معکوس
763 subscribers
827 photos
41 videos
46 files
129 links
لینک اون‌ یکی کانال

https://t.me/bedroodiha
حرفا:
https://t.me/HarfChatBot?start=a00a0c1b4ee7
Download Telegram
مدال ورزشیامو پیدا کردم
و الان دارم از خودم میپرسم
چطور انقدر تنبل شدم
Forwarded from Deleted Account
Forwarded from ننویسنده
دیگه وقتی یه چیزیو برای من تعریف کردی یعنی برای همه گفتی
#ننوشته

و این نوعی خودتخریبی نیست فقط کمی لمس حقایق است. وقتی یکی متن‌هایم را با نگاهش می‌بوسد، همین خزعبلات نوشته شده را می‌خواند. بوی نحس تنهایی‌خواهی از سر و رویشان می‌بارد درحالی که کمتر کسی گل همیشه بهار کنج دل این نوشته‌ها را می‌بیند. همانی که داد می‌زند من تنها هستم و این تنهایی آنقدر که گلم زیباست دلنشین نیست.
مثل یک خار غیرقابل تحمل است و من اعتراف می‌کنم به مهربان نبودنم. این آغوش‌های پنبه‌ای من از سر خستگی است. مثل کارگر معدنی که بعد از ۱۴ ساعت کار مبل خانه‌اش را بغل می‌کند. البته اگر پول خرید مبل را داشته باشد. اگر مبلم را پاره نکرده باشم. و این مسیر دوردست رویاهایم را می‌دزدد. خودم را از تنم می‌دزدد و من نگاهم به فریاد‌های مردم می‌افتد که می‌گویند از روی ریل کنار بیا که قطار نزدیک است.
احتمالا اینکه تصور می‌کنم قطارهایی قبل‌ها از من رد شده اراجیف است.
این غم‌های بی‌در و پیکر هرچه بیشتر در ذهنم رسوب می‌کنند بی معنیتر می شوند و من شبانگاهان توهم می‌زنم. توهم غمگین بودن دارم. خودم را خوب می‌شناسم.
من خسته‌تر از آنم که غمگین باشم…
Bede Bere
Rez (RF)
مظلوم مظلومه یه کم ظالم بشه کم
یه راه نمایی کوچیک برای شمایی که هرازگاهی می‌نویسید

تشبیهات و استعارات پشت سر هم، تو در تو و پیاپی
یا
انتزاعی کردن یک متن
به هیچ وجه دلیل بر قدرت قلم نویسنده نیست
صرف خلاقیته
نمیدونم این چه مسخره‌بازیه که تا میام حرف بزنم پشیمونم
تو از درون نمردی
تو فقط پای درونت لیز خورده یه کم سر زانو و آرنجش زخم شده
این تفکر رو بریز دور که هرکی و هرچی که یه مقدار نامفهومه خیلی باارزشه!
کلیپی دیدم از کتک خوردن شدید یک افغانی توسط ایرانی‌ها توی سنندج
خب
حالم بد شد


من به شخصه مشکلی با نژاد افغان و افغانی ندارم. دلیلی نداره بدم بیاد ازشون)
اینکه اون‌ها جمعیت زیادی رو به ایران آوردن و روز به روز داره بهش اضافه میشه یه مشکل اساسی بزرگ بود. حق تملکت دادن به کسی که هویت نداشت کار اشتباه بود. اجازه فرزندآوری بی‌حد و اندازه اشتباه بود.( اگرچه تمام این‌ها به نفع حکومتیه که نیروی کارش به کم راضی نیست و حضور افغانی‌ها توی کارخونه‌های بزرگ یه سود کلان برای افراد کارخونه داره-به این موضوع نمی‌پردازم)
شناسنامه دادن هم فاجعه‌ای دیگه بود. نه به این دلیل که اونا حق شناسنامه گرفتن ندارن؛ نه! به این دلیل که بدون هیچ مدیریتی داره این اتفاق‌ها میوفته.
منتها اون‌ها هم انسانن(البته نه همشون😀) و فکر نمی‌کنم بخاطر بی‌تدبیری یه سری آدم خودخواه کسی باید به جون یکی دیگه بیوفته.
گور پدر آرزوهایمان
من روی کورسوی امید تخته می‌کوبم
وسط تاریکی تنفس کردن راحت‌تر است
معکوس pinned Deleted message
اولین رمان سورئال دنیا. برتون بزرگ نقطه ی آغاز این هنر بود. و کاوه میرعباسی به بهترین شکل ترجمش کرد
هرچی ازش بگم کم گفتم
و هرچی بخوام بگم هم توان بیان نیست
آرامش خالصه
نفرتی که نسبت به یک آهنگ ترند شده دارم یه چیزه
وقتی که یه آهنگی رو دوست دارم بعد یهو خیلی ترند میشه
اون حس خیلی بدتره
معکوس pinned Deleted message
تعداد چیزایی که از نظرم احمقانن خیلی زیاده
تعداد چیزهای احمقانه‌ای که نمی‌تونم جلوی بقیه بگم احمقانه است هم زیاده
مثل خودم!
من یکی از اون چیزهای احمقانه‌ام که نمی‌تونم مستقیما بیانش کنم
Donya
Habib