همیشه یه کم پسانداز کنار بذارید
شاید یه روز پول خرید تریاکتون تموم شده بود و نیاز داشتید
شاید یه روز پول خرید تریاکتون تموم شده بود و نیاز داشتید
بعضی موسیقیها به معنای واقعی کلمه انگار جادویی بین نتهاشون هست
مثل «نیاز از فریدون فروغی»
مثل «نیاز از فریدون فروغی»
ما با چیزی مواجه نیستیم به اسم بیان محترمانه و این داستانها. بیان محترمانه برای زمانیه که فرد دیگران رو محترم بشماره. انسانی که همهچیز رو با «دلم میخواد، همینم که هستم، مدلمه» توجیه میکنه یعنی ارزشی برای موجودات زنده اطرافش قائل نیست. یعنی بنده با گاو فرقی ندارم.
آیا این وسط
مشکلی با کسی که میاد و میگه «من به این علت کریسمس رو تبریک میگم چون دلم میخواد یک شادی مضاعف بین تموم اندک شادیهای زندگیم داشته باشم» داریم؟
نه
نداریم!
بلکه درکنارش شادی میکنیم چون محدود بودن در بهانهها برای ذرهای تحمل این جهان احمقانست
دیدن لبخند تک تک شماها باعث خوشحالی من میشه
و زندگی کردن کسی که فردگرایی رو به حد اعلا رسونده من رو فرسوده و ناراحتتر از چیزی میکنه که تصور میکنید
اگر من یک نوجوون کمدغدغه آمریکایی یا کانادایی بودم که فرهنگش رو تو کل جهان رواج داده و حالا باید روی خودش تمرکز کنه بحثی نبود
ولی من دارم وسط خاکی زندگی میکنم که لحظه به لحظه دارن شیره هویتم و حقوقم رو میمکن و ازم میدزدن
صدام در نیاد تو دهنم میزنن
و تمام این جنگ و دعوا و اختلافات بین ما بخاطر همین رنج زیادی هست که داریم دور هم میکشیم و سرگردونمون کرده
امیدوارم به هر علتی
هررر علتی
از هر جای جهان که باعث و بانیش برسه
شما شاد بشید
من هم با شما شاد میشم
آیا این وسط
مشکلی با کسی که میاد و میگه «من به این علت کریسمس رو تبریک میگم چون دلم میخواد یک شادی مضاعف بین تموم اندک شادیهای زندگیم داشته باشم» داریم؟
نه
نداریم!
بلکه درکنارش شادی میکنیم چون محدود بودن در بهانهها برای ذرهای تحمل این جهان احمقانست
دیدن لبخند تک تک شماها باعث خوشحالی من میشه
و زندگی کردن کسی که فردگرایی رو به حد اعلا رسونده من رو فرسوده و ناراحتتر از چیزی میکنه که تصور میکنید
اگر من یک نوجوون کمدغدغه آمریکایی یا کانادایی بودم که فرهنگش رو تو کل جهان رواج داده و حالا باید روی خودش تمرکز کنه بحثی نبود
ولی من دارم وسط خاکی زندگی میکنم که لحظه به لحظه دارن شیره هویتم و حقوقم رو میمکن و ازم میدزدن
صدام در نیاد تو دهنم میزنن
و تمام این جنگ و دعوا و اختلافات بین ما بخاطر همین رنج زیادی هست که داریم دور هم میکشیم و سرگردونمون کرده
امیدوارم به هر علتی
هررر علتی
از هر جای جهان که باعث و بانیش برسه
شما شاد بشید
من هم با شما شاد میشم
معهذا(به قول هدایت) میدونم گاها رفتار درستی زمان بحثها ندارم و بدرسوندن مفهوم باعث آزار میشه
این وسط
اگر کسی ناراحت شد معذرت میخوام
شاد باشید.
این وسط
اگر کسی ناراحت شد معذرت میخوام
شاد باشید.
چهره سکرآور باران.pdf
80.1 KB
داستانِ چهره سکرآور باران
(زمان مورد نیاز برای مطالعه: بسیار بسیار کم)
(زمان مورد نیاز برای مطالعه: بسیار بسیار کم)
خلاصه ی نوشته:
مردی که سخت به اصول و چهارچوب زندگی خودش پایبنده احساس میکنه چیزی تو وجودش کمه و از زیباییهای اطرافش (طبق گفته همسرش) درست بهره نبرده. اون به زندگی این شانس رو میده تا روی خوش و البته زیباییهاش رو نشونش بده اما زندگی کار دیگهای با اون میکنه. همونطور که قبلا کرده بود…
مردی که سخت به اصول و چهارچوب زندگی خودش پایبنده احساس میکنه چیزی تو وجودش کمه و از زیباییهای اطرافش (طبق گفته همسرش) درست بهره نبرده. اون به زندگی این شانس رو میده تا روی خوش و البته زیباییهاش رو نشونش بده اما زندگی کار دیگهای با اون میکنه. همونطور که قبلا کرده بود…
امسال قطعا بزرگترین هدف زندگیم اینه که عزتنفس بیشتری خواهم داشت. به انسانهایی که ترک کردم یا ترکم کردن برنخواهم گشت. تعاریف جدیدی از احترام و هویت برای خودم دست و پا میکنم و تن به خیلی چیزا نمیدم تا آرامش بیشتری داشته باشم.
زمان میگیره یکی یکی قهرمانات رو!
خواننده مراسم بزرگداشت سلیمانی کی بود؟ محمد معتمدی!
جناب معتمدی شما یکی از خوانندههای مورد علاقه من بودی. کلیپ رو که دیدم واقعا برام سواله، شمایی که تور کنسرتها و اجراهای بینالمللی میذاشتی که جهان انگشت به دهن بمونه، برای چند میلیارد پول رفتی و جایی اجرا کردی که هیچکس شوقی برات نداشت؟ و همه عین ماست داشتن فقط نگاهت میکردن چون درکی از هنر شما نداشتن.
چطور انقدر ساده
چطور…
خواننده مراسم بزرگداشت سلیمانی کی بود؟ محمد معتمدی!
جناب معتمدی شما یکی از خوانندههای مورد علاقه من بودی. کلیپ رو که دیدم واقعا برام سواله، شمایی که تور کنسرتها و اجراهای بینالمللی میذاشتی که جهان انگشت به دهن بمونه، برای چند میلیارد پول رفتی و جایی اجرا کردی که هیچکس شوقی برات نداشت؟ و همه عین ماست داشتن فقط نگاهت میکردن چون درکی از هنر شما نداشتن.
چطور انقدر ساده
چطور…