دیروز به آن شکل اعتقادات من مظلوم بود
امروز هم این چنین بین عزادارن به ظاهر واقعی و غیرخودیها مظلوم است
چقد سخت است یک سیاه پوش محزون را گوشهای از دنیا مشغول عزاداری فردی دیدن که دلش با این حال آرام میگیرد؟
امروز هم این چنین بین عزادارن به ظاهر واقعی و غیرخودیها مظلوم است
چقد سخت است یک سیاه پوش محزون را گوشهای از دنیا مشغول عزاداری فردی دیدن که دلش با این حال آرام میگیرد؟
من نمیدونم این حسین چه افسانه و دروغی است که اربعین بیست میلیون نفر فقط حرمش سراغش میرن؟!
از فاز مبلغ بودن میام بیرون
از فردا همون چرت و پرتای عادی همیشگی رو میذاریم!
ممنونم ک تحمل کردید
از فردا همون چرت و پرتای عادی همیشگی رو میذاریم!
ممنونم ک تحمل کردید
اگر روزی حس کردی که عشق کمکم دارد زخمهایت را التیام میبخشد
چسب زخمی است که بعدها عفونت خواهد کرد
چسب زخمی است که بعدها عفونت خواهد کرد
Forwarded from پَریما (fariBa)
قدمهای آدم افسرده خیلی بزرگ نیستند. درواقع اصلا بزرگ نیستند. شاید درکنار اینکه هنوز هم سعی میکنه زنده بمونه، بخواد گلدون اتاقش رو صاف کنه یا گرد آینهش رو پاک کنه یا بجای دراز کشیدن رو تخت بره روی چمن پارک اینکار رو بکنه... هر کدوم اینا حس روز پربارتری رو بهش میدن و شاید دفعه بعد بره یه گلی هم برای گلدون بگیره نه؟
Forwarded from Twite hub | توییت هاب
با من حرف بزن. از روزمّرهت برام بگو؛ من دلم میخواد بدونم کِی از خواب بیدار شدی، دیشب چه خوابی دیدی، صبح چایی خوردی یا قهوه، کتاب چی خوندی، فیلم چی دیدی، موزیک جدید چی گوش کردی. برام از کارت بگو، از مشکلاتت، از آرزوها و رؤیاهات. باهام حرف بزن؛ من بندهٔ لحظات گفتوگو با توأم.
✍پسر اسفندیار
@Twite_hub
✍پسر اسفندیار
@Twite_hub
عزیزانی که در پائیز قصد شروع عاشقی رو دارید درمیان برگها و بارانها
کم کم باید استارت بزنید
پیوی منتظرتونم😔😔😔
کم کم باید استارت بزنید
پیوی منتظرتونم😔😔😔
:::::::
تو آمدی که ببوسی
رنجهای نازکم را
اگرچه مزه ی خون دارند
تو رگترین سرخ من هستی
که چشمهای آوارم
برای دیدن سقفی نو
ستونها اشک میریزند
تو آمدی که ببوسی
رنجهای نازکم را
اگرچه مزه ی خون دارند
تو رگترین سرخ من هستی
که چشمهای آوارم
برای دیدن سقفی نو
ستونها اشک میریزند