره با کت شلوار دهه ۷۰
یکی سهتیغ کرده با لباس بهروزتر
حتی زیرپوستی تبلیغات نمادهای اصلاحطلبها و اصولگراها و کسشعرطلبان و مزخرفگراها هم داره انجام میشه
خیلی پست و حرومزادن
خیلی!