جایی که نشسته بودم شب آخر
یه آدم مست(هنوز بوی مشروب میومد)
اومد کنارم نشست
های های زد زیر گریه!
نمیدونم چرا ولی من حسرت اون اشکارو خوردم…
یه آدم مست(هنوز بوی مشروب میومد)
اومد کنارم نشست
های های زد زیر گریه!
نمیدونم چرا ولی من حسرت اون اشکارو خوردم…
خب مسافرت تموم شد و برگشتم
از حالا با همون متنهای اگزیستانسیال قدیمی مواجهتون میکنم!
از حالا با همون متنهای اگزیستانسیال قدیمی مواجهتون میکنم!
Forwarded from استقصا
• عکس شماره یک: فرآیند نفوذگذاری ماموران تبلیغات دولتها، برای ایجاد ایستارهای مطلوب نسبت به دولت خودی، در برون مرزها.
• عکس شماره دو: تبلیغات در سطوح غیررسمی.
• توضیحات:
ما مدتهاست که با گسترش و رشد سیاست تودهای (Mass Politics) رو به رو هستیم. همین مسئله، اهمیت تبلیغات داخلی و تبلیغات سیاسی برونمرزی را پررنگ میسازد.
همچنین، در تبلیغات غیررسمی، اساسا محوریت تبلیغات، گروههای غیردولتی هستند. هنگامی که یک گروه یا جنبش در یک کشور تصمیم میگیرد بر ایستارهای موجود در کشوری دیگر اثر بگذارد، تبلیغات در سطوح غیررسمی شکل میگیرد.
برای مثال، جنبش ایکس که تابعیت حکومت الف را دارد، از سیاستهای حکومت الف در رابطه با این جنبش ناراضی است. این جنبش، خود را به شکل مطلوبی به مخاطبان تابع حکومت ب ابراز میکند، تا این مخاطبان بر حکومت متبوعشان (حکومت ب) بهنحوی نفوذ بگذارند و این، بر سیاستهای حکومت ب نسبت به حکومت الف اثرگذار واقع شود. و در پی این، سیاستهای حکومت الف در قبال جنبش ایکس بهنحوی که مد نظر است، تغییر بکند.
#سیاست_بینالملل
@ghe_y
• عکس شماره دو: تبلیغات در سطوح غیررسمی.
• توضیحات:
ما مدتهاست که با گسترش و رشد سیاست تودهای (Mass Politics) رو به رو هستیم. همین مسئله، اهمیت تبلیغات داخلی و تبلیغات سیاسی برونمرزی را پررنگ میسازد.
همچنین، در تبلیغات غیررسمی، اساسا محوریت تبلیغات، گروههای غیردولتی هستند. هنگامی که یک گروه یا جنبش در یک کشور تصمیم میگیرد بر ایستارهای موجود در کشوری دیگر اثر بگذارد، تبلیغات در سطوح غیررسمی شکل میگیرد.
برای مثال، جنبش ایکس که تابعیت حکومت الف را دارد، از سیاستهای حکومت الف در رابطه با این جنبش ناراضی است. این جنبش، خود را به شکل مطلوبی به مخاطبان تابع حکومت ب ابراز میکند، تا این مخاطبان بر حکومت متبوعشان (حکومت ب) بهنحوی نفوذ بگذارند و این، بر سیاستهای حکومت ب نسبت به حکومت الف اثرگذار واقع شود. و در پی این، سیاستهای حکومت الف در قبال جنبش ایکس بهنحوی که مد نظر است، تغییر بکند.
#سیاست_بینالملل
@ghe_y
معکوس
صراحتا میگم غلط کردم
ولی کوتاه بود
حدودا ۲۰ دقیقه طول کشید
برمیگردیم به روال قبل
حدودا ۲۰ دقیقه طول کشید
برمیگردیم به روال قبل
مادر من
من اون بچه ی عاقلی که تو فکر میکنی تربیت کردی نیستم
اصلا عاقل نیستم
ذهنم دو سالشه
و ذهن دوساله نمیتونه از قوانین نانوشته ی تو پیروی کنه
یه کم توقعت رو از من کم کن
من اون بچه ی عاقلی که تو فکر میکنی تربیت کردی نیستم
اصلا عاقل نیستم
ذهنم دو سالشه
و ذهن دوساله نمیتونه از قوانین نانوشته ی تو پیروی کنه
یه کم توقعت رو از من کم کن
اینجوریه که
حالم خوبه
زندگیم خوب میگذره
سالمم
روانم ارومه
ولی هوا گرمه
و همین برای گند زدن به کلش کافیه
حالم خوبه
زندگیم خوب میگذره
سالمم
روانم ارومه
ولی هوا گرمه
و همین برای گند زدن به کلش کافیه
معکوس
نظر نامحبوب: سیجل واقعا خوبه!
نظر نامحبوب ۲:
خیلی از مداحها اگر خواننده میشدن از خیلی از خوانندهها موفقتر بودن!
خیلی از مداحها اگر خواننده میشدن از خیلی از خوانندهها موفقتر بودن!
به جداییها به چشم تجربه نگاه کنید
نه آسیب
شما هنوز یه عالمه عمر و آدم دیگه دارید برای ادامه دادن و تجربه کردن
ادامش بدید
قید و بند انسانهای گذشته چیزای خوبین ولی با خودتون این ور و اون ور نبرید
نه آسیب
شما هنوز یه عالمه عمر و آدم دیگه دارید برای ادامه دادن و تجربه کردن
ادامش بدید
قید و بند انسانهای گذشته چیزای خوبین ولی با خودتون این ور و اون ور نبرید
معکوس
حال قلبم خوب …
مال خودم هست
اما
میخوام بهتون بگم اگر حالتون خوب نیست ترجیحا بدون اینکه بگید چرا
بیاین و بگید حالتون خوب نیست
واقعا حق اینو دارید که این حرف رو بزنید
داد بزنید اصن
تا بقیه دست از سرتون بردارن و بفهمن خوب نیستید!
اما
میخوام بهتون بگم اگر حالتون خوب نیست ترجیحا بدون اینکه بگید چرا
بیاین و بگید حالتون خوب نیست
واقعا حق اینو دارید که این حرف رو بزنید
داد بزنید اصن
تا بقیه دست از سرتون بردارن و بفهمن خوب نیستید!
Forwarded from پیامهای ذخیره شده (atena)
بعدا؟
بعدا وجود نداره
بعدا چای سرد میشه
روز شب میشه
علاقه از بین میره
آدم پیر میشه
بعدا زندگی تموم میشه.
بعدا وجود نداره
بعدا چای سرد میشه
روز شب میشه
علاقه از بین میره
آدم پیر میشه
بعدا زندگی تموم میشه.
میخواستم بگم اینکه شما از برونگرایی یا احساسی بودن یا وابسته شدنتون مینالید کار درستی نیست
درسته که احتمال آسیب زدن به شما رو بیشتر میکنه
اما اونا قشنگیهای زندگی شمان که یک آدم درونگرای منطقی هیچوقت تجربش نمیکنه
مثل فرق یه نقاشی سیاه و سفید با یه نقاشی رنگی!
درسته که احتمال آسیب زدن به شما رو بیشتر میکنه
اما اونا قشنگیهای زندگی شمان که یک آدم درونگرای منطقی هیچوقت تجربش نمیکنه
مثل فرق یه نقاشی سیاه و سفید با یه نقاشی رنگی!