دلم میخواد مدت زیادی از عمرم رو به پرت و پلا گفتن بگذرونم
منتها دیدگاه دیگران از من به شکلی شده که انگار اجازش رو ندارم
منتها دیدگاه دیگران از من به شکلی شده که انگار اجازش رو ندارم
مدتهاست کلاغم
و تنها سمت آشغالهای براق میروم و از آن همه زباله ی انسانی چیزی جذبم نمیکند
و تنها سمت آشغالهای براق میروم و از آن همه زباله ی انسانی چیزی جذبم نمیکند
🔥سهم سریالها توی لیست پنجاه اپیزود برتر تاریخ imdb (توی این لیست انیمهها لحاظ نشدهاند)
اسم سریال و تعداد قسمتهایی که توی لیست هستند روبهروش نوشته شده:
Breaking Bad (5)
Game of thrones (5)
Mr robot (3)
Bojack Horsemen (3)
Gravity falls (3)
Better Call Saul (3)
Community (2)
House M.D (2)
Always sunny in Philadelphia (2)
Succession (2)
Hannibal (1)
Regular show
Doctor who
Sons of Anarchy
Spartacus
Bear
Young Justice
Adventure time
Dexter
Atlanta
This is us
Mandalorian
Mad men
Severance
6 feet under
West wing
Friends
Office
Rick and Morty
Sopranos
Chernobyl
اسم سریال و تعداد قسمتهایی که توی لیست هستند روبهروش نوشته شده:
Breaking Bad (5)
Game of thrones (5)
Mr robot (3)
Bojack Horsemen (3)
Gravity falls (3)
Better Call Saul (3)
Community (2)
House M.D (2)
Always sunny in Philadelphia (2)
Succession (2)
Hannibal (1)
Regular show
Doctor who
Sons of Anarchy
Spartacus
Bear
Young Justice
Adventure time
Dexter
Atlanta
This is us
Mandalorian
Mad men
Severance
6 feet under
West wing
Friends
Office
Rick and Morty
Sopranos
Chernobyl
من یکی از لذتهای زندگیم گرفتن گره ی نخ جعبه شیرینی در مواقع حساس بود و داشتن ترس پاره شدنش
یعنی چی بغل جعبه چسب میزنی تحویلم میدی
یعنی چیییی
یعنی چی بغل جعبه چسب میزنی تحویلم میدی
یعنی چیییی
امروز روز داد و بیداد کردن دختران شعر دوست سرزمینمه
کسایی که نیازهای ادبی خودشون رو توی دل شکسته ی یک زن دیدن
حتی افرادی بودن، که درکمال دوست داشتنش، بابت مسیری که توی زندگیش انتخاب کرده بود بهش فحش میدن
زنی که هرچقدر تو شعر و شاعری خوب بود نمیفهمم چرا سابقه هنریش رو با فیلم خراب کرد
کم کم از اونجایی که ادبیات ایران ارزش عجیب غریبی برای زن قائل نبوده یا اگرم بوده معروف نبوده جمعیت خیلی زیادی سمت فروغ میرن و خیلی از طرفداریهایی که از فروغ شد بخاطر جو ناشی از فمنیستی نصفه و نیمه توی ایران بود
من افسوس میخورم که فروغ و پروین اعتصامی که چشمههای ادبیات زن توی کل تاریخ ایران بودن این چنین زود خشک شدن
و بیشتر افسوس میخورم چون فروغ نماد چیزی شد که دوست داشت بشه اما نه به این شدت!
به هر حال
از اولین روز زندگیاش ایمان آورده بود به آغاز فصل سرد
زادروزش مبارک
کسایی که نیازهای ادبی خودشون رو توی دل شکسته ی یک زن دیدن
حتی افرادی بودن، که درکمال دوست داشتنش، بابت مسیری که توی زندگیش انتخاب کرده بود بهش فحش میدن
زنی که هرچقدر تو شعر و شاعری خوب بود نمیفهمم چرا سابقه هنریش رو با فیلم خراب کرد
کم کم از اونجایی که ادبیات ایران ارزش عجیب غریبی برای زن قائل نبوده یا اگرم بوده معروف نبوده جمعیت خیلی زیادی سمت فروغ میرن و خیلی از طرفداریهایی که از فروغ شد بخاطر جو ناشی از فمنیستی نصفه و نیمه توی ایران بود
من افسوس میخورم که فروغ و پروین اعتصامی که چشمههای ادبیات زن توی کل تاریخ ایران بودن این چنین زود خشک شدن
و بیشتر افسوس میخورم چون فروغ نماد چیزی شد که دوست داشت بشه اما نه به این شدت!
به هر حال
از اولین روز زندگیاش ایمان آورده بود به آغاز فصل سرد
زادروزش مبارک
Forwarded from غآيت وجود. (mim)
سلام، دوست داشتم نظر شخصی خودمو اینجا که مکان امنی برای ما هست بنویسم🌿
نکتهای که هست اینکه توی تلگرام هر از گاهی یچیزی مد میشه و چندوقتیه جملهی "نامه بنویسم برات، نامه بنویس برام و خلاصه لغتِ نامه" مد شده.
بعد یکسری از دوستان میان و به روشهای مختلف از این استفاده میکنن مثل چالش و نمیدونم در
قالب باتهای مختلف توی چنلها و پیویهای رندوم و دیلیهاشون!
تعداد محدودی واقعا اهمیت میدن و نامههای قشنگی رو که هرچند از نظر من ارزش نامه به روی کاغذ اومدنشه، به دستخط داشتنشه و به حس کردن ورق و کلماته، اما به هر حال مینويسن و قشنگ هم هست.
اما بیشتر افراد تقریبا گندشو در آوردن و جداً این میزان از سطحی بودن ناراحت کنندست! چرا؟ چونکه نامه چیزی هست بسیار با ارزش و مورد احترام بنابراین نمیشه وقتی چهارتا کلمه چرت و پرت تایپ کردی صرفا بفرستی برای بقیه و بگی نامه، اونم برای ویو و چمیدونم چیزای دیگه.
خلاصه که امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق کمرنگ بشه، همین🤍
نکتهای که هست اینکه توی تلگرام هر از گاهی یچیزی مد میشه و چندوقتیه جملهی "نامه بنویسم برات، نامه بنویس برام و خلاصه لغتِ نامه" مد شده.
بعد یکسری از دوستان میان و به روشهای مختلف از این استفاده میکنن مثل چالش و نمیدونم در
قالب باتهای مختلف توی چنلها و پیویهای رندوم و دیلیهاشون!
تعداد محدودی واقعا اهمیت میدن و نامههای قشنگی رو که هرچند از نظر من ارزش نامه به روی کاغذ اومدنشه، به دستخط داشتنشه و به حس کردن ورق و کلماته، اما به هر حال مینويسن و قشنگ هم هست.
اما بیشتر افراد تقریبا گندشو در آوردن و جداً این میزان از سطحی بودن ناراحت کنندست! چرا؟ چونکه نامه چیزی هست بسیار با ارزش و مورد احترام بنابراین نمیشه وقتی چهارتا کلمه چرت و پرت تایپ کردی صرفا بفرستی برای بقیه و بگی نامه، اونم برای ویو و چمیدونم چیزای دیگه.
خلاصه که امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق کمرنگ بشه، همین🤍