معکوس
764 subscribers
826 photos
41 videos
46 files
129 links
لینک اون‌ یکی کانال

https://t.me/bedroodiha
حرفا:
https://t.me/HarfChatBot?start=a00a0c1b4ee7
Download Telegram
گارسن لطفا گرون‌ترین بطری شامپاینتو بیار
ممنونم از تک تک اونایی که تبریک گفتن
معکوس
خبر خوبی بهم رسید انتشاراتی که رمانم رو چاپ کرده بود زنگ زد بهم گفت ما هرسال به همراه چند انتشارات دیگه یک جشنواره برگزار می‌کنیم که از کتاب‌های شایسته، تقدیر می‌کنیم. کتاب‌ شما جزو کتاب‌های برگزیده شده… لطفا توی جشنواره حضور داشته باشید. (من در آسمون‌ها…
یه نفر
یه نزدیک خیلی عزیز
یه پیام تبریک برام استوری کرده بود
با عکس کتاب من(قاعدتا نسخه فیزیکی) تو دستای خودش
خب
نمیدونم حس منو درک میکنید یا نه
که نه تنها به آرزوم رسیدم
بلکه یه نفر که خودش به شدت زیباست
بیاد و این شکلی با اهمیت دادن به اون کتاب آرزوی من رو چندبرابر قشنگ تر کنه
Forwarded from کلبه‌ی متروکه
این ترس همیشه با من خواهد ماند. هر روز خواهم ترسید که اگر بگویم خوب است، بد شود. اگر هم روزی جرئت کنم و این ترس را پس بزنم؛ واقعا بد می‌شود و خوب برای من نمی‌ماند. این ترس دیگر از من هم من‌تر شده است.
Forwarded from Fine Arts.
این قضیه‌ی افسردگی پاییزی که میگن چیه؟ ما همیشه افسرده‌ایم ولی پاییز حداقل هوا قشنگه.
شاید شما فکر کنید وقتی دو انسان پردرد با هم وارد یک ارتباط نزدیک میشن دردهای همدیگر رو میفهمن
به هم بیشتر گره میخورن
و این درک اشک‌ها باعث زیبایی زیاد اون رابطه میشه
اما شما کاملا در اشتباهید
وقتی دوانسان این چنینی با هم وارد رابطه میشن
فقط دردهای دنیا جای اینکه دو جای مختلف باشن
یک جا جمع میشن
و همدیگر رو می‌بوسن!
اون بارونی نیلی رو می‌بینید؟
اسمش نیلوفرکه
تنها لباسیه که براش اسم گذاشتم
بخاطر خاطرات و حس نزدیکی زیادم بهش


عکس بهتری هم نبود از نیلوفرک*
سلام
سیب‌ها را دوست دارم
چون عطرشان در تمام تنم می‌پیچند
آری. سیب‌های معطر و سرخ


«و از دیدگاه خیلی‌ها همچین نوشته‌ای و مشابه اون یک متن ادبی فاخره🌝»
طرفدارای ریک و مورتی
فصل هفت رو دیدید؟
معکوس
طرفدارای ریک و مورتی فصل هفت رو دیدید؟
خبر بد اینه که صدا‌پیشه‌ها عوض شده
خبر خوب اینه که اگر خبر بدی که گفتم رو نمیشنیدید شاید تغییر صدا رو نمیفهمیدید😀
من خیلی وقته درحال نوشتن رمان دومم هستم
منتها کنکور دست و پام رو بسته
و ترجیح دادم فعلا ادامش ندم

اما اگر می‌خواید خلاصه داستان رو بدونید
این وویس کافیه:
Avazeh Khan
Viguen
اصلا ذات آشفتگی همین پخش و پلا بودن است
چطور با وجود تمام انسجام‌های درونی و بیرونی با من حرف از آشفتگی‌ می‌زنی؟
انسان آشفته مثل برگ خشک وسط طوفانه.
حتی اگر آروم بگیره هم انسانی هست برای لگد کردن و پودر کردنش.
این خاطره بمونه به یادگار
کنار شما
و کسایی که از اول نوشتنش اینجا بودن
Do Panjereh
Googoosh