Forwarded from کلبهی متروکه
این ترس همیشه با من خواهد ماند. هر روز خواهم ترسید که اگر بگویم خوب است، بد شود. اگر هم روزی جرئت کنم و این ترس را پس بزنم؛ واقعا بد میشود و خوب برای من نمیماند. این ترس دیگر از من هم منتر شده است.
Forwarded from Fine Arts.
این قضیهی افسردگی پاییزی که میگن چیه؟ ما همیشه افسردهایم ولی پاییز حداقل هوا قشنگه.
شاید شما فکر کنید وقتی دو انسان پردرد با هم وارد یک ارتباط نزدیک میشن دردهای همدیگر رو میفهمن
به هم بیشتر گره میخورن
و این درک اشکها باعث زیبایی زیاد اون رابطه میشه
اما شما کاملا در اشتباهید
وقتی دوانسان این چنینی با هم وارد رابطه میشن
فقط دردهای دنیا جای اینکه دو جای مختلف باشن
یک جا جمع میشن
و همدیگر رو میبوسن!
به هم بیشتر گره میخورن
و این درک اشکها باعث زیبایی زیاد اون رابطه میشه
اما شما کاملا در اشتباهید
وقتی دوانسان این چنینی با هم وارد رابطه میشن
فقط دردهای دنیا جای اینکه دو جای مختلف باشن
یک جا جمع میشن
و همدیگر رو میبوسن!
سلام
سیبها را دوست دارم
چون عطرشان در تمام تنم میپیچند
آری. سیبهای معطر و سرخ
«و از دیدگاه خیلیها همچین نوشتهای و مشابه اون یک متن ادبی فاخره🌝»
سیبها را دوست دارم
چون عطرشان در تمام تنم میپیچند
آری. سیبهای معطر و سرخ
«و از دیدگاه خیلیها همچین نوشتهای و مشابه اون یک متن ادبی فاخره🌝»
معکوس
طرفدارای ریک و مورتی فصل هفت رو دیدید؟
خبر بد اینه که صداپیشهها عوض شده
خبر خوب اینه که اگر خبر بدی که گفتم رو نمیشنیدید شاید تغییر صدا رو نمیفهمیدید😀
خبر خوب اینه که اگر خبر بدی که گفتم رو نمیشنیدید شاید تغییر صدا رو نمیفهمیدید😀
اصلا ذات آشفتگی همین پخش و پلا بودن است
چطور با وجود تمام انسجامهای درونی و بیرونی با من حرف از آشفتگی میزنی؟
انسان آشفته مثل برگ خشک وسط طوفانه.
حتی اگر آروم بگیره هم انسانی هست برای لگد کردن و پودر کردنش.
چطور با وجود تمام انسجامهای درونی و بیرونی با من حرف از آشفتگی میزنی؟
انسان آشفته مثل برگ خشک وسط طوفانه.
حتی اگر آروم بگیره هم انسانی هست برای لگد کردن و پودر کردنش.
حسم مثل یک عکسه
عکس کسی که بعد از یک خودکشی ناموفق تو بیمارستان بستریش کردن و از سُرُم دستش عکس گرفته و استوری کرده!
عکس کسی که بعد از یک خودکشی ناموفق تو بیمارستان بستریش کردن و از سُرُم دستش عکس گرفته و استوری کرده!
معکوس
حسم مثل یک عکسه عکس کسی که بعد از یک خودکشی ناموفق تو بیمارستان بستریش کردن و از سُرُم دستش عکس گرفته و استوری کرده!
حس کسیو دارم که وسط سکس حوصلش سر رفته
Forwarded from اجـتـمـاع پـراکـنـدگـان
گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی کشید،
نه برای اینکه دیگران را از خود دور کنی
بلکه ببینی چه کسی برای دیدنت دیوار را خراب میکند؟!
#ژان_پل_سارتر
نه برای اینکه دیگران را از خود دور کنی
بلکه ببینی چه کسی برای دیدنت دیوار را خراب میکند؟!
#ژان_پل_سارتر
اجـتـمـاع پـراکـنـدگـان
گاهی باید به دور خود یک دیوار تنهایی کشید، نه برای اینکه دیگران را از خود دور کنی بلکه ببینی چه کسی برای دیدنت دیوار را خراب میکند؟! #ژان_پل_سارتر
تنها مشکل این متن قید گاهیه.
فکر کنم همیشه قید مناسب تری باشه
فکر کنم همیشه قید مناسب تری باشه