معکوس
763 subscribers
827 photos
41 videos
46 files
129 links
لینک اون‌ یکی کانال

https://t.me/bedroodiha
حرفا:
https://t.me/HarfChatBot?start=a00a0c1b4ee7
Download Telegram
خب باشه الان خودت رو یه آدم کم‌حرف گوشه گیر غیر اجتماعی درونگرای غمگین نشون دادی
که چی؟
ریدن براتتتتت؟؟؟؟؟؟؟
I can't find any peace in any lifestyle
چرا پشه‌های اصفهان آدم رو می‌گزند ولی پشه‌های قم آدم رو نمی‌سوهانند؟
و من می‌دونم کثافت‌کاری های پشت پرده هیئت‌هارو
جاهایی که بویی از هیچ انصافی نبردن
عربده‌ها و حسین حسین گفتنای الکی و مسخرشون
مزاحمت هایی که ایجاد میکنن
غذاهایی که تو شکم کسایی میره که نباید
بله
میدونم!
اما قضیه حداقل برای من خیلی فراتر از جنگ قومیتی دو گروه عرب ۱۴۰۰ سال پیشه
خیلیی!
بعد مدت‌ها یه متن به سبک متنای قدیمیم نوشتم
تیز!


اگرچه حزن سراسر شش‌ها را پوشانده و مردمک حسرتت تو را می‌بلعد اما بازهم یک نفر رو‌به‌رویت ظاهر می‌شود که اصولا غریبه نیست. بدون این‌که دستش را دراز کند به تو می‌گوید:«بلند شو. دستم را بگیر.» و نمی‌بیند دستان من چه‌طور غرق بسته شدن‌های خود هستند.
شب‌هنگام که همه‌گان در بغض و رنج تکه‌پاره ی خود فرو می‌روند من فقط با چشمانی نصف خشک و نصف پلاسیده گریه ی دل‌هایشان را با خاک کف ذهنم گِل می‌کنم تا شاید برای گل‌های داوودی سفت‌تر بشوند.
پر می‌شوی از نفس‌های بی‌فایده و از بی‌فایدگی‌هایت پر می‌شوی برای نفس‌های بعد. نفس‌هایی که تو را به آغوش‌های دیگران برساند. همان‌هایی که سراسر دست و بازوهایشان را تیزترین می‌بینی و هربار چشمانت را می‌بندی و می‌گویی:
چه خراش‌های دوست‌داشتنی!
عزیز من
اون حسی که تو فقط از ساعت یک شب به بعد داری و تو طول روز هیچی به هیچی
بعدش میای از ساعت یک به بعد چرت و پرتای غمگین میذاری و میگی من افسرده‌ام
و اغلبببب براش دلیل موجهی نداری
اسمش افسردگی نیستتت احمق!
اسمش به هم ریختن هورموناته
Deli
Shayea ft Sadegh
نه حرفی از این باد بود نه قصه‌ای از بیدی هست
یه سریا فکر کردن هیئت مکان شست و شوی گناهه
هر غلطی بخوان بکنن بعد بیان بگن خب اوکی تموم شه بره
بعد نمیان به ماجرا دقت کنن که این قضیه یه حرکت سیاسی بود
اصلا چطور جرئت می‌کنید تو خود هیئت حق بخورید وقتی اصل قضیه این جریان برای بازپس گیری عدالته؟
معکوس
یه سریا فکر کردن هیئت مکان شست و شوی گناهه هر غلطی بخوان بکنن بعد بیان بگن خب اوکی تموم شه بره بعد نمیان به ماجرا دقت کنن که این قضیه یه حرکت سیاسی بود اصلا چطور جرئت می‌کنید تو خود هیئت حق بخورید وقتی اصل قضیه این جریان برای بازپس گیری عدالته؟
اصلا بیاید از یه زاویه ی خیلی مناسب تر نگاه کنیم

کسایی که جلوی حسین بن علی قرار گرفتن کیا بودن؟
یاران پیامبر
نماز شب بخون
روزه بگیر
دین و ایمان از اینا میباریدددددد


