معکوس
760 subscribers
826 photos
41 videos
46 files
129 links
لینک اون‌ یکی کانال

https://t.me/bedroodiha
حرفا:
https://t.me/HarfChatBot?start=a00a0c1b4ee7
Download Telegram
درمیان خنده
امیدواری
غذای گرمی که مادر پخته
دوستان باوفا
بوسه های عاشقانه
و خوشبختی های عمیق
با آرامشی ناتمام

دلم سیگار مرگ میخواهد!
نوشتنم نمیاد
بیاید شما پست های قشنگ کامنت کنید
فقط منم که از این دخترای ۲۰ و خورده ای ساله که پیج های عن‌گیزشی میزنن
دفترای گوگولی دارن
با یه عالمه ارایش عکس خودشون رو میذارن
خودکاراشون رنگی رنگیه
سلام عزیزان دلم پست می کنن
ببینم
فقط منم که از اینا دیگه حالم به هم میخوره یا شما هم؟
قبل درس خوندن کلی آهنگ انگیزشی گوش میدم که شاید فرجی بشه انگیزه بگیرم
اصلا میشینم پا کتاب همه چی می پره
حتی پلی لیستمم خود به خود غمگین میشه!
اگر دلت می‌خواد پریود شدن پسرها رو ببینی وقتی فقط یه سیگار همراهشونه سیگارشون رو بشکن
Eshghe To
Shayan Gorjidouz
انقدر قشنگ بود برای اولین بار خودم آپلود کردم
اینکه غم تو را دربرمی‌گیرد حقیقتی است انکار نشدنی
اما غم تو واقعی است یا نه؟
عقده ای نیستیم عزیزم!
ما خود عقده‌ایم
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Morghe Sheyda
Mohsen Namjoo
تا آخرش گوش کنید
وسطاش خدا می‌شه
Forwarded from پـنـاهـگــاه (Fateme)
^^°[ آرام بودن در شرایط سخت، به این معنا نیست که شخص فکر می‌کند شرایط جالب یا قابل قبول است!
بلکه بدین معناست که عصبانیت و تلاطم چیزی را تغییر نمی‌دهد🦋
]°^^
#آلن_دوباتن
از شکست بیزارم
مخصوصا شکست در قانع کردن خودم برای مردن
سلنوفیل
سلبریتی
لباس های قابل توجه
آرایش
آهنگ های عمیق روبورس
طرز دید
کتاب ها
سریال و انیمه و کوفت و زهرمار
فلسفه های کشکی
جامعه؟ چه کلمه ی مزخرفی!
افسردگی های احمقانه ی غیر منطقی براساس صرفا تنظیم نشدن ریتم زندگی

احمقا!
رو دور ثابتیم.

تو اتاق ذهنتم آزاد نیستی
داری راجع به کدوم منطق و احساس و تصمیم حرف می‌زنی دقیقا؟

جمع کنید این دنیای کسشعرتونو!
دنیای کوچک من
تو کشور خودمون فقط!
گِل بگیرن فرهنگی رو که بخواد به فرهنگ خودمون قالب بشه
چه آمریکایی
چه ژاپنی
چه هرکوفت و زهرمار دیگه‌ای
طرف مخالف سرسخت قرآن و اسلامه
بعد میاد میگه وای
اشعار سعدی و حافظ چقدر زیباست و من باهاشون ارتباط می‌گیرم

یکی نیست بگه اشعار اونا ۹۰ درصد براساس مبانی بیانی اسلامه؟
حالا چه درست چه غلط(کاری با این ندارم)

ولی چرا وقتی هیچ چیزی از ادبیات نمی‌فهمید اظهار نظر می‌کنید!



منم نمی‌فهمم ولی خب حداقل این رفتار رو ندارم!
تو دیباچه گلستان همون اول سعدی مشخص کرده چرا لقبش سعدیه
چون برای پادشاه اون منطقه سعد بن چی چی چی
شعر می‌گفته


بعد میای از اشعار سعدی استفاده می‌کنی توی جنبش آزادی‌خواهی و اعتراضات؟😭
یه مشت دری وری اینجا دور هم جمع شدیم داریم میگیم
بعد بعضیاشو کمی اصلاح میکنیم
میتراشیم
بزک میکنیم
اسمشم میذاریم ادبیات و هنر

همش یه چیزه
گیر کرده
مفهومش بیخوده
مسخرس
بدرد نمیخوره!
کوکی‌ها موجودات آروم
کوچیک
و خوشمزه‌ای هستن
کوکی باشیم!
معکوس
تو دیباچه گلستان همون اول سعدی مشخص کرده چرا لقبش سعدیه چون برای پادشاه اون منطقه سعد بن چی چی چی شعر می‌گفته بعد میای از اشعار سعدی استفاده می‌کنی توی جنبش آزادی‌خواهی و اعتراضات؟😭
بچه‌ها نظرتون چیه بزنیم همرو بکشیم بعد بیایم راجع به حقوق بشر و زندگی انسان‌ها حرف‌های خوب خوب بزنیم؟
حرفه دیگه!
مهم نیست آدمش کیه
حرفه
الان مثلا مسئولین کشور ما بیان راجع به راهکارهای رشد اقتصادی حرف بزنن
واکنش شما اینه که بگین دمشون گرم چه حرف‌های قشنگی آفرین که دارین حرف درست می‌زنین یا تلویزیون رو عوض می‌کنید و از ته دل خفه شو بهشون می‌گید؟