Forwarded from -𝘚𝘪𝘯'𝘮𝘰𝘰𝘯
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
"چَت" بدترین راه ارتباطیه که انسان درست کرده.
پر از سوتفاهم، سوبرداشت، پنهان کاری، دروغ، اغراق. نمیشه احساسات رو داخل کلمات ریخت. واقعا چَت کردن بدترین راه ارتباطیه.
پر از سوتفاهم، سوبرداشت، پنهان کاری، دروغ، اغراق. نمیشه احساسات رو داخل کلمات ریخت. واقعا چَت کردن بدترین راه ارتباطیه.
بزرگی می گفت صدای حسین حسین گفتنای باندای بزرگ
صدای حقیقت رو به گوش مردم نمی رسونه
صدای حقیقت رو به گوش مردم نمی رسونه
یکشنبه میرم سرکار نویسندگیییییییی
تو 17 سالگی
اولین آرزوم براورده شد
ایوللللللل
ذوق
و از اینجور چیزا
تو 17 سالگی
اولین آرزوم براورده شد
ایوللللللل
ذوق
و از اینجور چیزا
Forwarded from رفاقت
هیچکس چهره و قیافش رو انتخاب نکرده،
محل به دنیا اومدنش رو انتخاب نکرده، رنگ پوستش رو انتخاب نکرده،
مدل چشم هاش رو انتخاب نکرده،
عینکی بودن یا نبودن رو انتخاب نکرده، کوتاه و بلند بودن قدش رو
انتخاب نکرده، چاقی و لاغری رو انتخاب نکرده،
صداش رو انتخاب نکرده،
گرایش و هویت جنسیتیش رو انتخاب نکرده.
ولی کسی که بابت این چیز ها کسی رو مسخره می کنه و آزار میده؛
شعور نداشتن رو انتخاب کرده.
join❥ @Todli
محل به دنیا اومدنش رو انتخاب نکرده، رنگ پوستش رو انتخاب نکرده،
مدل چشم هاش رو انتخاب نکرده،
عینکی بودن یا نبودن رو انتخاب نکرده، کوتاه و بلند بودن قدش رو
انتخاب نکرده، چاقی و لاغری رو انتخاب نکرده،
صداش رو انتخاب نکرده،
گرایش و هویت جنسیتیش رو انتخاب نکرده.
ولی کسی که بابت این چیز ها کسی رو مسخره می کنه و آزار میده؛
شعور نداشتن رو انتخاب کرده.
join❥ @Todli
Forwarded from Anti hero ⚔
یه چیزی رو از خودم در اوردم ولی شاید جالب باشه
هیچ وقت به هیچ کس نگین "تو که راست میگی" یا " اینا رو از خودت درمیاری " حتی اگه دروغ هم گفت اون لحظه باور کنین!
فقط کافیه بعد از پایان مکالمه به خودت بگی دروغ گفته
دیگه نه اونو شکستی
نه کلامشو
و نه زندگیشو
چون امکان داره بعد از این دست به هر کاری برای اثبات حرف هاش بزنه
ممکنه نسبت به همه بی اعتماد بشه
ممکنه از بی اعتمادی خودکشی کنه
تو فقط با پنج ثانیه باور کردن میتونی نجاتش بدی !
هیچ وقت به هیچ کس نگین "تو که راست میگی" یا " اینا رو از خودت درمیاری " حتی اگه دروغ هم گفت اون لحظه باور کنین!
فقط کافیه بعد از پایان مکالمه به خودت بگی دروغ گفته
دیگه نه اونو شکستی
نه کلامشو
و نه زندگیشو
چون امکان داره بعد از این دست به هر کاری برای اثبات حرف هاش بزنه
ممکنه نسبت به همه بی اعتماد بشه
ممکنه از بی اعتمادی خودکشی کنه
تو فقط با پنج ثانیه باور کردن میتونی نجاتش بدی !
اگر چه دردسر می دهم، اما چه میتوان کرد، نُشخوار آدمیزاد حرف است!
