معکوس
762 subscribers
827 photos
41 videos
46 files
129 links
لینک اون‌ یکی کانال

https://t.me/bedroodiha
حرفا:
https://t.me/HarfChatBot?start=a00a0c1b4ee7
Download Telegram
اگر بخوام دینی که ازش پیروی می‌کنم رو تشریح کنم این‌طوری می‌گم:
من کاری ندارم تاریخش چی بوده
چون احتمال خطای اون زیاده
من کاری ندارم تمام احکامش چیه
من احکامی که از نظر خودم و براساس زمان خودم مناسبرو پیروی می‌کنم
سعی می‌کنم دلیل چیزایی که نمی‌دونم رو بپذیرم بدون این‌که مثل گوسفند گله باشم
با خیلی از چیزایی که امروز بهش می‌گن دین مشکل دارم


اماااااا

چیزی که باعث شده به یه سری از چیزا باور داشته باشم
ناامیدیه
من از همه چیز توی این دنیا که منو به هدفم یعنی آرامشه برسونه ناامیدم
حالا
دارم به این فکر می‌کنم که شاید یک روز یک منبع بی‌نهایت که اسمش خداست درکنار آرامش‌هایی که دین اون داره منو به هدفم برسونه

همه چیز احتماله
اما خب من جریان داشتن تو این احتمال رو دوست دارم
پارت پنجم سفرنامه:

چرا هرکسی می‌تونه این‌ حرم رو دوست داشته باشه؟

می‌تونم طرز فکر کسایی که گارد دارن رو بفهمم
در ساده ترین حالت اینه که میگن چرا من مثل میلیون‌ها احمق دیگه که میان سر قبر یه عرب که ۱۳۰۰ سال پیش مردن؟
جوابشون هم مشخصه
اصلا نیازی نیست بیای!

اما من می‌خوام چیزایی که میام و می‌بینم رو بگم

این‌جا فارق از اینکه دینت چیه و چه شخصیتی هستی و غیره برای همه جا هست
پر از اون داستان‌های عجیب و غریبه که شاید کسی باورش نکنه
و
ما این‌جا یه اجتماع خیلی بزرگ از انسان‌های مختلف رو داریم
باسواد و بی‌سواد
پول‌دار و فقیر
درجات مختلف اجتماعی
اما همه اینجا جمع شدن تا از یک نوع حس و انرژی لذت ببرن. از اون دیدگاه خودشون که اون‌هارو به نوعی معنویت خاص وصل می‌کنه و حدس بزنید نتیجه چی می‌شه؟
ما اینجا جامعه‌ای متنوع و بزرگ رو می‌بینیم که به همدیگه بدون چشم داشت خدمت می‌کنن
دزدی نمی‌کنن
حق نمی‌خورن
و با مسالمتی عجیب زندگی می‌کنن
به احترام یه عرب که ۱۳۰۰ سال پیش مرده!
و شما چه چیزی از حال و هوای نظم گرفته ی این‌جا می‌خواین؟

بله بله
درسته که اشتباهات زیادی هم اینجا هست
از پروپاگاندا و تبلیغات سیاسی که برای نظام فاسد جمهوری اسلامی می‌شه تا نزاع بخاطر رسیدن به میله های حرم و دخیل بستن و خرافاتی که هست
اصن مگه میشه خرافات نباشه
اما
چیزی که هست
جدا از تمام زیبایی‌های اینجا برای شکل گیری یک واحد پرجمعیت و منظم
اینجا برای من مثل متکای بچگیمه
آروم و خاطره‌دار
و آرامش چشم‌های خادم‌های اینجارو تو هیچ چشمی پیدا نمی کنید
?
اینجا اومدید خودتون رو با اشترودل خفه کنید
به‌جای وداع با تو…
محتوا…(رنگ کیف)




لطفا اون قاسم سلیمانی رو ببینید
اینکه من اون لحظه ای که حضرت آقا رو از باسن بلند می کردند رو ندیدم شدیدا داره آزارم میده
جایی که نشسته بودم شب آخر
یه آدم مست(هنوز بوی مشروب میومد)
اومد کنارم نشست
های های زد زیر گریه!
نمی‌دونم چرا ولی من حسرت اون اشکارو خوردم…
خب مسافرت تموم شد و برگشتم
از حالا با همون متن‌های اگزیستانسیال قدیمی مواجهتون میکنم!
Forwarded from استقصا
• عکس شماره یک: فرآیند نفوذگذاری ماموران تبلیغات دولت‌ها، برای ایجاد ایستارهای مطلوب نسبت به دولت خودی، در برون مرزها.
• عکس شماره دو: تبلیغات در سطوح غیررسمی.

• توضیحات:
ما مدت‌هاست که با گسترش و رشد سیاست توده‌ای (Mass Politics) رو به رو هستیم. همین مسئله، اهمیت تبلیغات داخلی و تبلیغات سیاسی برون‌مرزی را پررنگ می‌سازد.
همچنین، در تبلیغات غیررسمی، اساسا محوریت تبلیغات، گروه‌های غیردولتی هستند. هنگامی که یک گروه یا جنبش در یک کشور تصمیم می‌گیرد بر ایستارهای موجود در کشوری دیگر اثر بگذارد، تبلیغات در سطوح غیررسمی شکل می‌گیرد.
برای مثال، جنبش ایکس که تابعیت حکومت الف را دارد، از سیاست‌های حکومت الف در رابطه با این جنبش ناراضی است. این جنبش، خود را به شکل مطلوبی به مخاطبان تابع حکومت ب ابراز می‌کند، تا این مخاطبان بر حکومت متبوع‌شان (حکومت ب) به‌نحوی نفوذ بگذارند و این، بر سیاست‌های حکومت ب نسبت به حکومت الف اثرگذار واقع شود. و در پی این، سیاست‌های حکومت الف در قبال جنبش ایکس به‌نحوی که مد نظر است، تغییر بکند.

#سیاست_بین‌الملل
@ghe_y
Tekieh Bar Baad
Dariush
به خیالم …

@TeensPlaylist
معکوس
ولی من جدی جدی بلد نیستم ناراحت بشم
صراحتا میگم غلط کردم
معکوس
صراحتا میگم غلط کردم
ولی کوتاه بود
حدودا ۲۰ دقیقه طول کشید
برمیگردیم به روال قبل
مادر من
من اون بچه ی عاقلی که تو فکر می‌کنی تربیت کردی نیستم
اصلا عاقل نیستم
ذهنم دو سالشه
و ذهن دوساله نمی‌تونه از قوانین نانوشته ی تو پیروی کنه
یه کم توقعت رو از من کم کن
اینجوریه که
حالم خوبه
زندگیم خوب میگذره
سالمم
روانم ارومه
ولی هوا گرمه
و همین برای گند زدن به کلش کافیه
معکوس
نظر نامحبوب: سیجل واقعا خوبه!
نظر نامحبوب ۲:

خیلی از مداح‌ها اگر خواننده می‌شدن از خیلی از خواننده‌ها موفق‌تر بودن!
به جدایی‌ها به چشم تجربه نگاه کنید
نه آسیب
شما هنوز یه عالمه عمر و آدم دیگه دارید برای ادامه دادن و تجربه کردن
ادامش بدید
قید و بند انسان‌های گذشته چیزای خوبین ولی با خودتون این ور و اون ور نبرید
احساسات من تضاد احمقانه‌ای با موهایم داشت
حال قلبم خوب …
Anonymous Poll
51%
هست
49%
نیست