معکوس
hero.pdf
ولی
من متنایی که اینحا میذارم رو کاری ندارم
اصل تموم نوشته های من
داستان هایی هست که براتون میذارم
تمامش تو این ها خلاصه میشه
پس
لطفا
اگر چیزای دیگرو دوست دارید
این رو حتما بخونید
من متنایی که اینحا میذارم رو کاری ندارم
اصل تموم نوشته های من
داستان هایی هست که براتون میذارم
تمامش تو این ها خلاصه میشه
پس
لطفا
اگر چیزای دیگرو دوست دارید
این رو حتما بخونید
حس میکنم انسان ها هرچقدر که از میزان عادی جامعه بزرگتر میشن
به میزان بزرگیشون
بیشتر مسخره میشن
و بیشتر کم محلی میشه بهشون
به میزان بزرگیشون
بیشتر مسخره میشن
و بیشتر کم محلی میشه بهشون
جدی جدی متن های من سبک خاص خودشو داره و شما میتونید این رو تشخیص بدید یا دارید اذیتم میکنید؟
Forwarded from Gaslighting.
نوشتن یک هنر نیست برای نوشتن باید عاشق ، آگاه یا دردمند باشید.
اعتراض در هرزمانی زیباست
در هر زمانی مناسبه
حتی بی نتیجه
حتی بی پایان
حتی اگر منجر به مرگ شود
اعتراض نشانه ی زنده ماندن است
در هر زمانی مناسبه
حتی بی نتیجه
حتی بی پایان
حتی اگر منجر به مرگ شود
اعتراض نشانه ی زنده ماندن است
اول به روح خود
بعد به روح دیگران
خیانت نکنید
خیانت به روح کاری می کنه
که فردی که بهش خیانت شده
احساس حقارت
کوچیکی
کمبود اعتماد به نفس
بازی داده شدن
و شکست کنه
بعد به روح دیگران
خیانت نکنید
خیانت به روح کاری می کنه
که فردی که بهش خیانت شده
احساس حقارت
کوچیکی
کمبود اعتماد به نفس
بازی داده شدن
و شکست کنه
کتابم برای چاپ دوم مجوز ارشاد رو نگرفت بدون اینکه دلیلش رو بگن
واقعا؟
حتی از نوشته های یه نوجوون ۱۷ ساله هم میترسید؟
واقعا؟
حتی از نوشته های یه نوجوون ۱۷ ساله هم میترسید؟
انگار ایران!
اگرچه باید آوازهمان را جار بزنیم و زاگرس را بکوبیم در دهان هرکس که این فرهنگ را مورد احترام قرار نمیدهد اماااااا
صدای نفسهای شهر که این حوالی تاب میخورد انگار عاری از اکسیژن است. نگاه ها به من میفهماند که درد تنفس میکنیم. ذهنهامان قفس توله گرگهای پرشر و شوری است که برای آزادی به دیواره چنگ میزنند. سطح دغدغهها را باید با کفکشهای عظیمالجثه بالا آورد تا شاید به کف خیابان برسد. وجود تمام این زرق و برقها و چراغهای چشمکزن مثل سد گتوند شده. هرچه آب بریزی شور و شورتر تحویل میگیری. بیخاصیت است!
ذهن نویسندههای معروف و مزین به لباسهای هنری چرندیات بی رمق را با اندکی تب و تاب و بزک کردن دوباره تحویلمان میدهند. ما چه میکنیم؟ با آغوشی باز از نظریات و نوشتههای بیسر و تهشان استقبالی عمیق به عمق دره های قشم میکنیم.
نسل جوانمان با های و هوی هایی که مثل بادهای منجیل میوزند پر شده. بیبنیاد و بیریشه با افکاری به تاریکی غارهای کردستان!
دهانهایی به آلودگی هوای تهران و حالی گرفته تر از خوزستان داریم!
جماعتی به ظاهر خوشفکر که احساس میکنند جاری و آزاد مثل چشمههای البرز و شمالاند.
موافقم!
اما مثل آن چشمههایی که هیچوقت به خزر نرسید.
اگر هم رسید روسیهای هست که ما را بدزدد.
ما همین هستیم.
بدهکارانی که از گذشته
های خود طلب کارند!
