معکوس
761 subscribers
826 photos
41 videos
46 files
129 links
لینک اون‌ یکی کانال

https://t.me/bedroodiha
حرفا:
https://t.me/HarfChatBot?start=a00a0c1b4ee7
Download Telegram
Take Me To Church
Hozier
میدونستین تو افغانستان به چگالی میگن کثافت؟ :))))))))))))


MH.YGT
@Twite_hub
سلام
من یک عقده‌ایم
تو چطور؟
از سخت‌ترین کارای دنیا تقسیم کردن نارنگیه
نمیشه گفت چون ما از ناآگاه بودنمون آگاهیم پس نسبت به دیگران آگاه تریم
Forwarded from Fine Arts.
هر چه قدر ازت بخوام که بهش فکر نکنی، بیشتر میاد توی ذهنت. پس بیا چای بخوریم و بهش فکر کنیم تا تموم شه. فکر‌هاتو سر‌ بکش، مثل یک لیوان چای. این‌طوری تموم می‌شن و لازم نیست دنبال جا بگردی که قایمشون کنی یا از زیاد شدنشون بترسی.
از نظر بنده در نظر نگرفتن خوی حیوانی انسان می‌تواند کار بسیار غیرانسانی‌ای باشد.
کی به من گفت با صدای سرماخورده وویس بدم؟
مدال ورزشیامو پیدا کردم
و الان دارم از خودم میپرسم
چطور انقدر تنبل شدم
Forwarded from Deleted Account
Forwarded from ننویسنده
دیگه وقتی یه چیزیو برای من تعریف کردی یعنی برای همه گفتی
#ننوشته

و این نوعی خودتخریبی نیست فقط کمی لمس حقایق است. وقتی یکی متن‌هایم را با نگاهش می‌بوسد، همین خزعبلات نوشته شده را می‌خواند. بوی نحس تنهایی‌خواهی از سر و رویشان می‌بارد درحالی که کمتر کسی گل همیشه بهار کنج دل این نوشته‌ها را می‌بیند. همانی که داد می‌زند من تنها هستم و این تنهایی آنقدر که گلم زیباست دلنشین نیست.
مثل یک خار غیرقابل تحمل است و من اعتراف می‌کنم به مهربان نبودنم. این آغوش‌های پنبه‌ای من از سر خستگی است. مثل کارگر معدنی که بعد از ۱۴ ساعت کار مبل خانه‌اش را بغل می‌کند. البته اگر پول خرید مبل را داشته باشد. اگر مبلم را پاره نکرده باشم. و این مسیر دوردست رویاهایم را می‌دزدد. خودم را از تنم می‌دزدد و من نگاهم به فریاد‌های مردم می‌افتد که می‌گویند از روی ریل کنار بیا که قطار نزدیک است.
احتمالا اینکه تصور می‌کنم قطارهایی قبل‌ها از من رد شده اراجیف است.
این غم‌های بی‌در و پیکر هرچه بیشتر در ذهنم رسوب می‌کنند بی معنیتر می شوند و من شبانگاهان توهم می‌زنم. توهم غمگین بودن دارم. خودم را خوب می‌شناسم.
من خسته‌تر از آنم که غمگین باشم…
Bede Bere
Rez (RF)
مظلوم مظلومه یه کم ظالم بشه کم
یه راه نمایی کوچیک برای شمایی که هرازگاهی می‌نویسید

تشبیهات و استعارات پشت سر هم، تو در تو و پیاپی
یا
انتزاعی کردن یک متن
به هیچ وجه دلیل بر قدرت قلم نویسنده نیست
صرف خلاقیته
نمیدونم این چه مسخره‌بازیه که تا میام حرف بزنم پشیمونم
تو از درون نمردی
تو فقط پای درونت لیز خورده یه کم سر زانو و آرنجش زخم شده