معکوس
761 subscribers
829 photos
41 videos
46 files
130 links
لینک اون‌ یکی کانال

https://t.me/bedroodiha
حرفا:
https://t.me/HarfChatBot?start=a00a0c1b4ee7
Download Telegram
Forwarded from آریا‌م
که اگر کسی غمِ بسیار داشته باشد، چه مفتخر بودن را؟! این بندِ افتخار را به چه می‌بندید؟ که در بسترِ قفس، خوش بودن، در این مردمانِ به ظاهر حزن‌دار، گویی نشانه‌ی عقل است.
مرا شریک شب‌هایت بدان؛ که نه تو چشمانت به روز عادت دارند نه دست‌های من به آغوش.
جمهوری اسلامی اگر در قالب یک فرد بود بهترین نویسنده جنایی دنیا می‌شد. لحظه به لحظه می‌تونه بهتر و بیشتر از قبل غافل‌گیرت کنه. تو هم لحظه به لحظه بیشتر دهنت از حرکاتش وا می‌مونه.
گاهی وقت‌ها با خودت میگی دیگه این دیگه نه! ولی اون میگه همینم آره…
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ذهنیتم درباره ی دنیا آنقدر منفرد و تنها بود که حتی خودم هم اکراه داشتم سمت و سویش بروم.
لوکوموتیو(نامه).pdf
104.3 KB
-نامه‌ای به برادرم برای تولدش
معکوس
لوکوموتیو(نامه).pdf
نگهش می‌دارم این گوشه دنیا. توی دفتر هم نگهش می‌دارم. یک روز دوباره با هم می‌خونیمش. یک روز با صدای بلند برام می‌خونش…
ببینید من دیشب به این نتیجه رسیدم که تخت‌ها محل بزرگداشت انسان‌های اولیه‌ان
چون قبلیا انجام ندادن پس تو هم نده!
دیوا مثل پیازن. لایه لاین.
عمل «مخالفت» مثل یک جنس بنجل زیر دست و پای هرکسی افتاده. آدم‌ها نمی‌فهمند مخالفت دو برابر موافقت سواد می‌خواهد.
رفتارها به شکلی است که انگار نحوه ی سقوط اهمیت دارد.
Delbar
Ebi - IranMelody
Forwarded from آخرین نوار من (Mahdi tapdoghi)
به نظر من مبادله افکار، احساسات و تجربه ها با شخصی دیگر یکی از بزرگترین نعمت های زندگیست.

نیکلای گوگول
ببین من تو رو به عنوان یک عکس اینجا می‌ذارم یادگاری. تو یکی از ارزشمندترین لحظات زندگی منی. فنجون قهوه و شکلات گل‌گلی که مادرم تقریبا هرروز برای من وسط درس‌ها میاورد. خلاصه تو برای من نشونه یک کوه صبر و بردباری و مهربونی هستی. درضمن، تو با اسپرسوهای بدمزه قهوه‌فروشیا فرق داری. شکلاتت هم گل داره! برای نوادگانت هم تعریف خواهم کرد که خوشمزه بودی…
***



دلم می‌خواد یه وقت خالی و مناسب برای غمگین بودن داشته باشم منتها نیست. اصلا حال نمی‌کنم با این دنیا که همش می‌خواد امیدوار و خوشحال کنه آدما رو. اصلا با این آدمایی که همش سمت و سوی شادی میرن ارتباط نمی‌گیرم. یه وقتی، فرصتی، حالتی باید برای غم‌ها کنار گذاشت. همین‌طور نمی‌شه که همیشه خندید و شاد بود. یه وقتا باید خرد شد و تکه‌ها رو شمرد.