از یه دنیای دیگه خبر رسیده ملخها و گلهای فمنیست جلوی جنگل جنبش و راهپیماییشون رو شروع کردن.
عزیزان. بعضیا دوباره میان ناشناس فحش میدن میرن موردی هم نیست. یکسال و نیم قبل گفتم داستان شروین مسخره بازیه و اون موقع بابتش فحش خوردم.
داستان توماج هم همینه. ایشالا اینم یکسال دیگه گندش درمیاد مشکلی نیست.
داستان هم سادست. تو حکومتی که به هیچ فعال سیاسی رحم نمیکنن طرف از سال ۲۰۲۰ موزیک سیاسی میداده و یهو سر اعتراضات شهریور ماه هایپ شده. آدم میمونه چی بگه خب
داستان توماج هم همینه. ایشالا اینم یکسال دیگه گندش درمیاد مشکلی نیست.
داستان هم سادست. تو حکومتی که به هیچ فعال سیاسی رحم نمیکنن طرف از سال ۲۰۲۰ موزیک سیاسی میداده و یهو سر اعتراضات شهریور ماه هایپ شده. آدم میمونه چی بگه خب
من تعلق دارم به یک مهمانی شلوغ با سر و صدای زیاد؛ اما نه درمیان جمعیت. همچنین تعلق دارم به یک خلوت دنج با سکوتی سنگین و بدون تکهای آدم.
به عبارتی میان یک مهمانی شلوغ که همه درحال جستوخیز و جنبوجوش هستند بروم کنجی که کسی نباشد و در رخوت خودم به صدای بلند آهنگ گوش دهم.
نه صفر را میخواهم نه صد را. انگار حتی پنجاه هم قانعم نمیکند.
به عبارتی میان یک مهمانی شلوغ که همه درحال جستوخیز و جنبوجوش هستند بروم کنجی که کسی نباشد و در رخوت خودم به صدای بلند آهنگ گوش دهم.
نه صفر را میخواهم نه صد را. انگار حتی پنجاه هم قانعم نمیکند.
هیچ سوژه و ابژهای مهم نیست. الا و مگر هم ندارد. احتمالا اهمیت چیزیست که پل میانشان باشد. حداقل جهان امروز که چنین باور میکند. وقتی نفهمد دست روی فهم خود میگذارد و اهمیتی ندارد فهمش بدرد بخورد یا نه. آنها هیاهو را میفهمند پس ایجادش میکنند. سکوت، امروزه مانند مد در دستان جامعه قرار گرفته. قشر بهظاهر خردمند هم به هر حال مد میخواهد؛ مگر نه؟ و گویا سکوت که ناشناخته مانده مد خوبی است! هیایوها را که همه بلدند.
زینب سلیمانی، دختر قاسم سلیمانی، ۱۶ دی ۹۸:
ترامپ خیال نکن با شهادت پدرم همهچیز تمام شد.
عموی عزیزم سید حسن نصرالله
اسماعیل هنیه
و بشار اسد
هر کدام به تنهایی چون پدرم برای نابودی امثال تو کفایت میکنند.
«😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂…
ترامپ خیال نکن با شهادت پدرم همهچیز تمام شد.
عموی عزیزم سید حسن نصرالله
اسماعیل هنیه
و بشار اسد
هر کدام به تنهایی چون پدرم برای نابودی امثال تو کفایت میکنند.
«😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂…
Forwarded from شهرام شیدایی
وقتی تو میتوانی بمیری این دایره به طرزِ وحشتناکی شروع به کوچکشدن میکند و وقتیکه تبدیل به یک نقطه میشود دیگر نمیتوانی با سقوطکردن — وقتیکه تبدیل به یک نقطه میشود دیگر نمیتوانی از هیچ خوابی بیدار شوی.
