معکوس
759 subscribers
826 photos
41 videos
46 files
129 links
لینک اون‌ یکی کانال

https://t.me/bedroodiha
حرفا:
https://t.me/HarfChatBot?start=a00a0c1b4ee7
Download Telegram
Red Moon
Lil Uzi Vert
Forwarded from زَردِقَـــناری (The_B3)
اگه قدرتش رو داشتم، عاشق شدن رو در تمام کشور یا ختی جهان ممنوع می‌کردم؛ بعدش به کسایی که واقعا دوست دارن عشق بورزن اشتراک پریمیوم میفروختم تا یه عده نتونن دم به دیقه لاف عاشقی بزنن و نتیجتا اون هایی هم که میخواستن عاشق بشن با ظرافت بیشتر و دقیق تر عاشق می‌شدن؛ چون بخاطرش پول داده بودن.

بهرحال عشق -اگر واقعا وجود داشته باشه و حاصل یه مشت هورمون یا توهم نباشه- حرمت داره و با ارزشه. یکی باید اجازه نده کسی کثیفش کنه.
زَردِقَـــناری
اگه قدرتش رو داشتم، عاشق شدن رو در تمام کشور یا ختی جهان ممنوع می‌کردم؛ بعدش به کسایی که واقعا دوست دارن عشق بورزن اشتراک پریمیوم میفروختم تا یه عده نتونن دم به دیقه لاف عاشقی بزنن و نتیجتا اون هایی هم که میخواستن عاشق بشن با ظرافت بیشتر و دقیق تر عاشق می‌شدن؛…
این اشتراک رو البته مالی نمی‌کردم
مثلا
برای این حق باید یکساعت درروز بیشتر کتاب بخونن
یا به کسی کمک کنن
یه عملی که در جوامع امروز مثبت‌اندیش حساب بشه
وگرنه به قول یکی از دوستامون اینجوری فقیرا میمیرن و عاشق نمیشن
پولدارا که به جاییشون برنمی‌خوره هم حق اشتراک تنفس رو می‌گیرن هم عشق
ککشونم نمی‌گزه
Forwarded from Danial Razipour
اینم میشه ولی این ملت ریاکار رو فقط با مادیات میشه کنترل کرد.
بعلاوه وقتی بهشون میگی کتاب بخون تا بذارم عاشق بشی، نه کتابو میخونن نه عاشق میشن؛ ولی اگه براشون قیمت بذاری، مثلا بگی عاشق شدن هر دفعه ۱۰ میلیون، فکر میکنن خیلی خفنه و امتحانش میکنن
جامعه‌شناسی همینقدر جذابه!
به همه چیز از همه زاویه میشه نگاه کرد
آخرم عوام هستن که گند میزنن تو تمام دیدگاه‌های آرمانی!
قبلا گفتم بازم می‌گم
من یه روز نوشته‌هامرو وقف چیزی جز حق نمی‌کنم
انسان‌های افسرده در دوران کودکی و نوجوانی خود رمان‌های فانتزی می‌خوندند
اگر فانتزی خونید و این رو تاحالا نخوندید اشتباه بزرگ زندگیتون بوده
معکوس pinned Deleted message
معکوس pinned Deleted message
من از نگه‌داشتن خاطرات و عکس‌ها بی‌زارم
من از نگه‌داشتن خودم هم بی‌زارم
اما سال ۲۰۲۳ برای من جهان جذابی بود

تمام خاطرات اون سال رو کنار می‌ذارم
حتی با وجود این‌که انسان‌هایی توی زندگیم بودن که شیرین‌ترین لحظه‌هامو باهاشون ساختم و خاطراتی که امروز مثل رویا هستن برام
اما تنها نقطه‌ای که حس کردم باید باهام بمونه خاطره ی سختی‌های کتابم بود
متروهای تهران از دستم عاصی شده بودن از بس که این ور و اون میرفتم برای کارای کتابم
خود کتابم از دستم خسته شده بود از بس بازنویسیش کردم
اما می‌ارزید
تمام خستگی‌ها و ناامید شدن‌ها درنهایت به برآورده شدن آرزوم می‌ارزید!
Khodaro Che Didi
Reza Sadeghi
چهار دقیقه است هوای سن جدیدم رو نفس می‌کشم
خبری نیست
خبری نخواهد بود
سلام مجدد به همون کودکی که هجده سال پیش به دنیا آمد
شادی رو توی هسته ی نارنج خواهیم دید
شاید


تقاضا می‌کنم هرچیزی بگید جز تبریک
اینجا چیزی برای مبارک بودن پیدا نمی‌کنم
Bebor Be Name Khodavandat (Slit in the name of your god)
Mohsen Chavoshi
چه حکمتی است در این مردن؟