آدم حرف هم که نزند دلش میپوسد...
📕چرند_و_پرند
✍🏼#علی_اکبر_دهخدا
آدم حرف هم که نزند دلش میپوسد...
📕چرند_و_پرند
✍🏼#علی_اکبر_دهخدا
یاد زمانی می افتادم که غروبها را عاشقانه دوست داشت و مرا وادار به تماشا می کرد. می نشست لبه ی بلندای شهر و می گفت نمی خواهی برای خورشید دست بزنی؟ وقتی هر بار سرم را به نشانه تعجب تکان می دادم می گفت چند ساعت است که دارد در صحنه آسمان برای ما می رقصد. برای من و تو! نمیخواهی وقتی دارد صحنه را ترک می کند برایش دست بزنی تا روز بعد دوباره برایمان برقصد؟
#ننوشته
#ننوشته
بازی هنر بازی همه یا هیچ است
اگر در هنری که وارد می شوی همه ات را نذاری یه هیچ می رسی
اگر در هنری که وارد می شوی همه ات را نذاری یه هیچ می رسی
+حالت چطوره؟
_ببین اگه بخوام راستشو بگم. خوبم! خیلی خوب!
ولی گاهی افسردگی جلوم کم میاره
+یعنی چی؟
-تاحالا بدون اشک گریه کردی؟
_ببین اگه بخوام راستشو بگم. خوبم! خیلی خوب!
ولی گاهی افسردگی جلوم کم میاره
+یعنی چی؟
-تاحالا بدون اشک گریه کردی؟
✒📃🖤🤍
شاد و خندان باش؛ این تعریف من از دینداری است.
غمگین بودن گناه است و شاد بودن پرهیزگاری.
اگر بتوانی با تمام وجود و از ته دل بخندی، زندگیات مقدس خواهد شد.
خنده از ته دل با تمام وجود پدیدهای یگانه و بی همتاست.
هیچ چیزی چون خندهی از ته دل نمیتواند خندهی تو را مقدس کند.
پس وقتی میخندی بگذار تمام سلولهای بدنت به همراه تو بخندند.
بگذار خنده از فرق سر تا نوک پایت گسترش یابد.
بگذار به ژرفترین و درونیترین نقاط وجودت برسد.
آن گاه حیران خواهی شد که خنده چگونه تو را راحتتر از هر عبادتی به خدا نزدیک میسازد.
خداوند انسان های شاد را دوست دارد...
(از یه دوست خوب)
شاد و خندان باش؛ این تعریف من از دینداری است.
غمگین بودن گناه است و شاد بودن پرهیزگاری.
اگر بتوانی با تمام وجود و از ته دل بخندی، زندگیات مقدس خواهد شد.
خنده از ته دل با تمام وجود پدیدهای یگانه و بی همتاست.
هیچ چیزی چون خندهی از ته دل نمیتواند خندهی تو را مقدس کند.
پس وقتی میخندی بگذار تمام سلولهای بدنت به همراه تو بخندند.
بگذار خنده از فرق سر تا نوک پایت گسترش یابد.
بگذار به ژرفترین و درونیترین نقاط وجودت برسد.
آن گاه حیران خواهی شد که خنده چگونه تو را راحتتر از هر عبادتی به خدا نزدیک میسازد.
خداوند انسان های شاد را دوست دارد...
(از یه دوست خوب)
انگار خاصیت شبه
یه لحظه به خودت میای
میبینی غرق تو سکوتی
یه دفعه خودتو گم می کنی
دستات می لرزه
و تازه می فهمی دلت از خیلی قبل تر خورد شده
فقط
شب گفته هی!
بیا اینجارو ببین چه وضعیه
یه لحظه به خودت میای
میبینی غرق تو سکوتی
یه دفعه خودتو گم می کنی
دستات می لرزه
و تازه می فهمی دلت از خیلی قبل تر خورد شده
فقط
شب گفته هی!
بیا اینجارو ببین چه وضعیه