معکوس
760 subscribers
826 photos
41 videos
46 files
129 links
لینک اون‌ یکی کانال

https://t.me/bedroodiha
حرفا:
https://t.me/HarfChatBot?start=a00a0c1b4ee7
Download Telegram
نوجوانی عجیب گلوگیر است. دستش را لای موهایت می کند و آرام آرام وارد مغزت می شود. نوجوانی عجیب بیمار است. به همه چیز و همه کس باید اهمیت بدهی الا خودت. به آینده ات باید اهمیت بدی؛ به دیگران باید اهمیت بدی؛ به احترام و اعتبار و اعتکاف و هزار کوفت و زهرمار دیگر باید اهمیت بدی الا خودت. نوجوانی عجیب دل‌گیر است. قلبت که در خواب ناز فرو رفته را با مشت و لگدهای سخت بیدار می کند و می گوید بلند شو دنیا را دارد آب می برد و تو را خواب. قلب بیچاره حیران بلند می شود تا ببینید دقیقا چه خبر است. چند سال طول می کشد تا بفهمی دنیا چه خبر است. وقتی که فهمیدی دلت می خواهد نوجوانی را خفه کنی اما دیگر آن جا نیست. نوجوانی عالمی پرشور است. برای یکی شیرین و برای من سخت می گذرد. شاید هم من هیچوقت نوجوان نبوده ام.
تو دنیایی که به ناتالی پورتمن خیانت میکنن
من چه حرفی برای گفتن دارم؟
گوش های عزیزتون رو از شنیدن موسیقی‌های فارسی بخاطر تعصب احمقانتون محروم نکنید
بعضی صداها و اشعار اهنگای ایرانی هیچ جای دیگه پیدا نمی‌شن
امتحانی که استرس سخت بودنش از خودش بیشتره رو باید بدی سگ بگازه(گاز گاز کنه)
معکوس
امتحانی که استرس سخت بودنش از خودش بیشتره رو باید بدی سگ بگازه(گاز گاز کنه)
ایلیا و امیرعلی
اگر صدای منو میشنوید
از همین جا دارم التماستون میکنم فردا رو برسونید تموم بشه بره
Sharabe Cheshman (Ft Ehsan Matoori)
Mohsen Namjoo
مود من امشب؛
اگر کسی با پاندا کونگ فوکار ۲ بغض نکرده باشه انسان نیست
سنگه
سنگکگگ!
فردا در صنعت تقلب انقلاب خواهم کرد
میخوام بهتون امشب یه رازی رو فاش کنم
یکی از بهترین لذت های دنیا چک کردن کانال های مسائل زناشوییه!
بوخودا انقد حال میده میری میخونیشون
معکوس
فردا در صنعت تقلب انقلاب خواهم کرد
خب انقلاب کنسل شد
همه با هم میوفتیم
بعد دو روز حبس چجوریه حس ازادی؟
سلام
اگر تا الان متنای من رو تو بلند مدت دنبال می کردید
یا دوستشون داشتید
اما نه کامنت گذاشتید
نه ری اکشن
و منم نمیشناسمتون
لطفا یه دالی بکنید
Del Asireh
Faramarz Aslani
آخراشه….



(خودم شخصا خیلی دوستش دارم)
پیچشش.pdf
142.2 KB
کسایی که برای من متن می‌فرستید و می‌گید می‌تونم بنویسم یا نه
ببینید می‌خوام امیدوارتون کنم
امیدهای بسیار بدم

این متنی که الان می‌بینید رو من دوسال پیش نوشتم
و می‌تونید درجه زیادی از مبتدی بودن رو توش ببینید

همه می‌تونن بنویسن
یه کم وقت می‌خواد
کجایی
اَ غریبه ها غریبه تر؟
Forwarded from ننویسنده
Khafe
Quf
تاحالا بچه فلفل دلمه ای خوردید؟