اگر دلت میخواد پریود شدن پسرها رو ببینی وقتی فقط یه سیگار همراهشونه سیگارشون رو بشکن
Eshghe To
Shayan Gorjidouz
انقدر قشنگ بود برای اولین بار خودم آپلود کردم
اینکه غم تو را دربرمیگیرد حقیقتی است انکار نشدنی
اما غم تو واقعی است یا نه؟
اما غم تو واقعی است یا نه؟
Forwarded from پـنـاهـگــاه (Fateme)
^^°[
#آلن_دوباتن
آرام بودن در شرایط سخت، به این معنا نیست که شخص فکر میکند شرایط جالب یا قابل قبول است!
بلکه بدین معناست که عصبانیت و تلاطم چیزی را تغییر نمیدهد🦋✨]°^^ #آلن_دوباتن
سلنوفیل
سلبریتی
لباس های قابل توجه
آرایش
آهنگ های عمیق روبورس
طرز دید
کتاب ها
سریال و انیمه و کوفت و زهرمار
فلسفه های کشکی
جامعه؟ چه کلمه ی مزخرفی!
افسردگی های احمقانه ی غیر منطقی براساس صرفا تنظیم نشدن ریتم زندگی
احمقا!
رو دور ثابتیم.
تو اتاق ذهنتم آزاد نیستی
داری راجع به کدوم منطق و احساس و تصمیم حرف میزنی دقیقا؟
جمع کنید این دنیای کسشعرتونو!
سلبریتی
لباس های قابل توجه
آرایش
آهنگ های عمیق روبورس
طرز دید
کتاب ها
سریال و انیمه و کوفت و زهرمار
فلسفه های کشکی
جامعه؟ چه کلمه ی مزخرفی!
افسردگی های احمقانه ی غیر منطقی براساس صرفا تنظیم نشدن ریتم زندگی
احمقا!
رو دور ثابتیم.
تو اتاق ذهنتم آزاد نیستی
داری راجع به کدوم منطق و احساس و تصمیم حرف میزنی دقیقا؟
جمع کنید این دنیای کسشعرتونو!
تو کشور خودمون فقط!
گِل بگیرن فرهنگی رو که بخواد به فرهنگ خودمون قالب بشه
چه آمریکایی
چه ژاپنی
چه هرکوفت و زهرمار دیگهای
گِل بگیرن فرهنگی رو که بخواد به فرهنگ خودمون قالب بشه
چه آمریکایی
چه ژاپنی
چه هرکوفت و زهرمار دیگهای
طرف مخالف سرسخت قرآن و اسلامه
بعد میاد میگه وای
اشعار سعدی و حافظ چقدر زیباست و من باهاشون ارتباط میگیرم
یکی نیست بگه اشعار اونا ۹۰ درصد براساس مبانی بیانی اسلامه؟
حالا چه درست چه غلط(کاری با این ندارم)
ولی چرا وقتی هیچ چیزی از ادبیات نمیفهمید اظهار نظر میکنید!
منم نمیفهمم ولی خب حداقل این رفتار رو ندارم!
بعد میاد میگه وای
اشعار سعدی و حافظ چقدر زیباست و من باهاشون ارتباط میگیرم
یکی نیست بگه اشعار اونا ۹۰ درصد براساس مبانی بیانی اسلامه؟
حالا چه درست چه غلط(کاری با این ندارم)
ولی چرا وقتی هیچ چیزی از ادبیات نمیفهمید اظهار نظر میکنید!
منم نمیفهمم ولی خب حداقل این رفتار رو ندارم!
تو دیباچه گلستان همون اول سعدی مشخص کرده چرا لقبش سعدیه
چون برای پادشاه اون منطقه سعد بن چی چی چی
شعر میگفته
بعد میای از اشعار سعدی استفاده میکنی توی جنبش آزادیخواهی و اعتراضات؟😭
چون برای پادشاه اون منطقه سعد بن چی چی چی
شعر میگفته
بعد میای از اشعار سعدی استفاده میکنی توی جنبش آزادیخواهی و اعتراضات؟😭
یه مشت دری وری اینجا دور هم جمع شدیم داریم میگیم
بعد بعضیاشو کمی اصلاح میکنیم
میتراشیم
بزک میکنیم
اسمشم میذاریم ادبیات و هنر
همش یه چیزه
گیر کرده
مفهومش بیخوده
مسخرس
بدرد نمیخوره!
بعد بعضیاشو کمی اصلاح میکنیم
میتراشیم
بزک میکنیم
اسمشم میذاریم ادبیات و هنر
همش یه چیزه
گیر کرده
مفهومش بیخوده
مسخرس
بدرد نمیخوره!
معکوس
تو دیباچه گلستان همون اول سعدی مشخص کرده چرا لقبش سعدیه چون برای پادشاه اون منطقه سعد بن چی چی چی شعر میگفته بعد میای از اشعار سعدی استفاده میکنی توی جنبش آزادیخواهی و اعتراضات؟😭
بچهها نظرتون چیه بزنیم همرو بکشیم بعد بیایم راجع به حقوق بشر و زندگی انسانها حرفهای خوب خوب بزنیم؟
حرفه دیگه!
مهم نیست آدمش کیه
حرفه
الان مثلا مسئولین کشور ما بیان راجع به راهکارهای رشد اقتصادی حرف بزنن
واکنش شما اینه که بگین دمشون گرم چه حرفهای قشنگی آفرین که دارین حرف درست میزنین یا تلویزیون رو عوض میکنید و از ته دل خفه شو بهشون میگید؟
حرفه دیگه!
مهم نیست آدمش کیه
حرفه
الان مثلا مسئولین کشور ما بیان راجع به راهکارهای رشد اقتصادی حرف بزنن
واکنش شما اینه که بگین دمشون گرم چه حرفهای قشنگی آفرین که دارین حرف درست میزنین یا تلویزیون رو عوض میکنید و از ته دل خفه شو بهشون میگید؟
دنیا حواسش به تیزر فصل جدید فلان سریال آمریکایی و نقل و انتقلات فوتبال پرته
درحالی که داره قبض نمردن پرداخت میکنه
درحالی که داره قبض نمردن پرداخت میکنه