انگار ایران!
اگرچه باید آوازهمان را جار بزنیم و زاگرس را بکوبیم در دهان هرکس که این فرهنگ را مورد احترام قرار نمیدهد اماااااا
صدای نفسهای شهر که این حوالی تاب میخورد انگار عاری از اکسیژن است. نگاه ها به من میفهماند که درد تنفس میکنیم. ذهنهامان قفس توله گرگهای پرشر و شوری است که برای آزادی به دیواره چنگ میزنند. سطح دغدغهها را باید با کفکشهای عظیمالجثه بالا آورد تا شاید به کف خیابان برسد. وجود تمام این زرق و برقها و چراغهای چشمکزن مثل سد گتوند شده. هرچه آب بریزی شور و شورتر تحویل میگیری. بیخاصیت است!
ذهن نویسندههای معروف و مزین به لباسهای هنری چرندیات بی رمق را با اندکی تب و تاب و بزک کردن دوباره تحویلمان میدهند. ما چه میکنیم؟ با آغوشی باز از نظریات و نوشتههای بیسر و تهشان استقبالی عمیق به عمق دره های قشم میکنیم.
نسل جوانمان با های و هوی هایی که مثل بادهای منجیل میوزند پر شده. بیبنیاد و بیریشه با افکاری به تاریکی غارهای کردستان!
دهانهایی به آلودگی هوای تهران و حالی گرفته تر از خوزستان داریم!
جماعتی به ظاهر خوشفکر که احساس میکنند جاری و آزاد مثل چشمههای البرز و شمالاند.
موافقم!
اما مثل آن چشمههایی که هیچوقت به خزر نرسید.
اگر هم رسید روسیهای هست که ما را بدزدد.
ما همین هستیم.
بدهکارانی که از گذشته
های خود طلب کارند!
اگرچه باید آوازهمان را جار بزنیم و زاگرس را بکوبیم در دهان هرکس که این فرهنگ را مورد احترام قرار نمیدهد اماااااا
صدای نفسهای شهر که این حوالی تاب میخورد انگار عاری از اکسیژن است. نگاه ها به من میفهماند که درد تنفس میکنیم. ذهنهامان قفس توله گرگهای پرشر و شوری است که برای آزادی به دیواره چنگ میزنند. سطح دغدغهها را باید با کفکشهای عظیمالجثه بالا آورد تا شاید به کف خیابان برسد. وجود تمام این زرق و برقها و چراغهای چشمکزن مثل سد گتوند شده. هرچه آب بریزی شور و شورتر تحویل میگیری. بیخاصیت است!
ذهن نویسندههای معروف و مزین به لباسهای هنری چرندیات بی رمق را با اندکی تب و تاب و بزک کردن دوباره تحویلمان میدهند. ما چه میکنیم؟ با آغوشی باز از نظریات و نوشتههای بیسر و تهشان استقبالی عمیق به عمق دره های قشم میکنیم.
نسل جوانمان با های و هوی هایی که مثل بادهای منجیل میوزند پر شده. بیبنیاد و بیریشه با افکاری به تاریکی غارهای کردستان!
دهانهایی به آلودگی هوای تهران و حالی گرفته تر از خوزستان داریم!
جماعتی به ظاهر خوشفکر که احساس میکنند جاری و آزاد مثل چشمههای البرز و شمالاند.
موافقم!
اما مثل آن چشمههایی که هیچوقت به خزر نرسید.
اگر هم رسید روسیهای هست که ما را بدزدد.
ما همین هستیم.
بدهکارانی که از گذشته
های خود طلب کارند!
از بیزاری هم بیزارم
دلم میخواست ذهنم میشست یه گوشه دور حروف صدادار روزنامه خط می کشید ببینه چندتا هستن
دلم میخواست ذهنم میشست یه گوشه دور حروف صدادار روزنامه خط می کشید ببینه چندتا هستن
https://t.me/Shenakht_RBot?start=ppanfst4hq
عام
ببینم چقدر منو میشناسید
(به تقلید از چنل دیگران)
بالاترین میو بوده: ۸۰
عام
ببینم چقدر منو میشناسید
(به تقلید از چنل دیگران)
بالاترین میو بوده: ۸۰
اون خمیر بازیهای بچگیمون رو یادتونه؟
وقتی حالمون بده یا سردرگمیم گاهی وقتها حسها با هم قاطی میشن و نمیشه تشخیصشون داد.
این زمان ها درونمون انگار اون خمیربازیهای رنگی رنگی رو با هم قاطی کردن!
