شهریور شده
الان هوا مخصوص نوشتن داستان سیاسیه
چند روز دیگه میذارمش
و اگر میشه لطفا این یکی رو سعی کنید منتشرش کنید
الان هوا مخصوص نوشتن داستان سیاسیه
چند روز دیگه میذارمش
و اگر میشه لطفا این یکی رو سعی کنید منتشرش کنید
از کدوم آدما شدیدا بدت میاد؟
من: اونی که پول زیادی برای غذای سگا میده ولی یه خیابون اون طرفتر یکی شبا گشنهاس.
من: اونی که پول زیادی برای غذای سگا میده ولی یه خیابون اون طرفتر یکی شبا گشنهاس.
آدمایی که حالشون خوبه وقت زیادی برای نوشتن یه متن غمگین میتونن بذارن
جوری که عام خیلی از اون متن خوشش بیاد
ولی اونی که عمیقا غمگینه
شاید کلمات بیآرایشی بنویسه
که فقط یه نفر اون متن رو درک کنه
و تمام وجودش از اون متن پر بشه
جوری که عام خیلی از اون متن خوشش بیاد
ولی اونی که عمیقا غمگینه
شاید کلمات بیآرایشی بنویسه
که فقط یه نفر اون متن رو درک کنه
و تمام وجودش از اون متن پر بشه
شما عاشق نمیشید چون یکی اندازه ی شما میفهمه
شما عاشق میشید چون یکی اندازه ی شما نمیفهمه
شما عاشق میشید چون یکی اندازه ی شما نمیفهمه
معکوس
شهریور شده الان هوا مخصوص نوشتن داستان سیاسیه چند روز دیگه میذارمش و اگر میشه لطفا این یکی رو سعی کنید منتشرش کنید
برای نوشتن این داستان احتمالا آخر هفته یه صبح تا ظهر برم تو محیط زندان
آشنا دارم میتونم وارد بشم
میرم ببینم اونجا چطوریاس
آشنا دارم میتونم وارد بشم
میرم ببینم اونجا چطوریاس
تو جریان دستگیری دورچی (همون خواننده که همه چیو گا**ده بود)
«اگر نمیدونستید بدونید که دستگیرش کردن»
علت دستگیری؟ هع!
حالا کاری به این حرکت وزارت ارشاد ندارم
ببینید نکته دارکتر ماجرا کجاست؟ اینکه شبکه ای مثل ایران اینترنشنال و منوتو اومدن چه غلطی دارن میکنن؟
شروع میکنن برای دورچی سوژههای سیاسی ساختن و پرداختن به آهنگاش و به زوررررررر سیاسیش میکنن
که بهترین عامل برای اینه که برای دورچی بیگناه بهونهای میشه تا بتونن داخل ایران علیهش پروندهسازی کنن.
یعنی فقط میتونم بگم هرکسی که حرفای شبکههای ماهوارهای رو باور میکنه احمقه
احمق به تمام معنا
«اگر نمیدونستید بدونید که دستگیرش کردن»
علت دستگیری؟ هع!
حالا کاری به این حرکت وزارت ارشاد ندارم
ببینید نکته دارکتر ماجرا کجاست؟ اینکه شبکه ای مثل ایران اینترنشنال و منوتو اومدن چه غلطی دارن میکنن؟
شروع میکنن برای دورچی سوژههای سیاسی ساختن و پرداختن به آهنگاش و به زوررررررر سیاسیش میکنن
که بهترین عامل برای اینه که برای دورچی بیگناه بهونهای میشه تا بتونن داخل ایران علیهش پروندهسازی کنن.
یعنی فقط میتونم بگم هرکسی که حرفای شبکههای ماهوارهای رو باور میکنه احمقه
احمق به تمام معنا
دورمون پر شده از آدمایی که یک کتاب رو میخونن فقط برای اینکه بعدا بگن این کتاب رو خوندیم
هیچی ازش یاد نمیگیرن
یه مشت افادهای بیمصرف مغرور!
