معکوس
763 subscribers
826 photos
41 videos
46 files
129 links
لینک اون‌ یکی کانال

https://t.me/bedroodiha
حرفا:
https://t.me/HarfChatBot?start=a00a0c1b4ee7
Download Telegram
کار ما از بغل برای آرامش گذشته
ما بغل برای مرگ می‌خوایم
Ye Psycho - Acoustic Version
Sami Low
آدمایی که حالشون خوبه وقت زیادی برای نوشتن یه متن غمگین میتونن بذارن
جوری که عام خیلی از اون متن خوشش بیاد
ولی اونی که عمیقا غمگینه
شاید کلمات بی‌آرایشی بنویسه
که فقط یه نفر اون متن رو درک کنه
و تمام وجودش از اون متن پر بشه
شما عاشق نمی‌شید چون یکی اندازه ی شما می‌فهمه
شما عاشق می‌شید چون یکی اندازه ی شما نمی‌فهمه
معکوس
شهریور شده الان هوا مخصوص نوشتن داستان سیاسیه چند روز دیگه می‌ذارمش و اگر می‌شه لطفا این یکی رو سعی کنید منتشرش کنید
برای نوشتن این داستان احتمالا آخر هفته یه صبح تا ظهر برم تو محیط زندان
آشنا دارم میتونم وارد بشم
میرم ببینم اونجا چطوریاس
تو جریان دستگیری دورچی (همون خواننده که همه چیو گا**ده بود)
«اگر نمیدونستید بدونید که دستگیرش کردن»
علت دستگیری؟ هع!


حالا کاری به این حرکت وزارت ارشاد ندارم
ببینید نکته دارک‌تر ماجرا کجاست؟ اینکه شبکه ای مثل ایران اینترنشنال و من‌و‌تو اومدن چه غلطی دارن میکنن؟
شروع میکنن برای دورچی سوژه‌های سیاسی ساختن و پرداختن به آهنگاش و به زوررررررر سیاسیش میکنن
که بهترین عامل برای اینه که برای دورچی بی‌گناه بهونه‌ای میشه تا بتونن داخل ایران علیهش پرونده‌سازی کنن.

یعنی فقط میتونم بگم هرکسی که حرفای شبکه‌های ماهواره‌ای رو باور می‌کنه احمقه
احمق به تمام معنا
Fasl [Prod. Saeed Dehghan]
Kaboos
کابوس یه لول دیگه‌است
بشنوید:
معکوس
بشنوید:
۲۰۰
دورمون پر شده از آدمایی که یک کتاب رو میخونن فقط برای اینکه بعدا بگن این کتاب رو خوندیم
هیچی ازش یاد نمیگیرن
یه مشت افاده‌ای بی‌مصرف مغرور!
من دوست ندارم شاهد سرافکندگی کسی باشم. خوش ندارم ببینم که برای زیستن، انسان‌ها تا چه اندازه قادرند خود را به پستی بکشانند. برایم دشوار است که همین‌طور نشسته، ساکت و آرام مثل یک قاضی و یا تماشاگر، نمایش سقوط انسان‌ها را تا آخرین پله‌های پستی و زشتی تماشا کنم. می‌ترسم برگردند و به روی من لبخند بزنند.

📕 پوست
کورتزیو_مالاپارته
معکوس
Voice message
خوداوکیلی اینو حوصله داشتید گوش بدید؟
توئیت جدید هیچکس :

... این لفظای ساتیمانتال «قلم در برابر اسلحه» و اینا واسه دلخوشی و این حرفاس ، زیاد جدی نگیرین
داشتم تفسیر معین میخوندم
تئوری آدم و حوا هیچ تناقضی با داروین نداره
توضیح خواهم داد
معکوس
داشتم تفسیر معین میخوندم تئوری آدم و حوا هیچ تناقضی با داروین نداره توضیح خواهم داد
تکرار میکنم
این محتوا ممکنه کاملا غلط باشه
و صرفا مطالعات منه
و بازگو کردن مطالعات
معکوس
سه‌جل: شناسنامه
خلاصه داستان:
دو تا معتاد که پول موادشون کم اومده توی یک هیئت حمله میکنن به خادم تا پول مواد رو ازش بدزدن. اتفاقاتی میوفته که باعث میشه خبرگذاری‌های کشور پوشش بدن. جریانی توی یکی از مساجد فردای اون روز اتفاق میوفته که بعد از این جریان گروه‌هایی برای اعتراض به دین زدگی کشور شروع به اعتراض میکنن و درمقابل اونها گروهی دیگه از مردم برای حمایت از دینشون درمقابل اونها ایستادگی میکنن تا جایی که کار به نزاع خیابونی بین اصلاح‌طلبان نسل جدید و نیروهای امنیتی کشور میرسه. بعدش چی؟
صبر کنید براش!



:قطعا خاص‌ترین داستانمه
از دیوار قلبم نمی‌دانم چه چیزی چکه می‌کند. نمی‌دانم این که روی زمین می‌ریزد شرم چه گناهی است. من با او تمام دلم را دور زدم. خودم را دور زدم. چه میدان‌ها که درونم دفن است. چه گنبدهایی در سرم است که از سر تکرار بدون توجه به مفهوم الهیت، درونش ناله سر می‌کند. و چه کلمات رنگ پریده‌ای روی گونه‌هایم می‌پلاسد. حس گیردادن‌های متوالی تهوع را درونم زنده‌تر می‌کند و من به بن‌بست رسیده‌ام. برای این‌که جاده‌ها بدون من نمی‌میرند. و ماه درخشش احمقانه شده. من از این تن سلامت با تمام سلامتش بی‌زارم. و هرچه بیمار شوم این ازار‌های بی‌عقل را می‌پسندم که این تن بیمار جفت خوبی برای روح ناخوش احوالم خواهد شد. مثل نخل ماداگاسکار شده‌ام. برگ‌های لطیفم تاب تیغ‌های بی‌احساس درونم را ندارند. حتی خودم نمی‌توانم خودم را درآغوش بکشم. از خویش بریده و از دیگری رانده. کاش غبار بودم زیر فرش پیرزنی فرتوت که فرندزش را درجوانی سقط کرده و امروز کسی نیست تا خانه‌اش را قبل از نوروز غبارش را بزداید.