چی شد که این شد؟؟؟؟
افرین

دقیقا نکته اینه که اینا از هم قاطی نشن
معکوس
اصلا بیاید از یه زاویه ی خیلی مناسب تر نگاه کنیم کسایی که جلوی حسین بن علی قرار گرفتن کیا بودن؟ یاران پیامبر نماز شب بخون روزه بگیر دین و ایمان از اینا میباریدددددد چی شد که این شد؟؟؟؟ افرین دقیقا نکته اینه که اینا از هم قاطی نشن
طرف حافظ قرآن بود
فلان بود
بیسان بود
ریش
عمامه
شیخ

اصلا این داستان شروع شد که بگه بابا این ادم‌هایی که تو ظاهر مومنن رو بریز دورررر

ببین که دنیارو بی ارزش میدونه
خانه‌ای از جنس پاهای من




روزگاری را در خاطرم هست که می‌دویدم به سوی تو. تویی که لبخند‌های نخراشیده ی من را به لب داشتی. روزگاری که با پایی سرشار از آغوش تو می‌دویدم و رخت می‌بستم از پل‌های خراب پشت سر. از سد شکسته شده ی دل که سیلاب خون بعد از شکستنش به راه انداخت. می‌دویدم و امروز را با چشمانی نیمه‌باز و انکارهایی دوست داشتنی می‌بوسیدم. تا روزی که پایم را فروختم برای خریدن خانه‌مان. برای اینکه ستونی از محبت تو و فرومایگی من بالای سرمان باشد. برای این‌که تو دوست داشتی خانه ی ما بیابان را لمس کند؛ دور از تمام آدم‌ها. و روزی که تمام این‌ها رخداد تو خانه ی مان را در دل جنگل موهایت خیلی دور تر از من بنا کردی و منی که دیگر پایی برای آمدن نداشتم این‌جا با عقرب‌ها هم‌زیستم. تو! تویی که روزگاری من بودی. خود من!
امروز در قالب نگاه چه کسی تکه تکه شدی تا بتواند تو را اندازه ی نگاهش ببیند نه خود تو را؟
ببخشید اضافه گویی شد*
اما می‌دونم شما ۲۴۰ نفر به عنوان خونواده ی دومم درد دلای من رو گوش میدید
پست‌چی(قسمت یک)




پست‌چی لنگ محله ی ما مثل همیشه دیرتر از موعود سر رسید و پاکت نامه را تحویلم داد. روی پاکت طبق انتظار فرستنده را «من» نوشته بود. درون آن نامه‌ای نبود. کاغذ مچاله‌ای از نوشته‌های قدیمم را برایم فرستاده بود. کاغذی که سرتاسر آن نوشته شده بود: مرا در خاطراتت مرور کن. من توهم دیروز و حماقت فردای تو هستم!
روزبه برای این‌که روز را برای خودش بهتر کند
اشک‌هایی که وسط روز می‌ریخت را پاک کرد(چشمانش دیگر برای شب خشک شد و بابت این موضوع افسوس خورد)
بعد از این‌که چشمانش دیگر تار ندید در جواب پیامک ریحانه همسر خودش نوشت: حالم خوب است!

روزبه انسان دروغ‌گویی بود. یک دروغ‌گو که حس می‌کرد دارد شرافتش را جمع و جور می‌کند؟ نه! روزبه فقط انسان کم‌رویی بود. همین و بس.
اشک خلا یک حس تموم شده و اغاز احساساتی با خلا بیشتر است!
نیاز دارم حسین صفا رو از نزدیک ملاقات کنم
به نظرتون عیبی ندارد اگر حال خوش نیست یا عیب دارد؟
می‌خوام بهتون یک سریال معرفی کنم که هیچ‌جای دنیا نمونش رو نمی‌بیند:
Bojack Horseman

من هرمعرفی راجع بهش بکنم کمه
فقط و فقط برید اپیزود اول رو ببینید
Ta Bahar Delneshin
Banan