اگرچه باید آوازهمان را جار بزنیم و زاگرس را بکوبیم در دهان هرکس که این فرهنگ را مورد احترام قرار نمیدهد اماااااا
صدای نفسهای شهر که این حوالی تاب میخورد انگار عاری از اکسیژن است. نگاه ها به من میفهماند که درد تنفس میکنیم. ذهنهامان قفس توله گرگهای پرشر و شوری است که برای آزادی به دیواره چنگ میزنند. سطح دغدغهها را باید با کفکشهای عظیمالجثه بالا آورد تا شاید به کف خیابان برسد. وجود تمام این زرق و برقها و چراغهای چشمکزن مثل سد گتوند شده. هرچه آب بریزی شور و شورتر تحویل میگیری. بیخاصیت است!
ذهن نویسندههای معروف و مزین به لباسهای هنری چرندیات بی رمق را با اندکی تب و تاب و بزک کردن دوباره تحویلمان میدهند. ما چه میکنیم؟ با آغوشی باز از نظریات و نوشتههای بیسر و تهشان استقبالی عمیق به عمق دره های قشم میکنیم.
نسل جوانمان با های و هوی هایی که مثل بادهای منجیل میوزند پر شده. بیبنیاد و بیریشه با افکاری به تاریکی غارهای کردستان!
دهانهایی به آلودگی هوای تهران و حالی گرفته تر از خوزستان داریم!
جماعتی به ظاهر خوشفکر که احساس میکنند جاری و آزاد مثل چشمههای البرز و شمالاند.
موافقم!
اما مثل آن چشمههایی که هیچوقت به خزر نرسید.
اگر هم رسید روسیهای هست که ما را بدزدد.
ما همین هستیم.
بدهکارانی که از گذشته
های خود طلب کارند!
از بیزاری هم بیزارم
دلم میخواست ذهنم میشست یه گوشه دور حروف صدادار روزنامه خط می کشید ببینه چندتا هستن
دلم میخواست ذهنم میشست یه گوشه دور حروف صدادار روزنامه خط می کشید ببینه چندتا هستن
https://t.me/Shenakht_RBot?start=ppanfst4hq
عام
ببینم چقدر منو میشناسید
(به تقلید از چنل دیگران)
بالاترین میو بوده: ۸۰
عام
ببینم چقدر منو میشناسید
(به تقلید از چنل دیگران)
بالاترین میو بوده: ۸۰
اون خمیر بازیهای بچگیمون رو یادتونه؟
وقتی حالمون بده یا سردرگمیم گاهی وقتها حسها با هم قاطی میشن و نمیشه تشخیصشون داد.
این زمان ها درونمون انگار اون خمیربازیهای رنگی رنگی رو با هم قاطی کردن!
زرد و سبز و آبی و قرمز و…
همهشون شدن طوسی و بدرنگ و یکشکل!
وقتی حالمون بده یا سردرگمیم گاهی وقتها حسها با هم قاطی میشن و نمیشه تشخیصشون داد.
این زمان ها درونمون انگار اون خمیربازیهای رنگی رنگی رو با هم قاطی کردن!
زرد و سبز و آبی و قرمز و…
همهشون شدن طوسی و بدرنگ و یکشکل!
درمیان خنده
امیدواری
غذای گرمی که مادر پخته
دوستان باوفا
بوسه های عاشقانه
و خوشبختی های عمیق
با آرامشی ناتمام
دلم سیگار مرگ میخواهد!
امیدواری
غذای گرمی که مادر پخته
دوستان باوفا
بوسه های عاشقانه
و خوشبختی های عمیق
با آرامشی ناتمام
دلم سیگار مرگ میخواهد!
فقط منم که از این دخترای ۲۰ و خورده ای ساله که پیج های عنگیزشی میزنن
دفترای گوگولی دارن
با یه عالمه ارایش عکس خودشون رو میذارن
خودکاراشون رنگی رنگیه
سلام عزیزان دلم پست می کنن
ببینم
فقط منم که از اینا دیگه حالم به هم میخوره یا شما هم؟
دفترای گوگولی دارن
با یه عالمه ارایش عکس خودشون رو میذارن
خودکاراشون رنگی رنگیه
سلام عزیزان دلم پست می کنن
ببینم
فقط منم که از اینا دیگه حالم به هم میخوره یا شما هم؟
قبل درس خوندن کلی آهنگ انگیزشی گوش میدم که شاید فرجی بشه انگیزه بگیرم
اصلا میشینم پا کتاب همه چی می پره
حتی پلی لیستمم خود به خود غمگین میشه!
اصلا میشینم پا کتاب همه چی می پره
حتی پلی لیستمم خود به خود غمگین میشه!