معکوس
یک فریم از چیزایی که خودم هیچوقت نمیفهمم چرا…
یک فریم دیگه از این وضعیت
(بقیه کسایی که همچین پیامی بهم میدن رو براتون نذاشتم تازه…)
(بقیه کسایی که همچین پیامی بهم میدن رو براتون نذاشتم تازه…)
معکوس
Alireza Ghorbani – Mara Bebakhsh
یه سری از آهنگا این شکلین که آدم دلش میخواد شکست عشقی بخوره تا هزاربار عمیقتر گوششون بده
آدمه دیگه
آزار داره
این از همون آهنگاست
آدمه دیگه
آزار داره
این از همون آهنگاست
معکوس
گاهی دلت تنگ میشود و همانجا ناگهان در این جمله فرو میروی.
گاهی دلت تنگ میشود و همانجا ناگهان در این جمله فرو میروی. و حتی نمیدانی دلتنگ چه کسی شدهای. برای کدام حال دست و پا میزنی و چه کسی را در دلت کم داری که اینگونهای. دلت برای خودت تنگ میشود. دلت دستهایی مثل خودت لای موهایت میخواهد. محتاج کسی از دردهای خودت میشوی و اگر روزی کسی را پیدا کردی که تو را با غمهایت بوسید و رنجهایت را نوازش کرد دلت برای تنهایی تنگ میشود. تو به دنیا آمدی تا هرلحظه دلتنگ رنگ آرامشی باشی که قصهاش را مادربزرگت برایت تعریف میکرد وقتی حسرت از لبهایش چکه میکرد. وقتی که تمام دلتنگیها قفسه ی سینهات را پاره کرد و تمام تو روی فرش خاطراتت ریخت و لکه لکه کثیفش کرد حس میکنی سنگ شدی. نه تو چیزی میفهمی نه کسی حالیاش میشود تو چه میخواهی و آن لحظه چقدر باید زور زد و دهان با انگشت شکافت تا حرفهایی که سالها دلتنگشان بودی از حلقومت بیرون بریزند؟
چقدر باید عمر را برای دلتنگ نبودن هدیه به باد کرد و تن را تقدیم هوس تا شاید فهمید با دستهایمان کجای دلمان را فشرده کردیم که اینطور تنگ هیچ و همه چیز شده.
چقدر باید عمر را برای دلتنگ نبودن هدیه به باد کرد و تن را تقدیم هوس تا شاید فهمید با دستهایمان کجای دلمان را فشرده کردیم که اینطور تنگ هیچ و همه چیز شده.
معکوس
گاهی دلت تنگ میشود و همانجا ناگهان در این جمله فرو میروی. و حتی نمیدانی دلتنگ چه کسی شدهای. برای کدام حال دست و پا میزنی و چه کسی را در دلت کم داری که اینگونهای. دلت برای خودت تنگ میشود. دلت دستهایی مثل خودت لای موهایت میخواهد. محتاج کسی از دردهای…
ایده ی این متن از این عکس اومده.
ولی خب
ربطی به دلتنگی گذشته نداره
بیشتر دلتنگ این لحظه های خودمم
ولی خب
ربطی به دلتنگی گذشته نداره
بیشتر دلتنگ این لحظه های خودمم
شهریور شده
الان هوا مخصوص نوشتن داستان سیاسیه
چند روز دیگه میذارمش
و اگر میشه لطفا این یکی رو سعی کنید منتشرش کنید
الان هوا مخصوص نوشتن داستان سیاسیه
چند روز دیگه میذارمش
و اگر میشه لطفا این یکی رو سعی کنید منتشرش کنید
از کدوم آدما شدیدا بدت میاد؟
من: اونی که پول زیادی برای غذای سگا میده ولی یه خیابون اون طرفتر یکی شبا گشنهاس.
من: اونی که پول زیادی برای غذای سگا میده ولی یه خیابون اون طرفتر یکی شبا گشنهاس.
