سلام، من دایانم
( اسم شناسنامه ستایش است )
یکم از ری اکشن ها حس کردم اینطورید که این کیه، اونقدر نمیدونم چی باید برای معرفی بگم ولی خب،
نزدیک یک سال میشه که با آرش دوستیم
16 سالمه، رشته ام تجربیه، گیلان زندگی میکنم
نقاشی میکشم، ویلون میزنم گاهی هم مینویسم، عکس میگیرم و همین
سوالی بود در خدمتم🫡
https://telegram.me/BiChatBot?start=sc-1347468-eJ2IKwl
( اسم شناسنامه ستایش است )
یکم از ری اکشن ها حس کردم اینطورید که این کیه، اونقدر نمیدونم چی باید برای معرفی بگم ولی خب،
نزدیک یک سال میشه که با آرش دوستیم
16 سالمه، رشته ام تجربیه، گیلان زندگی میکنم
نقاشی میکشم، ویلون میزنم گاهی هم مینویسم، عکس میگیرم و همین
سوالی بود در خدمتم🫡
https://telegram.me/BiChatBot?start=sc-1347468-eJ2IKwl
Telegram
برنامه ناشناس
بزرگترین ، قدیمیترین و مطمئنترین بات پیام ناشناس
📢 کانال رسمی و پشتیبانی
👨💻 @ChatgramSupport
📢 کانال رسمی و پشتیبانی
👨💻 @ChatgramSupport
اگر مجبور بودی تا آخر عمر فقط یک آلبوم رو گوش بدی کدوم بود؟
Anonymous Poll
52%
شهرزاد-چاووشی
28%
Folklore-Taylor swift
20%
مجاز-هیچکس
#ننوشته
نفوذ میکنم به پائیز. من همیشه خواستار پرت شدن به فراسوی تعددها بودم. میخواستم فرای باران و افسردگی و زردی و لباسهای گرم و نوشیدنیهای داغ روی سنگ قبر رویا بنشینم. و انگار امروز که چشمهایم کور شده برای دیدن دیگران فهمیدم سنگ قبرم مدتهاست پشت برگها، جایی که کسی سر نمیزند و من آب باران ندارم برای شستن نوشتههای این سنگ نفس میکشم. دستانم به امید پاییز هم قرار نگرفت!
نفوذ میکنم به پائیز. من همیشه خواستار پرت شدن به فراسوی تعددها بودم. میخواستم فرای باران و افسردگی و زردی و لباسهای گرم و نوشیدنیهای داغ روی سنگ قبر رویا بنشینم. و انگار امروز که چشمهایم کور شده برای دیدن دیگران فهمیدم سنگ قبرم مدتهاست پشت برگها، جایی که کسی سر نمیزند و من آب باران ندارم برای شستن نوشتههای این سنگ نفس میکشم. دستانم به امید پاییز هم قرار نگرفت!
معکوس
وصیت حقیقی.pdf
امروز یک جلسه نقد و بررسی حول محور این داستان شکل گرفت
و برای اولین بار یک منتقد به من گفت که ساختار داستانت عالیه!
من تکه های ذوقم*
و برای اولین بار یک منتقد به من گفت که ساختار داستانت عالیه!
من تکه های ذوقم*