زرد و سبز و آبی و قرمز و…
همهشون شدن طوسی و بدرنگ و یکشکل!
وقتی حالمون بده یا سردرگمیم گاهی وقتها حسها با هم قاطی میشن و نمیشه تشخیصشون داد.
این زمان ها درونمون انگار اون خمیربازیهای رنگی رنگی رو با هم قاطی کردن!
زرد و سبز و آبی و قرمز و…
همهشون شدن طوسی و بدرنگ و یکشکل!
درمیان خنده
امیدواری
غذای گرمی که مادر پخته
دوستان باوفا
بوسه های عاشقانه
و خوشبختی های عمیق
با آرامشی ناتمام
دلم سیگار مرگ میخواهد!
امیدواری
غذای گرمی که مادر پخته
دوستان باوفا
بوسه های عاشقانه
و خوشبختی های عمیق
با آرامشی ناتمام
دلم سیگار مرگ میخواهد!
فقط منم که از این دخترای ۲۰ و خورده ای ساله که پیج های عنگیزشی میزنن
دفترای گوگولی دارن
با یه عالمه ارایش عکس خودشون رو میذارن
خودکاراشون رنگی رنگیه
سلام عزیزان دلم پست می کنن
ببینم
فقط منم که از اینا دیگه حالم به هم میخوره یا شما هم؟
دفترای گوگولی دارن
با یه عالمه ارایش عکس خودشون رو میذارن
خودکاراشون رنگی رنگیه
سلام عزیزان دلم پست می کنن
ببینم
فقط منم که از اینا دیگه حالم به هم میخوره یا شما هم؟
قبل درس خوندن کلی آهنگ انگیزشی گوش میدم که شاید فرجی بشه انگیزه بگیرم
اصلا میشینم پا کتاب همه چی می پره
حتی پلی لیستمم خود به خود غمگین میشه!
اصلا میشینم پا کتاب همه چی می پره
حتی پلی لیستمم خود به خود غمگین میشه!
اگر دلت میخواد پریود شدن پسرها رو ببینی وقتی فقط یه سیگار همراهشونه سیگارشون رو بشکن
Eshghe To
Shayan Gorjidouz
انقدر قشنگ بود برای اولین بار خودم آپلود کردم
اینکه غم تو را دربرمیگیرد حقیقتی است انکار نشدنی
اما غم تو واقعی است یا نه؟
اما غم تو واقعی است یا نه؟
Forwarded from پـنـاهـگــاه (Fateme)
^^°[
#آلن_دوباتن
آرام بودن در شرایط سخت، به این معنا نیست که شخص فکر میکند شرایط جالب یا قابل قبول است!
بلکه بدین معناست که عصبانیت و تلاطم چیزی را تغییر نمیدهد🦋✨]°^^ #آلن_دوباتن
سلنوفیل
سلبریتی
لباس های قابل توجه
آرایش
آهنگ های عمیق روبورس
طرز دید
کتاب ها
سریال و انیمه و کوفت و زهرمار
فلسفه های کشکی
جامعه؟ چه کلمه ی مزخرفی!
افسردگی های احمقانه ی غیر منطقی براساس صرفا تنظیم نشدن ریتم زندگی
احمقا!
رو دور ثابتیم.
تو اتاق ذهنتم آزاد نیستی
داری راجع به کدوم منطق و احساس و تصمیم حرف میزنی دقیقا؟
جمع کنید این دنیای کسشعرتونو!
سلبریتی
لباس های قابل توجه
آرایش
آهنگ های عمیق روبورس
طرز دید
کتاب ها
سریال و انیمه و کوفت و زهرمار
فلسفه های کشکی
جامعه؟ چه کلمه ی مزخرفی!
افسردگی های احمقانه ی غیر منطقی براساس صرفا تنظیم نشدن ریتم زندگی
احمقا!
رو دور ثابتیم.
تو اتاق ذهنتم آزاد نیستی
داری راجع به کدوم منطق و احساس و تصمیم حرف میزنی دقیقا؟
جمع کنید این دنیای کسشعرتونو!
تو کشور خودمون فقط!
گِل بگیرن فرهنگی رو که بخواد به فرهنگ خودمون قالب بشه
چه آمریکایی
چه ژاپنی
چه هرکوفت و زهرمار دیگهای
گِل بگیرن فرهنگی رو که بخواد به فرهنگ خودمون قالب بشه
چه آمریکایی
چه ژاپنی
چه هرکوفت و زهرمار دیگهای