تو جریان دستگیری دورچی (همون خواننده که همه چیو گا**ده بود)
«اگر نمیدونستید بدونید که دستگیرش کردن»
علت دستگیری؟ هع!
حالا کاری به این حرکت وزارت ارشاد ندارم
ببینید نکته دارکتر ماجرا کجاست؟ اینکه شبکه ای مثل ایران اینترنشنال و منوتو اومدن چه غلطی دارن میکنن؟
شروع میکنن برای دورچی سوژههای سیاسی ساختن و پرداختن به آهنگاش و به زوررررررر سیاسیش میکنن
که بهترین عامل برای اینه که برای دورچی بیگناه بهونهای میشه تا بتونن داخل ایران علیهش پروندهسازی کنن.
یعنی فقط میتونم بگم هرکسی که حرفای شبکههای ماهوارهای رو باور میکنه احمقه
احمق به تمام معنا
«اگر نمیدونستید بدونید که دستگیرش کردن»
علت دستگیری؟ هع!
حالا کاری به این حرکت وزارت ارشاد ندارم
ببینید نکته دارکتر ماجرا کجاست؟ اینکه شبکه ای مثل ایران اینترنشنال و منوتو اومدن چه غلطی دارن میکنن؟
شروع میکنن برای دورچی سوژههای سیاسی ساختن و پرداختن به آهنگاش و به زوررررررر سیاسیش میکنن
که بهترین عامل برای اینه که برای دورچی بیگناه بهونهای میشه تا بتونن داخل ایران علیهش پروندهسازی کنن.
یعنی فقط میتونم بگم هرکسی که حرفای شبکههای ماهوارهای رو باور میکنه احمقه
احمق به تمام معنا
دورمون پر شده از آدمایی که یک کتاب رو میخونن فقط برای اینکه بعدا بگن این کتاب رو خوندیم
هیچی ازش یاد نمیگیرن
یه مشت افادهای بیمصرف مغرور!
هیچی ازش یاد نمیگیرن
یه مشت افادهای بیمصرف مغرور!
من دوست ندارم شاهد سرافکندگی کسی باشم. خوش ندارم ببینم که برای زیستن، انسانها تا چه اندازه قادرند خود را به پستی بکشانند. برایم دشوار است که همینطور نشسته، ساکت و آرام مثل یک قاضی و یا تماشاگر، نمایش سقوط انسانها را تا آخرین پلههای پستی و زشتی تماشا کنم. میترسم برگردند و به روی من لبخند بزنند.
📕 پوست
کورتزیو_مالاپارته
📕 پوست
کورتزیو_مالاپارته
معکوس
دارم توپ مرواری صادق هدایت رو میخونم اسم این نویسنده خیلی بزرگه و من بسیار بسیار قلم این شخص رو میپسندم اما این کتاب ارزش خوندن داره؟ منی که تا الان نصفش رو خوندم میگم نه کتاب به شدت قوی نوشته شده از نظر ادبی کلمات چفت و باستانی فارسی که با عربی و فرانسوی…
دومین کتابی که نصفه رهاش کردم توپ مرواری هدایت بود
شاهکار بود
ولی خب
حس میکنم باید رها میشد
اولیش هم دختری که رهایش کردی از جوجومویز بود
شاهکار بود
ولی خب
حس میکنم باید رها میشد
اولیش هم دختری که رهایش کردی از جوجومویز بود
توئیت جدید هیچکس :
... این لفظای ساتیمانتال «قلم در برابر اسلحه» و اینا واسه دلخوشی و این حرفاس ، زیاد جدی نگیرین
... این لفظای ساتیمانتال «قلم در برابر اسلحه» و اینا واسه دلخوشی و این حرفاس ، زیاد جدی نگیرین
داشتم تفسیر معین میخوندم
تئوری آدم و حوا هیچ تناقضی با داروین نداره
توضیح خواهم داد
تئوری آدم و حوا هیچ تناقضی با داروین نداره
توضیح خواهم داد
معکوس
داشتم تفسیر معین میخوندم تئوری آدم و حوا هیچ تناقضی با داروین نداره توضیح خواهم داد
تکرار میکنم
این محتوا ممکنه کاملا غلط باشه
و صرفا مطالعات منه
و بازگو کردن مطالعات
این محتوا ممکنه کاملا غلط باشه
و صرفا مطالعات منه
و بازگو کردن مطالعات
معکوس
سهجل: شناسنامه
خلاصه داستان:
دو تا معتاد که پول موادشون کم اومده توی یک هیئت حمله میکنن به خادم تا پول مواد رو ازش بدزدن. اتفاقاتی میوفته که باعث میشه خبرگذاریهای کشور پوشش بدن. جریانی توی یکی از مساجد فردای اون روز اتفاق میوفته که بعد از این جریان گروههایی برای اعتراض به دین زدگی کشور شروع به اعتراض میکنن و درمقابل اونها گروهی دیگه از مردم برای حمایت از دینشون درمقابل اونها ایستادگی میکنن تا جایی که کار به نزاع خیابونی بین اصلاحطلبان نسل جدید و نیروهای امنیتی کشور میرسه. بعدش چی؟
صبر کنید براش!
