معکوس
761 subscribers
830 photos
41 videos
46 files
131 links
لینک اون‌ یکی کانال

https://t.me/bedroodiha
حرفا:
https://t.me/HarfChatBot?start=a00a0c1b4ee7
Download Telegram
معکوس
Video message
خوش گذش.


و درنهایت هم یکی از تیکای زندگیم خورد
اجرای زنده(تقریبا کنسرت) رپ رفتم و دیدم
معکوس pinned Deleted message
یا مقلب القلوب والابصار
مری کریسمس هانی!


وویس به همراه مهمان ویژه: مهدی، داداشم.
«غیرقابل‌توجیه است عقب‌ماندگی و عاشقِ عقب‌ماندگی خود بودن. عاشقِ اشتباهاتِ خود بودن، غیرقابل‌ بخشش است.»



بهرام بیضایی
زمستون ما هنوز بو پاییز میده چرا
گر تو روزی راز این بازی بدانی
نکته ی رمزش بخوانی
لحظه‌های زندگی چون موج دریاست
گرچه سرد و سخت زیباست 
موج این دریا گرت از سر گذشتست
سرنوشتت سر گذشتست
برفراز قله باور سفر کن 
بال خود را بازتر کن
همچو حافظ پای‌کوبان و غزل‌خوان
لشکر غم را بسوزان 
در فلک سقفی نمانده این زمانه
پر بزن تا بیکرانه


-شیرازی
Van Gogh
Mc Tes
Inja Hava Sarde
404
Zigota
Blackfield
#معرفی_فیلم

The substance

ببینیم یا نه؟

بررسی تو وویس پایین:
Forwarded from معکوس (ننویسنده)
The substance
من و تو مثل لایه سوم پرده مننژ و فرورفتگی‌های قشر مخیم🤝
بوکوفسکی
مرا رودی بدان
تریفا
همیشه یه کم پس‌انداز کنار بذارید

شاید یه روز پول خرید تریاکتون تموم شده بود و نیاز داشتید
Forwarded from ننویسنده
بعضی موسیقی‌ها به معنای واقعی کلمه انگار جادویی بین نت‌هاشون هست
مثل «نیاز از فریدون فروغی»
ما با چیزی مواجه نیستیم به اسم بیان محترمانه و این داستان‌ها. بیان محترمانه برای زمانیه که فرد دیگران رو محترم بشماره. انسانی که همه‌چیز رو با «دلم میخواد، همینم که هستم، مدلمه» توجیه می‌کنه یعنی ارزشی برای موجودات زنده اطرافش قائل نیست. یعنی بنده با گاو فرقی ندارم.
آیا این وسط
مشکلی با کسی که میاد و میگه «من به این علت کریسمس رو تبریک میگم چون دلم میخواد یک شادی مضاعف بین تموم اندک شادی‌های زندگیم داشته باشم» داریم؟
نه
نداریم!
بلکه درکنارش شادی می‌کنیم چون محدود بودن در بهانه‌ها برای ذره‌ای تحمل این جهان احمقانست
دیدن لبخند تک تک شماها باعث خوشحالی من میشه
و زندگی کردن کسی که فردگرایی رو به حد اعلا رسونده من رو فرسوده و ناراحت‌تر از چیزی می‌کنه که تصور می‌کنید
اگر من یک نوجوون کم‌دغدغه آمریکایی یا کانادایی بودم که فرهنگش رو تو کل جهان رواج داده و حالا باید روی خودش تمرکز کنه بحثی نبود
ولی من دارم وسط خاکی زندگی می‌کنم که لحظه به لحظه دارن شیره هویتم و حقوقم رو می‌مکن و ازم می‌دزدن
صدام در نیاد تو دهنم می‌زنن
و تمام این جنگ و دعوا و اختلافات بین ما بخاطر همین رنج زیادی هست که داریم دور هم می‌کشیم و سرگردونمون کرده
امیدوارم به هر علتی
هررر علتی
از هر جای جهان که باعث و بانیش برسه
شما شاد بشید
من هم با شما شاد می‌شم
معهذا(به قول هدایت) می‌دونم گاها رفتار درستی زمان بحث‌ها ندارم و بدرسوندن مفهوم باعث آزار می‌شه
این وسط
اگر کسی ناراحت شد معذرت می‌خوام

شاد باشید.