به حال انسانهایی که افسوس گذشته را عمیق و از ته دل میخورند حسادت میکنم.
آدمهایی هستند که اندوه از دست دادن کسی را تا روز آخر عمر حمل میکنند
حسادت میکنم
چون آنها دلیلی برای بارکشی داشتند
آنها باری روی دوش دارند
هدف
مقصود
حتی همراه با درد
من چه؟
آدمهایی هستند که اندوه از دست دادن کسی را تا روز آخر عمر حمل میکنند
حسادت میکنم
چون آنها دلیلی برای بارکشی داشتند
آنها باری روی دوش دارند
هدف
مقصود
حتی همراه با درد
من چه؟
Forwarded from 𝑺𝒂𝒇𝒆 𝒑𝒍𝒂𝒄𝒆
گفته بودی دیگر توان مراقبت از هیچ چیز را در خود نمیبینی.. نه حتی واژهها،
که خانه را به همین خاطر بدرود میگویی؛
عذرها خواسته بودی و گفته بودی قصور از تو بوده.. و شاید اگر کسی با تو آنقدرها آشنا نبود باورت میکرد! من اما.. من در ورای واژگان تو، دخترکی را دیدم که همچنان مراقب بود، نه فقط مراقب واژهها که حتی مراقب کسی که روزی او را در هم شکسته بود! من دیدم که شعرِ او چطور از بخت روزگار، چند مرتبهای سهم من شدن و گوشهای از دلم نشست، دیدم که میان کاغذها و قلم و واژگان.. او سخت در پی چه میگشت.
من میدانستم که رفتن تو نه از برایِ ضعفِ تو در مراقبت از او، که به خاطر ضعف او در نگاه داشتنِ تو بود.
که خانه را به همین خاطر بدرود میگویی؛
عذرها خواسته بودی و گفته بودی قصور از تو بوده.. و شاید اگر کسی با تو آنقدرها آشنا نبود باورت میکرد! من اما.. من در ورای واژگان تو، دخترکی را دیدم که همچنان مراقب بود، نه فقط مراقب واژهها که حتی مراقب کسی که روزی او را در هم شکسته بود! من دیدم که شعرِ او چطور از بخت روزگار، چند مرتبهای سهم من شدن و گوشهای از دلم نشست، دیدم که میان کاغذها و قلم و واژگان.. او سخت در پی چه میگشت.
من میدانستم که رفتن تو نه از برایِ ضعفِ تو در مراقبت از او، که به خاطر ضعف او در نگاه داشتنِ تو بود.
Forwarded from زَردِقَـــناری
کاش از نظر سیاسی و اقتصادی یه احمق بیشعور بودم اینجوری عصبانیت و دغدغه های کمتری رو متحمل میشدم.
همراهان عزیز
بنده در راستای رضایت قلبی شما گام بر نمیدارم
و تا جایی که میشه دیگران رو در توهم خوب بودن و احساس رضایت کردن فرو نمیبرم
بنده در راستای رضایت قلبی شما گام بر نمیدارم
و تا جایی که میشه دیگران رو در توهم خوب بودن و احساس رضایت کردن فرو نمیبرم