معکوس
Video message
خوش گذش.
و درنهایت هم یکی از تیکای زندگیم خورد
اجرای زنده(تقریبا کنسرت) رپ رفتم و دیدم
و درنهایت هم یکی از تیکای زندگیم خورد
اجرای زنده(تقریبا کنسرت) رپ رفتم و دیدم
«غیرقابلتوجیه است عقبماندگی و عاشقِ عقبماندگی خود بودن. عاشقِ اشتباهاتِ خود بودن، غیرقابل بخشش است.»
بهرام بیضایی
بهرام بیضایی
گر تو روزی راز این بازی بدانی
نکته ی رمزش بخوانی
لحظههای زندگی چون موج دریاست
گرچه سرد و سخت زیباست
موج این دریا گرت از سر گذشتست
سرنوشتت سر گذشتست
برفراز قله باور سفر کن
بال خود را بازتر کن
همچو حافظ پایکوبان و غزلخوان
لشکر غم را بسوزان
در فلک سقفی نمانده این زمانه
پر بزن تا بیکرانه
-شیرازی
نکته ی رمزش بخوانی
لحظههای زندگی چون موج دریاست
گرچه سرد و سخت زیباست
موج این دریا گرت از سر گذشتست
سرنوشتت سر گذشتست
برفراز قله باور سفر کن
بال خود را بازتر کن
همچو حافظ پایکوبان و غزلخوان
لشکر غم را بسوزان
در فلک سقفی نمانده این زمانه
پر بزن تا بیکرانه
-شیرازی
همیشه یه کم پسانداز کنار بذارید
شاید یه روز پول خرید تریاکتون تموم شده بود و نیاز داشتید
شاید یه روز پول خرید تریاکتون تموم شده بود و نیاز داشتید
بعضی موسیقیها به معنای واقعی کلمه انگار جادویی بین نتهاشون هست
مثل «نیاز از فریدون فروغی»
مثل «نیاز از فریدون فروغی»
ما با چیزی مواجه نیستیم به اسم بیان محترمانه و این داستانها. بیان محترمانه برای زمانیه که فرد دیگران رو محترم بشماره. انسانی که همهچیز رو با «دلم میخواد، همینم که هستم، مدلمه» توجیه میکنه یعنی ارزشی برای موجودات زنده اطرافش قائل نیست. یعنی بنده با گاو فرقی ندارم.
آیا این وسط
مشکلی با کسی که میاد و میگه «من به این علت کریسمس رو تبریک میگم چون دلم میخواد یک شادی مضاعف بین تموم اندک شادیهای زندگیم داشته باشم» داریم؟
نه
نداریم!
بلکه درکنارش شادی میکنیم چون محدود بودن در بهانهها برای ذرهای تحمل این جهان احمقانست
دیدن لبخند تک تک شماها باعث خوشحالی من میشه
و زندگی کردن کسی که فردگرایی رو به حد اعلا رسونده من رو فرسوده و ناراحتتر از چیزی میکنه که تصور میکنید
اگر من یک نوجوون کمدغدغه آمریکایی یا کانادایی بودم که فرهنگش رو تو کل جهان رواج داده و حالا باید روی خودش تمرکز کنه بحثی نبود
ولی من دارم وسط خاکی زندگی میکنم که لحظه به لحظه دارن شیره هویتم و حقوقم رو میمکن و ازم میدزدن
صدام در نیاد تو دهنم میزنن
و تمام این جنگ و دعوا و اختلافات بین ما بخاطر همین رنج زیادی هست که داریم دور هم میکشیم و سرگردونمون کرده
امیدوارم به هر علتی
هررر علتی
از هر جای جهان که باعث و بانیش برسه
شما شاد بشید
من هم با شما شاد میشم
آیا این وسط
مشکلی با کسی که میاد و میگه «من به این علت کریسمس رو تبریک میگم چون دلم میخواد یک شادی مضاعف بین تموم اندک شادیهای زندگیم داشته باشم» داریم؟
نه
نداریم!
بلکه درکنارش شادی میکنیم چون محدود بودن در بهانهها برای ذرهای تحمل این جهان احمقانست
دیدن لبخند تک تک شماها باعث خوشحالی من میشه
و زندگی کردن کسی که فردگرایی رو به حد اعلا رسونده من رو فرسوده و ناراحتتر از چیزی میکنه که تصور میکنید
اگر من یک نوجوون کمدغدغه آمریکایی یا کانادایی بودم که فرهنگش رو تو کل جهان رواج داده و حالا باید روی خودش تمرکز کنه بحثی نبود
ولی من دارم وسط خاکی زندگی میکنم که لحظه به لحظه دارن شیره هویتم و حقوقم رو میمکن و ازم میدزدن
صدام در نیاد تو دهنم میزنن
و تمام این جنگ و دعوا و اختلافات بین ما بخاطر همین رنج زیادی هست که داریم دور هم میکشیم و سرگردونمون کرده
امیدوارم به هر علتی
هررر علتی
از هر جای جهان که باعث و بانیش برسه
شما شاد بشید
من هم با شما شاد میشم
معهذا(به قول هدایت) میدونم گاها رفتار درستی زمان بحثها ندارم و بدرسوندن مفهوم باعث آزار میشه
این وسط
اگر کسی ناراحت شد معذرت میخوام
شاد باشید.
این وسط
اگر کسی ناراحت شد معذرت میخوام
شاد باشید.