احساس میکنم بزرگترین ضعف انسان حضور و بزرگترین قدرت انسان توانایی یافتن دلایلی برای فرار از تفکر نسبت به حضور است.
ساعت نزدیک به شیش غروب
و من حس خفگی دوازده شب رو دارم
یا این گرفتگیها زودرس شدن
یا دیگه توان کشوندن خودم به شب رو ندارم
و من حس خفگی دوازده شب رو دارم
یا این گرفتگیها زودرس شدن
یا دیگه توان کشوندن خودم به شب رو ندارم
Forwarded from .
◞⭑آن گاه که دیگر من از دنیا رفتهام، ماه زیبای آپریل موهای خیس از بارانش را پریشان میکند و تو دل شکسته بر روی پیکر بیجان من هم میشوی.
و من اهمیت نمیدهم.
چرا که میخواهم در آرامش به سر ببرم.
به سان درختان سرسبز، هنگامی که قطرات باران شاخه های نازک شان را خم میکند.
و من ساکت تر و سنگدل تر از اکنون تو خواهم بود.
یادداشت خودکشی-سارا تیسدل
@Sstrano
و من اهمیت نمیدهم.
چرا که میخواهم در آرامش به سر ببرم.
به سان درختان سرسبز، هنگامی که قطرات باران شاخه های نازک شان را خم میکند.
و من ساکت تر و سنگدل تر از اکنون تو خواهم بود.
یادداشت خودکشی-سارا تیسدل
@Sstrano