آدمایی که حالشون خوبه وقت زیادی برای نوشتن یه متن غمگین میتونن بذارن
جوری که عام خیلی از اون متن خوشش بیاد
ولی اونی که عمیقا غمگینه
شاید کلمات بیآرایشی بنویسه
که فقط یه نفر اون متن رو درک کنه
و تمام وجودش از اون متن پر بشه
جوری که عام خیلی از اون متن خوشش بیاد
ولی اونی که عمیقا غمگینه
شاید کلمات بیآرایشی بنویسه
که فقط یه نفر اون متن رو درک کنه
و تمام وجودش از اون متن پر بشه
شما عاشق نمیشید چون یکی اندازه ی شما میفهمه
شما عاشق میشید چون یکی اندازه ی شما نمیفهمه
شما عاشق میشید چون یکی اندازه ی شما نمیفهمه
معکوس
شهریور شده الان هوا مخصوص نوشتن داستان سیاسیه چند روز دیگه میذارمش و اگر میشه لطفا این یکی رو سعی کنید منتشرش کنید
برای نوشتن این داستان احتمالا آخر هفته یه صبح تا ظهر برم تو محیط زندان
آشنا دارم میتونم وارد بشم
میرم ببینم اونجا چطوریاس
آشنا دارم میتونم وارد بشم
میرم ببینم اونجا چطوریاس
تو جریان دستگیری دورچی (همون خواننده که همه چیو گا**ده بود)
«اگر نمیدونستید بدونید که دستگیرش کردن»
علت دستگیری؟ هع!
حالا کاری به این حرکت وزارت ارشاد ندارم
ببینید نکته دارکتر ماجرا کجاست؟ اینکه شبکه ای مثل ایران اینترنشنال و منوتو اومدن چه غلطی دارن میکنن؟
شروع میکنن برای دورچی سوژههای سیاسی ساختن و پرداختن به آهنگاش و به زوررررررر سیاسیش میکنن
که بهترین عامل برای اینه که برای دورچی بیگناه بهونهای میشه تا بتونن داخل ایران علیهش پروندهسازی کنن.
یعنی فقط میتونم بگم هرکسی که حرفای شبکههای ماهوارهای رو باور میکنه احمقه
احمق به تمام معنا
«اگر نمیدونستید بدونید که دستگیرش کردن»
علت دستگیری؟ هع!
حالا کاری به این حرکت وزارت ارشاد ندارم
ببینید نکته دارکتر ماجرا کجاست؟ اینکه شبکه ای مثل ایران اینترنشنال و منوتو اومدن چه غلطی دارن میکنن؟
شروع میکنن برای دورچی سوژههای سیاسی ساختن و پرداختن به آهنگاش و به زوررررررر سیاسیش میکنن
که بهترین عامل برای اینه که برای دورچی بیگناه بهونهای میشه تا بتونن داخل ایران علیهش پروندهسازی کنن.
یعنی فقط میتونم بگم هرکسی که حرفای شبکههای ماهوارهای رو باور میکنه احمقه
احمق به تمام معنا
دورمون پر شده از آدمایی که یک کتاب رو میخونن فقط برای اینکه بعدا بگن این کتاب رو خوندیم
هیچی ازش یاد نمیگیرن
یه مشت افادهای بیمصرف مغرور!
هیچی ازش یاد نمیگیرن
یه مشت افادهای بیمصرف مغرور!
من دوست ندارم شاهد سرافکندگی کسی باشم. خوش ندارم ببینم که برای زیستن، انسانها تا چه اندازه قادرند خود را به پستی بکشانند. برایم دشوار است که همینطور نشسته، ساکت و آرام مثل یک قاضی و یا تماشاگر، نمایش سقوط انسانها را تا آخرین پلههای پستی و زشتی تماشا کنم. میترسم برگردند و به روی من لبخند بزنند.
📕 پوست
کورتزیو_مالاپارته
📕 پوست
کورتزیو_مالاپارته