معکوس
760 subscribers
826 photos
41 videos
46 files
129 links
لینک اون‌ یکی کانال

https://t.me/bedroodiha
حرفا:
https://t.me/HarfChatBot?start=a00a0c1b4ee7
Download Telegram
Forwarded from رفاقت
هیچکس چهره و قیافش رو انتخاب نکرده،
محل به دنیا اومدنش رو انتخاب نکرده، رنگ پوستش رو انتخاب نکرده،
مدل چشم هاش رو انتخاب نکرده،
عینکی بودن یا نبودن رو انتخاب نکرده، کوتاه و بلند بودن قدش رو
انتخاب نکرده، چاقی و لاغری رو انتخاب نکرده،
صداش رو انتخاب نکرده،
گرایش و هویت جنسیتیش رو انتخاب نکرده.
ولی کسی که بابت این چیز ها کسی رو مسخره می کنه و آزار میده؛
شعور نداشتن رو انتخاب کرده.


join❥ @Todli‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
Forwarded from Anti hero
یه چیزی رو از خودم در اوردم ولی شاید جالب باشه

هیچ وقت به هیچ کس نگین "تو که راست میگی" یا " اینا رو از خودت درمیاری " حتی اگه دروغ هم گفت اون لحظه باور کنین!

فقط کافیه بعد از پایان مکالمه به خودت بگی دروغ گفته

دیگه نه اونو شکستی
نه کلامشو
و نه زندگیشو
چون امکان داره بعد از این دست به هر کاری برای اثبات حرف هاش بزنه
ممکنه نسبت به همه بی اعتماد بشه
ممکنه از بی اعتمادی خودکشی کنه

تو فقط با پنج ثانیه باور کردن میتونی نجاتش بدی !
منم که لک لک غمگینی
به روی دودکشت هستم
اگر چه دردسر می دهم، اما چه می‌توان کرد، نُشخوار آدمیزاد حرف است!
آدم حرف هم که نزند دلش می‌پوسد...


📕چرند_و_پرند
✍🏼#علی_اکبر_دهخدا
یاد زمانی می افتادم که غروب‌ها را عاشقانه دوست داشت و مرا وادار به تماشا می کرد. می نشست لبه ی بلندای شهر و می گفت نمی خواهی برای خورشید دست بزنی؟ وقتی هر بار سرم را به نشانه تعجب تکان می دادم می گفت چند ساعت است که دارد در صحنه آسمان برای ما می رقصد. برای من و تو! نمی‌خواهی وقتی دارد صحنه را ترک می کند برایش دست بزنی تا روز بعد دوباره برایمان برقصد؟
#ننوشته
بازی هنر بازی همه یا هیچ است
اگر در هنری که وارد می شوی همه ات را نذاری یه هیچ می رسی
لوتالیکا: حس کنی از دسته بندی و برچسب های جامعه فراتر هستی
Audio
تو آخرین برگ پاییزی درخت وجودم بودی
بی تو زمستانم
بیا و بهاری ام کن
#کوتاه_نویس
+حالت چطوره؟
_ببین اگه بخوام راستشو بگم. خوبم! خیلی خوب!
ولی گاهی افسردگی جلوم کم میاره
+یعنی چی؟
-تاحالا بدون اشک گریه کردی؟
📃🖤🤍
شاد و خندان باش؛ این تعریف من از دینداری است.
غمگین بودن گناه است و شاد بودن پرهیزگاری.

اگر بتوانی با تمام وجود و از ته دل بخندی، زندگی‌ات مقدس خواهد شد.
خنده‌ از ته دل با تمام وجود پدیده‌ای یگانه و بی همتاست.
هیچ چیزی چون خنده‌ی از ته دل نمی‌تواند خنده‌ی تو را مقدس کند.
پس وقتی می‌خندی بگذار تمام سلولهای بدنت به همراه تو بخندند.
بگذار خنده از فرق سر تا نوک پایت گسترش یابد.
بگذار به ژرف‌ترین و درونی‌ترین نقاط وجودت برسد.

آن گاه حیران خواهی شد که خنده چگونه تو را راحت‌تر از هر عبادتی به خدا نزدیک می‌سازد.
خداوند انسان های شاد را دوست دارد...
(از یه دوست خوب)
انگار خاصیت شبه
یه لحظه به خودت میای
میبینی غرق تو سکوتی
یه دفعه خودتو گم می کنی
دستات می لرزه
و تازه می فهمی دلت از خیلی قبل تر خورد شده
فقط
شب گفته هی!
بیا اینجارو ببین چه وضعیه
بعضی شبا
منم مثل لامپ بالای سرت
نیاز به خاموشی دارم
اما انگار کرم شب تابیم
که برای بیداری
به دنیا اومدم
#ننوشته
این دلتنگی ها

نفهمیده شدن ها

فاصله دغدغه ها

و گاهی حتی نمیدونم ها

من از دل همتون خبر دارم
با ی جمله میفهمم
سعی میکنم
ارامشی رو بهتون بدم ک مال من نیست
نمیدونم از کجا میاد
اما سعی میکنم ارامش رو براتون تو دلتون بکارم و ازش مراقبت کنم
آرامشی که ذره ای تو خودم نیست
اما خودم؟
دارم لای همین آرامش ها گم میشم
لای این همه دونستنی که آخرش پر ندونسته های خودمه
آره
خیلی وقته دارم گم میشم و نمیدونم دقیقا باید با این همه ارامشی ک از این ور و اون پیدا کردم چیکار کنم
کوچه پس کوچه ترینم
بی بن بست
استاد، ارتش همیشه یکسان است، چه ژاپنی باشد چه آمریکایی

هاروکی موراکامی
چه می شود کرد
گاهی اوقات حالت خوب نیست اما خوشحالی
Forwarded from ذوقِ‌کور
خانه ‌ی تو آنجایی نیست که در آن متولد می‌شوی.
خانه‌ی تو آنجا است که وقتی به عقل میرسی و میتوانی تصمیم بگیری که چه چیز را دوست داری و چه چیز را دوست نداری، برای بقیه‌ی سال‌های عمرت انتخاب می‌کنی.

-اوریانا فالاچی
-نامه‌به ‌کودکی که هرگز زاده نشد