معکوس
763 subscribers
827 photos
41 videos
46 files
129 links
لینک اون‌ یکی کانال

https://t.me/bedroodiha
حرفا:
https://t.me/HarfChatBot?start=a00a0c1b4ee7
Download Telegram
سکوت، بوی کر کننده ی آغوش است
+تو خیلی خوب میتونی احساساتتو بیان کنی
اینو چجوری یاد گرفتی؟

من: اینکه اون حسارو تجربه نکنم
Forwarded from ژانوشت | زهرا هموله (zahra hamouleh)
امیدها شبیه هم نیستند؛
دست یکی به آسمان چنگ می زند
دست یکی به انسان...
دستهای انسان ها شبیه هم نیستند
یکی خاک را به باد می دهد
یکی عمر را...
انسان ها شبیه هم عمر نمی کنند
یکی زندگانی می کند
یکی تحمل...

✍🏻 #رسول_یونان
#برشی_از_یک_کتاب
zahrahamouleh.com
insta : zahra.h226
تو بین همه ی چیزای تلخ
یه حبه قندی...

👤 #نزار_قبانی
Forwarded from ننویسنده
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
احوال بد
احساسات بد
افکار بد
همشون ی دلیلی‌ دارن
بذار فک کنم حال بد الانت اصلا دلیلی نداره
شایدم واقعیت باشه و دلیلی نداشته باشه حقيقتا…
ولي تو رنج ميكشي
اين رنجو بروز ميدي ي جايي ب خودت مياي ميبيني رنج تو ادماي دورتو تغيير داده
نذار ادماي دورت تغيير كنن
رنج و عذابت بايد خودتو تغيير بده نه بقيه رو
همشو پيش خودت نگه دار
اگر دوست داشتي 🤌🏻 انقدشو بريز جلوي بقيه
نه به قصد تاثير گذاشتن روشون
اخرش دقيقا ب زيبايي اين پي ميبري ك جز تو هيشكي نيست!!
نه پارتنر نه بابا نه مامان
هيشكي…
وقتي به شاديِ غمت پي ميبري اون روز واقعا روزته♥️
قبول دارم خودم تا الان گند زدم
ولی از حالا بیاین فارسی تر حرف بزنیم
ب هر قیمتی
ن مثل فرهنگ زبان و ادب که گند زده
نه
مثلا دیگه های نگیم
تنکس نگیم
نایس نگیم
بای نگیم
کلمه های کره ای و ژاپنی استفاده نکنیم
تنها چیز با ارزشی که از ما مونده زبان و فرهنگمونه
همونم خراب نکنیم
دمتون گرم
طبق انتظارم از نحوه پذیرش اثر انتشارات های بزرگ
هیچ کدوم داستان رو نپذیرفتن....
دنیا دمدمی است،
دو روز دیگر ماها خاک می شویم.
چرا سر حرف های پوچ وقتمان را تلف بکنیم؟
چیزی که می ماند همان خوشی است، وقت را باید غنیمت شمرد.
باقیش پوچ است و بعد افسوس دارد..!

✍🏼#صادق_هدایت
تنهایی انسان بزرگ است
به وسعت دریا
اما برای پر کردنش یک لیوان محبت کافی است
ناممکن است سرانجام آن گونه نشویم که سایرین گمان می‌کنند هستیم

تورنتون وایلدر
اصن وطن کجاست؟
یه مرز کاغذی
من تو را بیش از تو
و تو مرا کمتر از دیگران دوست داشتی
و اینگونه
داستان های جهان
شروع شد
تو سینتون
کنار دلتون
یه کم جا بیشتر باز کنید
شاید همین نزدیکیا یکی دیگه هم خواست بیاد و جا بگیره
کتاب دلبرکان غمگین من
نوشته گابریل گارسیا مارکز
رو تموم کردم
عجب کتابی بود و چقدر زیرپوستی تو 120 صفحه عشق رو مجدد تو صورت آدما می کوبه و با همون سبک همیشگی مارکز بدون هیجان، خیلی آروم یه دفعه به خودتون میاید و میبینید رمان تموم شد


و اینکه فهمیدم اون کتاب برای چاپ 86 بوده و دیگه چاپ نمی شه و یه کتاب کمیاب ایران از پدرم به دستم رسیده خیلی بیشتر مزه داد
(افراد در حال آماده کردن اسنایپر و اسلحه های سنگین)
پابلو: دارید چه غلطی می کنید؟
+داریم آماده می‌شیم دیگه
_می خواید با سیاست مدار ملاقات کنید نه گانگستر.
+ مگه فرقی هم دارن، رئیس؟
_سیاستمدارا ترسو ان.
منم که می شکنم آخر
چو تخته های بی پارو
درخت باغ های شیرازم
بی ترنج ترین شاخه
دربلندترین حالت
فتاده ترین بازو
چنانچه می کشدم خانه
چنانچه می دردم اتاق
چه غمگسار است سکوت
چه ساکت است فرار

#ننوشته
مرگ را در ازای زندگی فروختم. که چه شود؟ به این پوچ گرایی برسم که خودم تکذيب کنم؟ دنیایمان سرخ و سفید، میان گوش هایمان لنگر می اندازد. در ازای سیاست های طولانی و کراهت های اجباری. اما ماییم که باید جهانمان را همچون دریا، پر از نوای ساحل کنیم. کاش دریایی درون ما بود...
Forwarded from ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢꜰᴏx ᴄɪʀᴄᴜs (𝑆𝑖𝑙𝑣𝑒𝑟𝐴𝑛𝑔𝑒𝑙𝐷𝑢𝑠𝑡:)~)
بس آرزو که در دل من مرد
چون عشق‌های دور جوانی.
اما امید همره من ماند،
با من نشست در پس زانو،
تنها گریستیم نهانی!
-هوشنگ ابتهاج
#onepiece