+حالت چطوره؟
_ببین اگه بخوام راستشو بگم. خوبم! خیلی خوب!
ولی گاهی افسردگی جلوم کم میاره
+یعنی چی؟
-تاحالا بدون اشک گریه کردی؟
_ببین اگه بخوام راستشو بگم. خوبم! خیلی خوب!
ولی گاهی افسردگی جلوم کم میاره
+یعنی چی؟
-تاحالا بدون اشک گریه کردی؟
✒📃🖤🤍
شاد و خندان باش؛ این تعریف من از دینداری است.
غمگین بودن گناه است و شاد بودن پرهیزگاری.
اگر بتوانی با تمام وجود و از ته دل بخندی، زندگیات مقدس خواهد شد.
خنده از ته دل با تمام وجود پدیدهای یگانه و بی همتاست.
هیچ چیزی چون خندهی از ته دل نمیتواند خندهی تو را مقدس کند.
پس وقتی میخندی بگذار تمام سلولهای بدنت به همراه تو بخندند.
بگذار خنده از فرق سر تا نوک پایت گسترش یابد.
بگذار به ژرفترین و درونیترین نقاط وجودت برسد.
آن گاه حیران خواهی شد که خنده چگونه تو را راحتتر از هر عبادتی به خدا نزدیک میسازد.
خداوند انسان های شاد را دوست دارد...
(از یه دوست خوب)
شاد و خندان باش؛ این تعریف من از دینداری است.
غمگین بودن گناه است و شاد بودن پرهیزگاری.
اگر بتوانی با تمام وجود و از ته دل بخندی، زندگیات مقدس خواهد شد.
خنده از ته دل با تمام وجود پدیدهای یگانه و بی همتاست.
هیچ چیزی چون خندهی از ته دل نمیتواند خندهی تو را مقدس کند.
پس وقتی میخندی بگذار تمام سلولهای بدنت به همراه تو بخندند.
بگذار خنده از فرق سر تا نوک پایت گسترش یابد.
بگذار به ژرفترین و درونیترین نقاط وجودت برسد.
آن گاه حیران خواهی شد که خنده چگونه تو را راحتتر از هر عبادتی به خدا نزدیک میسازد.
خداوند انسان های شاد را دوست دارد...
(از یه دوست خوب)
انگار خاصیت شبه
یه لحظه به خودت میای
میبینی غرق تو سکوتی
یه دفعه خودتو گم می کنی
دستات می لرزه
و تازه می فهمی دلت از خیلی قبل تر خورد شده
فقط
شب گفته هی!
بیا اینجارو ببین چه وضعیه
یه لحظه به خودت میای
میبینی غرق تو سکوتی
یه دفعه خودتو گم می کنی
دستات می لرزه
و تازه می فهمی دلت از خیلی قبل تر خورد شده
فقط
شب گفته هی!
بیا اینجارو ببین چه وضعیه
این دلتنگی ها
نفهمیده شدن ها
فاصله دغدغه ها
و گاهی حتی نمیدونم ها
من از دل همتون خبر دارم
با ی جمله میفهمم
سعی میکنم
ارامشی رو بهتون بدم ک مال من نیست
نمیدونم از کجا میاد
اما سعی میکنم ارامش رو براتون تو دلتون بکارم و ازش مراقبت کنم
آرامشی که ذره ای تو خودم نیست
اما خودم؟
دارم لای همین آرامش ها گم میشم
لای این همه دونستنی که آخرش پر ندونسته های خودمه
آره
خیلی وقته دارم گم میشم و نمیدونم دقیقا باید با این همه ارامشی ک از این ور و اون پیدا کردم چیکار کنم
نفهمیده شدن ها
فاصله دغدغه ها
و گاهی حتی نمیدونم ها
من از دل همتون خبر دارم
با ی جمله میفهمم
سعی میکنم
ارامشی رو بهتون بدم ک مال من نیست
نمیدونم از کجا میاد
اما سعی میکنم ارامش رو براتون تو دلتون بکارم و ازش مراقبت کنم
آرامشی که ذره ای تو خودم نیست
اما خودم؟
دارم لای همین آرامش ها گم میشم
لای این همه دونستنی که آخرش پر ندونسته های خودمه
آره
خیلی وقته دارم گم میشم و نمیدونم دقیقا باید با این همه ارامشی ک از این ور و اون پیدا کردم چیکار کنم
یه جملهای تو کتاب
ماندگار بود که میگفت:
« انسانها به هر جای دنیا که بروند در آخر
به همان جایی برمیگردند که به آن تعلق دارند؛
به همان شهر، به همان خانه، به همان قلب
و به همان آغوش.»
ماندگار بود که میگفت:
« انسانها به هر جای دنیا که بروند در آخر
به همان جایی برمیگردند که به آن تعلق دارند؛
به همان شهر، به همان خانه، به همان قلب
و به همان آغوش.»
ماه آمد و کنار برکه نشست. یه مقدار از خودش را درون برکه ریخت و زانو هایش را جمع کرد. ترس برکه، موج عجیبی توی بدنش انداخته بود. ماه، فقط لبخند می زد. برکه هنوز هم می ترسید. ماه، نشست و آشغال های برکه را جمع کرد. برکه هنوز هم ناراحت بود. ماه موهای برکه را شانه کرد اما برکه هنوزم نمی خندید. ماه با لبخند وارد برکه شد. و برکه، لبخند ماه را بر لب گذاشت.
#ننوشته
#ننوشته
نویسنده ای که عاشقانه مینویسه حتما عاشق نيست
رمان جنگی مینویسه حتما رزمنده نیست
فانتزی مینویسه پری دریاییم نیست
ولی اگه دیدین غمگین مینویسه
حتما غمگینه
رمان جنگی مینویسه حتما رزمنده نیست
فانتزی مینویسه پری دریاییم نیست
ولی اگه دیدین غمگین مینویسه
حتما غمگینه
بعد از رفتن هوشنگ ابتهاج
دوباره این آهنگ
هزار بار حق تر از قبل شد
و فقط برای ما افسوس....
دوباره این آهنگ
هزار بار حق تر از قبل شد
و فقط برای ما افسوس....