معکوس
763 subscribers
826 photos
41 videos
46 files
129 links
لینک اون‌ یکی کانال

https://t.me/bedroodiha
حرفا:
https://t.me/HarfChatBot?start=a00a0c1b4ee7
Download Telegram
#ننوشته
خوددرمانی


یک‌شب درمیان، زیرسوال می‌روم. یک‌شب درمیان. فراموش می‌کنم و جان تازه می‌گیرم. به استخوان‌هایم می‌گویم بلند شوید اما به یاد می‌آورم که انجمنی خسته‌ام. و من، انسانی برای شنیدن‌های گوش‌خراش و طولانی که دگران را در خودش قورت می‌دهد. بگذریم از کلمات پرلکنت من. بگذریم.
در دنیای امروز من، دنیایی که مرغابی‌ها پرهایشان را به دریا تقدیم نکرده‌اند و چروک گونه‌های مادربزرگ توسط نوهها بوسیده نشده؛ من تلاش بسیاری کردم برای بودنم میان دست دیگران. دست‌هایی لطیف! به تازیکی هم فهمیدم که آن انجمن استخوان‌های مایل به خردشده ی درونم توانایی پذیرش دست‌ها را ندارد. آدم‌ها درکنار من دنبال پادزهر می‌گردند. همه جای روحم را می‌بوسند و دست می‌کشند برای یافتن تریاقی رویایی. برای خودشان؟ نه، اصلا!
انسان‌ها معمولا زیباتر از آنند که آنقدر خودخواه باشند. حداقل انسان‌های منِ استخوانی. آن‌ها دنبال درمان برای من بودند و دائم آن‌ها را درکلمه ی «ناتوانی» محدود می‌کردم.
من نیاز به تپه‌ای از جنس چمن‌های کوتاه شده دارم در میان جنگلی از دیار مازندران. جایی که گوسفند‌ها با بره‌هایشان زندگی کنند. جایی که باد هم‌نواز شود با صدای رود.
من برنمی‌تابم سایه ی درخت‌ها را.
مخصوصا اگر انسان‌هایی ساقه‌های مهربانشان را دورم بیاویزند.
Khasteh
Farhad
ظاهر انسان‌ها زیباست
به نظرم هر انسانی لیاقت تعریف از ویژگی های منحصر به فرد ظاهریش رو داره.
معکوس
#ببینیم_یا_نه بخش هشتم: سریال Blue eye samurai توضیحات در وویس پایین
#ببینیم_یا_نه
بخش نهم:
سینمایی

The killer

توضیحات در وویس پایین:
وقتی که من عاشق شدم شیطان به نامم سجده کرد
آدم زمینی تر شد و عالم به آدم سجده کرد

من بودم و چشمان تو، نه آتشی و نه گلی
چیزی نمی‌دانم از این دیوانگی و عاقلی


افشین یداللهی
Forwarded from "مَن اینجا سَبزَم"
"مَن اینجا سَبزَم"
Photo
ولی ما معمولا بلند نمی‌شیم
دو تا مصرع بسه
پاپیچ شم
می‌شه یه بیت که
رهبر هم قاطیش هست
می‌گم این بیت‌و
باس آتیش زد🔥


-شاپور
Forwarded from طهران.
هیچ‌کس نباید قول بدهد که شخص دیگری را تا ابد دوست داشته باشد.هر انسان عاقلی حداکثر باید قول بدهد که تلاش میکند.

- سنگ‌ کاغذ‌ قیچی
Forwarded from پرایچرت (ننویسنده)
نظر بسیار نامحبوب: آهنگای او و دوستانش که ریتم تندی دارن چرتن.
گاهی وقت‌ها به انسان‌هایی دوستت دارم گفتم که یادم نبوده دوست داشتن یعنی چه!
«همه چیز آرام است»
این جمله را زمانی خواهی گفت که از آتشت فقط خاکستر مانده
معکوس
«همه چیز آرام است» این جمله را زمانی خواهی گفت که از آتشت فقط خاکستر مانده
و ما ذره ذره، ذره می‌شویم
و آدم از ابهت خویش چیزی نمی‌گذارد
و ربطی به خوی درویشی هم ندارد
انسان ذاتا به سکوت پیوند می‌خورد
به بغل گرفتن زانو
نیازی هم نیست حتما زانوی غم باشد
و لعنت می‌فرستد
به گذران عمر
به وقت‌های کم و تنفس‌های اضافه
مضمحل!
Forwarded from من نوشت
سلامت را نمی‌خواهند پاسخ گفت،سر ها در گریبان است...

زمستان_اخوان ثالث
من حرف می‌زنم
تا مثلِ برگ‌ها نخشکم
من حرف می‌زنم
تا ترسم را پنهان کرده باشم
و دروغ می‌گویم
تا حقیقت دست از سرم بردارد
ــ باید دوباره به همدیگر دروغ بگوییم ــ

- شهرام شیدایی
کمی از فروغ