من از نگهداشتن خاطرات و عکسها بیزارم
من از نگهداشتن خودم هم بیزارم
اما سال ۲۰۲۳ برای من جهان جذابی بود
تمام خاطرات اون سال رو کنار میذارم
حتی با وجود اینکه انسانهایی توی زندگیم بودن که شیرینترین لحظههامو باهاشون ساختم و خاطراتی که امروز مثل رویا هستن برام
اما تنها نقطهای که حس کردم باید باهام بمونه خاطره ی سختیهای کتابم بود
متروهای تهران از دستم عاصی شده بودن از بس که این ور و اون میرفتم برای کارای کتابم
خود کتابم از دستم خسته شده بود از بس بازنویسیش کردم
اما میارزید
تمام خستگیها و ناامید شدنها درنهایت به برآورده شدن آرزوم میارزید!
من از نگهداشتن خودم هم بیزارم
اما سال ۲۰۲۳ برای من جهان جذابی بود
تمام خاطرات اون سال رو کنار میذارم
حتی با وجود اینکه انسانهایی توی زندگیم بودن که شیرینترین لحظههامو باهاشون ساختم و خاطراتی که امروز مثل رویا هستن برام
اما تنها نقطهای که حس کردم باید باهام بمونه خاطره ی سختیهای کتابم بود
متروهای تهران از دستم عاصی شده بودن از بس که این ور و اون میرفتم برای کارای کتابم
خود کتابم از دستم خسته شده بود از بس بازنویسیش کردم
اما میارزید
تمام خستگیها و ناامید شدنها درنهایت به برآورده شدن آرزوم میارزید!
چهار دقیقه است هوای سن جدیدم رو نفس میکشم
خبری نیست
خبری نخواهد بود
سلام مجدد به همون کودکی که هجده سال پیش به دنیا آمد
شادی رو توی هسته ی نارنج خواهیم دید
شاید
تقاضا میکنم هرچیزی بگید جز تبریک
اینجا چیزی برای مبارک بودن پیدا نمیکنم
خبری نیست
خبری نخواهد بود
سلام مجدد به همون کودکی که هجده سال پیش به دنیا آمد
شادی رو توی هسته ی نارنج خواهیم دید
شاید
تقاضا میکنم هرچیزی بگید جز تبریک
اینجا چیزی برای مبارک بودن پیدا نمیکنم
Bebor Be Name Khodavandat (Slit in the name of your god)
Mohsen Chavoshi
چه حکمتی است در این مردن؟
Forwarded from -itGallery | ایت گالری- (Ali)
از آدمایی که تحلیلم میکنن متنفرم
نگام کن
از حالت بگو
لبخند بزن
ببوس
اما چه لزومی داره تحلیلم کنی
نگام کن
از حالت بگو
لبخند بزن
ببوس
اما چه لزومی داره تحلیلم کنی