اعداد دارند به هم نزدیک میشوند. من گیجم و باید فریاد بزنم. اما کسی نیست که من فریاد بزنم. کسی وجود ندارد که من فریاد بزنم. داغ است. خوابدیدن داغ است. بیدارشدن داغ است. یک روزِ دیگر گذشته است و من باید این را بفهمم. بفهمم که یک روزِ دیگر گذشته است. خوابدیدنِ دستها. فقط دستها را خواب میبینم. اعداد را ساختیم. اعداد را که همهچیز بتواند از هم جدا شود. اعداد به هم نزدیک میشوند. میتوانی این را بفهمی؟
شهرام شیدایی
پناهندهها را بیرون میکنند
@shahramsheydayi
اعداد دارند به هم نزدیک میشوند. من گیجم و باید فریاد بزنم. اما کسی نیست که من فریاد بزنم. کسی وجود ندارد که من فریاد بزنم. داغ است. خوابدیدن داغ است. بیدارشدن داغ است. یک روزِ دیگر گذشته است و من باید این را بفهمم. بفهمم که یک روزِ دیگر گذشته است. خوابدیدنِ دستها. فقط دستها را خواب میبینم. اعداد را ساختیم. اعداد را که همهچیز بتواند از هم جدا شود. اعداد به هم نزدیک میشوند. میتوانی این را بفهمی؟
شهرام شیدایی
پناهندهها را بیرون میکنند
@shahramsheydayi
بله ما در استان تهران زندگی میکنیم. هزینههامون چندبرابره حتی اگر درآمدمون اینطور نباشه.
تو دود و کثافت داریم خفه میشیم.
همیشه از ترافیک و شلوغی رنج میبریم.
قبولی دانشگاه یک نفر تو تهران خیلی بدتر از شهرای دیگهست چون جمعیتمون زیاده و متقاضی دانشگاههامون بالاست و عملا سهمیه ناحیهایمون مفت نمیارزه.
کار کردن تو تهران بهشدت فرسایشیه هم برای خود فرد هم برای وسایلش.
اینجا خونه نمیشه خرید.
اینجا بهخاطر اختلاف طبقاتی وحشتناکش تصاویر ناخوشایندی میبینیم که گاها باعث عقدههای اجتماعی برای قشر متوسط میشه.
بله خوبیهای خودش رو هم داره ولی خب
تو دود و کثافت داریم خفه میشیم.
همیشه از ترافیک و شلوغی رنج میبریم.
قبولی دانشگاه یک نفر تو تهران خیلی بدتر از شهرای دیگهست چون جمعیتمون زیاده و متقاضی دانشگاههامون بالاست و عملا سهمیه ناحیهایمون مفت نمیارزه.
کار کردن تو تهران بهشدت فرسایشیه هم برای خود فرد هم برای وسایلش.
اینجا خونه نمیشه خرید.
اینجا بهخاطر اختلاف طبقاتی وحشتناکش تصاویر ناخوشایندی میبینیم که گاها باعث عقدههای اجتماعی برای قشر متوسط میشه.
بله خوبیهای خودش رو هم داره ولی خب
#معرفی_فیلم
اگر دنبال یه تجربه خیلی خیلی خاص تو دنیای انیمیشن بزرگسال میگردید این دو تا سریال رو اصلا از دست ندید.
اپیزودها کاملا بیربط به همدیگه هستن و کیفیتشون بینظیره. تجربه فوقالعادهای میشه که تاابد تو ذهنتون میمونه.
اگر دنبال یه تجربه خیلی خیلی خاص تو دنیای انیمیشن بزرگسال میگردید این دو تا سریال رو اصلا از دست ندید.
اپیزودها کاملا بیربط به همدیگه هستن و کیفیتشون بینظیره. تجربه فوقالعادهای میشه که تاابد تو ذهنتون میمونه.
تو دل هر داستانی فلسفهای برای ارائه وجود داره مگر اینکه نویسنده از عمد برای افزایش مخاطب و جذابیت اون رو ازش حذف کنه.
من همیشه یک انسان درون دارم که بیوقفه تو خیالش با آهنگ خالق معین میرقصه.
و من اصلا رقص بلد نیستم
و من اصلا رقص بلد نیستم