معکوس
763 subscribers
827 photos
41 videos
46 files
129 links
لینک اون‌ یکی کانال

https://t.me/bedroodiha
حرفا:
https://t.me/HarfChatBot?start=a00a0c1b4ee7
Download Telegram
بشنوید:
معکوس
بشنوید:
۲۰۰
دورمون پر شده از آدمایی که یک کتاب رو میخونن فقط برای اینکه بعدا بگن این کتاب رو خوندیم
هیچی ازش یاد نمیگیرن
یه مشت افاده‌ای بی‌مصرف مغرور!
من دوست ندارم شاهد سرافکندگی کسی باشم. خوش ندارم ببینم که برای زیستن، انسان‌ها تا چه اندازه قادرند خود را به پستی بکشانند. برایم دشوار است که همین‌طور نشسته، ساکت و آرام مثل یک قاضی و یا تماشاگر، نمایش سقوط انسان‌ها را تا آخرین پله‌های پستی و زشتی تماشا کنم. می‌ترسم برگردند و به روی من لبخند بزنند.

📕 پوست
کورتزیو_مالاپارته
معکوس
Voice message
خوداوکیلی اینو حوصله داشتید گوش بدید؟
توئیت جدید هیچکس :

... این لفظای ساتیمانتال «قلم در برابر اسلحه» و اینا واسه دلخوشی و این حرفاس ، زیاد جدی نگیرین
داشتم تفسیر معین میخوندم
تئوری آدم و حوا هیچ تناقضی با داروین نداره
توضیح خواهم داد
معکوس
داشتم تفسیر معین میخوندم تئوری آدم و حوا هیچ تناقضی با داروین نداره توضیح خواهم داد
تکرار میکنم
این محتوا ممکنه کاملا غلط باشه
و صرفا مطالعات منه
و بازگو کردن مطالعات
معکوس
سه‌جل: شناسنامه
خلاصه داستان:
دو تا معتاد که پول موادشون کم اومده توی یک هیئت حمله میکنن به خادم تا پول مواد رو ازش بدزدن. اتفاقاتی میوفته که باعث میشه خبرگذاری‌های کشور پوشش بدن. جریانی توی یکی از مساجد فردای اون روز اتفاق میوفته که بعد از این جریان گروه‌هایی برای اعتراض به دین زدگی کشور شروع به اعتراض میکنن و درمقابل اونها گروهی دیگه از مردم برای حمایت از دینشون درمقابل اونها ایستادگی میکنن تا جایی که کار به نزاع خیابونی بین اصلاح‌طلبان نسل جدید و نیروهای امنیتی کشور میرسه. بعدش چی؟
صبر کنید براش!



:قطعا خاص‌ترین داستانمه
از دیوار قلبم نمی‌دانم چه چیزی چکه می‌کند. نمی‌دانم این که روی زمین می‌ریزد شرم چه گناهی است. من با او تمام دلم را دور زدم. خودم را دور زدم. چه میدان‌ها که درونم دفن است. چه گنبدهایی در سرم است که از سر تکرار بدون توجه به مفهوم الهیت، درونش ناله سر می‌کند. و چه کلمات رنگ پریده‌ای روی گونه‌هایم می‌پلاسد. حس گیردادن‌های متوالی تهوع را درونم زنده‌تر می‌کند و من به بن‌بست رسیده‌ام. برای این‌که جاده‌ها بدون من نمی‌میرند. و ماه درخشش احمقانه شده. من از این تن سلامت با تمام سلامتش بی‌زارم. و هرچه بیمار شوم این ازار‌های بی‌عقل را می‌پسندم که این تن بیمار جفت خوبی برای روح ناخوش احوالم خواهد شد. مثل نخل ماداگاسکار شده‌ام. برگ‌های لطیفم تاب تیغ‌های بی‌احساس درونم را ندارند. حتی خودم نمی‌توانم خودم را درآغوش بکشم. از خویش بریده و از دیگری رانده. کاش غبار بودم زیر فرش پیرزنی فرتوت که فرندزش را درجوانی سقط کرده و امروز کسی نیست تا خانه‌اش را قبل از نوروز غبارش را بزداید.
مغرورانه با هیچ کس رفتار نکنید
غرور شما رو زشت میکنه
غرور از شما آدمه نا ایمن تری می‌سازه هم برای خودتون هم برای دیگران
وچقدر حیف ...چقدر حیف

نوار امروز ~
۸ شهریور ۱۴۰۲
این گرمای احساسات گاهی عجیب می‌سوزاند
فقط میدونم یکی پیام داده و نمیدونم کی! چون این اومده ولی صفحه چتش نیومده
من اصلا تو فاز برابری زن و مرد و فمنیستی و این چیزا نیستم
به هیچ وجه
ولی من به عنوان پسر به تمام دخترایی که اینو میخونن
حداقل
حداقلللل ۵۰ درصد پسرای ایران شمارو چیزی جز اندام‌های جنسی نمیبینن
اعتماد به نفس نداری؟
پنج دقیقه از وویسای هلاکویی رو گوش کن بعد برو زندگی نامشم بخون
میفهمی طرف چه اعتماد به نفسی داشته که داره درس زندگی و رابطه میده!!!!!!!!
میخوام یه چالش نویسندگی راه بندازم که زحمت خاصی نداره و همه میتونن توش شرکت کنن. شروع کنیم؟
Final Results
100%
پایه‌ام
0%
نه
معکوس
میخوام یه چالش نویسندگی راه بندازم که زحمت خاصی نداره و همه میتونن توش شرکت کنن. شروع کنیم؟
۱۰ نفر هم برای شروع کافیه
اگر تعداد بیشتر از این بود چه بهتر