هیچی ازش یاد نمیگیرن
یه مشت افادهای بیمصرف مغرور!
من دوست ندارم شاهد سرافکندگی کسی باشم. خوش ندارم ببینم که برای زیستن، انسانها تا چه اندازه قادرند خود را به پستی بکشانند. برایم دشوار است که همینطور نشسته، ساکت و آرام مثل یک قاضی و یا تماشاگر، نمایش سقوط انسانها را تا آخرین پلههای پستی و زشتی تماشا کنم. میترسم برگردند و به روی من لبخند بزنند.
📕 پوست
کورتزیو_مالاپارته
📕 پوست
کورتزیو_مالاپارته
معکوس
دارم توپ مرواری صادق هدایت رو میخونم اسم این نویسنده خیلی بزرگه و من بسیار بسیار قلم این شخص رو میپسندم اما این کتاب ارزش خوندن داره؟ منی که تا الان نصفش رو خوندم میگم نه کتاب به شدت قوی نوشته شده از نظر ادبی کلمات چفت و باستانی فارسی که با عربی و فرانسوی…
دومین کتابی که نصفه رهاش کردم توپ مرواری هدایت بود
شاهکار بود
ولی خب
حس میکنم باید رها میشد
اولیش هم دختری که رهایش کردی از جوجومویز بود
شاهکار بود
ولی خب
حس میکنم باید رها میشد
اولیش هم دختری که رهایش کردی از جوجومویز بود
توئیت جدید هیچکس :
... این لفظای ساتیمانتال «قلم در برابر اسلحه» و اینا واسه دلخوشی و این حرفاس ، زیاد جدی نگیرین
... این لفظای ساتیمانتال «قلم در برابر اسلحه» و اینا واسه دلخوشی و این حرفاس ، زیاد جدی نگیرین
داشتم تفسیر معین میخوندم
تئوری آدم و حوا هیچ تناقضی با داروین نداره
توضیح خواهم داد
تئوری آدم و حوا هیچ تناقضی با داروین نداره
توضیح خواهم داد
معکوس
داشتم تفسیر معین میخوندم تئوری آدم و حوا هیچ تناقضی با داروین نداره توضیح خواهم داد
تکرار میکنم
این محتوا ممکنه کاملا غلط باشه
و صرفا مطالعات منه
و بازگو کردن مطالعات
این محتوا ممکنه کاملا غلط باشه
و صرفا مطالعات منه
و بازگو کردن مطالعات
معکوس
سهجل: شناسنامه
خلاصه داستان:
دو تا معتاد که پول موادشون کم اومده توی یک هیئت حمله میکنن به خادم تا پول مواد رو ازش بدزدن. اتفاقاتی میوفته که باعث میشه خبرگذاریهای کشور پوشش بدن. جریانی توی یکی از مساجد فردای اون روز اتفاق میوفته که بعد از این جریان گروههایی برای اعتراض به دین زدگی کشور شروع به اعتراض میکنن و درمقابل اونها گروهی دیگه از مردم برای حمایت از دینشون درمقابل اونها ایستادگی میکنن تا جایی که کار به نزاع خیابونی بین اصلاحطلبان نسل جدید و نیروهای امنیتی کشور میرسه. بعدش چی؟
صبر کنید براش!
:قطعا خاصترین داستانمه
دو تا معتاد که پول موادشون کم اومده توی یک هیئت حمله میکنن به خادم تا پول مواد رو ازش بدزدن. اتفاقاتی میوفته که باعث میشه خبرگذاریهای کشور پوشش بدن. جریانی توی یکی از مساجد فردای اون روز اتفاق میوفته که بعد از این جریان گروههایی برای اعتراض به دین زدگی کشور شروع به اعتراض میکنن و درمقابل اونها گروهی دیگه از مردم برای حمایت از دینشون درمقابل اونها ایستادگی میکنن تا جایی که کار به نزاع خیابونی بین اصلاحطلبان نسل جدید و نیروهای امنیتی کشور میرسه. بعدش چی؟
صبر کنید براش!
:قطعا خاصترین داستانمه