معکوس
میخواهم بعد مدتها چالش بذارم🍋 این پیام رو تو چنلهاتون فوروارد کنید و من براساس وایب اون چنل براتون یک جمله نسبتا ادبی مینویسم.
خوشحالم که با چنلهای قشنگی آشنا شدم امشب*
واقعا قشنگن
واقعا قشنگن
معکوس
و خواهش میکنم خواهش میکنم ماهواره نبینید لطفا نبینید این دروغ های احمقانه رو نبینید
همچنان این خواهش رو دارم
و ماهواره صرفا تلویزیون تو خونه نیست
خیلی از این فیلمبرداری هایی که انگار توسط مردم شده با لیبل «منوتو» یا «ایران اینترنشنال» پخش میشه
لطفا به هر فیلمی که حتی به ظاهر توسط مردم گرفته شده بود اما با لیبل این شبکهها پخش میشد اعتماد نکنید
«البته که ایران اینترنشنال عزیز بعد از توافق ایران و عربستان کلا داره یه جناح دیگرو میگیره که اینم به نوع خودش خنده داره(ایران اینترنشنال تو عربستان ضبط میشه)
و ماهواره صرفا تلویزیون تو خونه نیست
خیلی از این فیلمبرداری هایی که انگار توسط مردم شده با لیبل «منوتو» یا «ایران اینترنشنال» پخش میشه
لطفا به هر فیلمی که حتی به ظاهر توسط مردم گرفته شده بود اما با لیبل این شبکهها پخش میشد اعتماد نکنید
«البته که ایران اینترنشنال عزیز بعد از توافق ایران و عربستان کلا داره یه جناح دیگرو میگیره که اینم به نوع خودش خنده داره(ایران اینترنشنال تو عربستان ضبط میشه)
زندگی تو این مملکت شده مثل فروش فیلم باربی
کل دنیا گفتن چرت و پرته
باز تو میری فقط بخاطر اینکه ببینی چیه میبینیش
کل دنیا گفتن چرت و پرته
باز تو میری فقط بخاطر اینکه ببینی چیه میبینیش
اگر حنجرهها گرفته شوند و دستها قطع شود
هنوز شکم گرسنه باصدایش اعتراض میکند
هنوز شکم گرسنه باصدایش اعتراض میکند
اینجا کلمات بیمعنیست.pdf
1.4 MB
خب
این فایل کامل رمانم
برای کسایی که دوست داشتن بخونن و فایل قبلی خراب شده بود
امیدوارم از خوندنش لذت ببرید
(چاپ دومش رو که بخاطر مسائل سیاسی کنسل کردن)
این فایل کامل رمانم
برای کسایی که دوست داشتن بخونن و فایل قبلی خراب شده بود
امیدوارم از خوندنش لذت ببرید
(چاپ دومش رو که بخاطر مسائل سیاسی کنسل کردن)
تعداد نفراتی که امروز رفتن دیدن رونالدو: حدود ۷۰ هزار نفر
حدود ۵ میلیون ایرانی در این تعطیلات مسافرت بودن
و
تعداد نفراتی که تلاش کردن برای جمع شدن تو خیابونها:…
حدود ۵ میلیون ایرانی در این تعطیلات مسافرت بودن
و
تعداد نفراتی که تلاش کردن برای جمع شدن تو خیابونها:…
دلو :
پارسال یه اتحادی به وجود اومد و همه به ایرانی بودنشون افتخار میکردن
امروز سر قضیه رونالدو همه هموطناشونو گاو و گوسفند خطاب میکنن
اونموقع “بمان و پس بگیر” ترند بود، الان “با این مردم چیزی درست نمیشه”ترنده
جوگیری واقعا چیز بدیه.
پارسال یه اتحادی به وجود اومد و همه به ایرانی بودنشون افتخار میکردن
امروز سر قضیه رونالدو همه هموطناشونو گاو و گوسفند خطاب میکنن
اونموقع “بمان و پس بگیر” ترند بود، الان “با این مردم چیزی درست نمیشه”ترنده
جوگیری واقعا چیز بدیه.
میخوام یه تشکل ایجاد کنم با عنوان فلک زدگان کنکوری ۱۴۰۳
فحش بکشیم به کل این مملکت
فحش بکشیم به کل این مملکت
معکوس
اینجا کلمات بیمعنیست.pdf
قسمتی از رمان
***
آزادی، بیتضمینترین واژه ممکن است. جایی که همه انسانها به نوعی در آن متوقف میشوند. میان خیالات و افسردگیهای روزمره، شاد بودن آخرین چیزی است که میتوان در پناهگاه آزادی یافت. در کنار صورتهای زخم خورده و خندان موجودات بیاحساسی به اسم انسان که هر روز به درخت خوشبختی پناه میبرند برای اینکه حتی ذرهای هم که شده آزادی را بچشند. افرادی که از آن فرار میکنند و با داستانهای خیالی خود، این وضعیت و آدمها را ضعیفتر نشان میدهند؛ یا کسانی که دور از دیگران و در تاریکی و خلوت خود، لا به لای سواد و کشتارها دنبال آزادی میگردند؛ اما آزادی جایی دورتر از دیگران و نزدیکتر از ذهن آنهاست. جایی که تو از همه چیز بگذری و کوه جنازه ها هم تو را به عقب نکشند. جایی که درون گودال جنون خودت شیرجه بزنی و روحت را از میانش بیرون بکشی. آزادی، به تنهایی به دست نمیآید. تو باید بیاحساس و بیمنطق، پشت این جنگ کلمات پناهگاهی برای خود پیدا کنی. آزادی کوتاه است. هم اندازه باور ما. هم اندازه زمانی که نیاز داریم تا بمیریم. هم اندازه معنی کلمات وقتی که از کنار معانیشان میگذریم. آزادی یعنی کلماتِ بیمعنی!
***
***
آزادی، بیتضمینترین واژه ممکن است. جایی که همه انسانها به نوعی در آن متوقف میشوند. میان خیالات و افسردگیهای روزمره، شاد بودن آخرین چیزی است که میتوان در پناهگاه آزادی یافت. در کنار صورتهای زخم خورده و خندان موجودات بیاحساسی به اسم انسان که هر روز به درخت خوشبختی پناه میبرند برای اینکه حتی ذرهای هم که شده آزادی را بچشند. افرادی که از آن فرار میکنند و با داستانهای خیالی خود، این وضعیت و آدمها را ضعیفتر نشان میدهند؛ یا کسانی که دور از دیگران و در تاریکی و خلوت خود، لا به لای سواد و کشتارها دنبال آزادی میگردند؛ اما آزادی جایی دورتر از دیگران و نزدیکتر از ذهن آنهاست. جایی که تو از همه چیز بگذری و کوه جنازه ها هم تو را به عقب نکشند. جایی که درون گودال جنون خودت شیرجه بزنی و روحت را از میانش بیرون بکشی. آزادی، به تنهایی به دست نمیآید. تو باید بیاحساس و بیمنطق، پشت این جنگ کلمات پناهگاهی برای خود پیدا کنی. آزادی کوتاه است. هم اندازه باور ما. هم اندازه زمانی که نیاز داریم تا بمیریم. هم اندازه معنی کلمات وقتی که از کنار معانیشان میگذریم. آزادی یعنی کلماتِ بیمعنی!
***