:قطعا خاصترین داستانمه
دو تا معتاد که پول موادشون کم اومده توی یک هیئت حمله میکنن به خادم تا پول مواد رو ازش بدزدن. اتفاقاتی میوفته که باعث میشه خبرگذاریهای کشور پوشش بدن. جریانی توی یکی از مساجد فردای اون روز اتفاق میوفته که بعد از این جریان گروههایی برای اعتراض به دین زدگی کشور شروع به اعتراض میکنن و درمقابل اونها گروهی دیگه از مردم برای حمایت از دینشون درمقابل اونها ایستادگی میکنن تا جایی که کار به نزاع خیابونی بین اصلاحطلبان نسل جدید و نیروهای امنیتی کشور میرسه. بعدش چی؟
صبر کنید براش!
:قطعا خاصترین داستانمه
معکوس
خلاصه داستان: دو تا معتاد که پول موادشون کم اومده توی یک هیئت حمله میکنن به خادم تا پول مواد رو ازش بدزدن. اتفاقاتی میوفته که باعث میشه خبرگذاریهای کشور پوشش بدن. جریانی توی یکی از مساجد فردای اون روز اتفاق میوفته که بعد از این جریان گروههایی برای اعتراض…
عین نقل و نبات تابو خواهم شکوند
آتیش بفرستید لطفا😔🔥
آتیش بفرستید لطفا😔🔥
از دیوار قلبم نمیدانم چه چیزی چکه میکند. نمیدانم این که روی زمین میریزد شرم چه گناهی است. من با او تمام دلم را دور زدم. خودم را دور زدم. چه میدانها که درونم دفن است. چه گنبدهایی در سرم است که از سر تکرار بدون توجه به مفهوم الهیت، درونش ناله سر میکند. و چه کلمات رنگ پریدهای روی گونههایم میپلاسد. حس گیردادنهای متوالی تهوع را درونم زندهتر میکند و من به بنبست رسیدهام. برای اینکه جادهها بدون من نمیمیرند. و ماه درخشش احمقانه شده. من از این تن سلامت با تمام سلامتش بیزارم. و هرچه بیمار شوم این ازارهای بیعقل را میپسندم که این تن بیمار جفت خوبی برای روح ناخوش احوالم خواهد شد. مثل نخل ماداگاسکار شدهام. برگهای لطیفم تاب تیغهای بیاحساس درونم را ندارند. حتی خودم نمیتوانم خودم را درآغوش بکشم. از خویش بریده و از دیگری رانده. کاش غبار بودم زیر فرش پیرزنی فرتوت که فرندزش را درجوانی سقط کرده و امروز کسی نیست تا خانهاش را قبل از نوروز غبارش را بزداید.
Forwarded from A cup of coffee,me and you
مغرورانه با هیچ کس رفتار نکنید
غرور شما رو زشت میکنه
غرور از شما آدمه نا ایمن تری میسازه هم برای خودتون هم برای دیگران
وچقدر حیف ...چقدر حیف
نوار امروز ~
۸ شهریور ۱۴۰۲
غرور شما رو زشت میکنه
غرور از شما آدمه نا ایمن تری میسازه هم برای خودتون هم برای دیگران
وچقدر حیف ...چقدر حیف
نوار امروز ~
۸ شهریور ۱۴۰۲
من اصلا تو فاز برابری زن و مرد و فمنیستی و این چیزا نیستم
به هیچ وجه
ولی من به عنوان پسر به تمام دخترایی که اینو میخونن
حداقل
حداقلللل ۵۰ درصد پسرای ایران شمارو چیزی جز اندامهای جنسی نمیبینن
به هیچ وجه
ولی من به عنوان پسر به تمام دخترایی که اینو میخونن
حداقل
حداقلللل ۵۰ درصد پسرای ایران شمارو چیزی جز اندامهای جنسی نمیبینن
اعتماد به نفس نداری؟
پنج دقیقه از وویسای هلاکویی رو گوش کن بعد برو زندگی نامشم بخون
میفهمی طرف چه اعتماد به نفسی داشته که داره درس زندگی و رابطه میده!!!!!!!!
پنج دقیقه از وویسای هلاکویی رو گوش کن بعد برو زندگی نامشم بخون
میفهمی طرف چه اعتماد به نفسی داشته که داره درس زندگی و رابطه میده!!!!!!!!