معکوس
760 subscribers
826 photos
41 videos
46 files
129 links
لینک اون‌ یکی کانال

https://t.me/bedroodiha
حرفا:
https://t.me/HarfChatBot?start=a00a0c1b4ee7
Download Telegram
روزی دست خودم را گرفتم و کنار خود نشاندم
و فهمیدم هیچ چیزی از او نمی دانم
هرکس درونش خدایی دارد که او را نمی پرستد. اینطور فکر می کنم که تمام ما درونمان پروردگار و خالقی داریم که با وجود پوست و گوشت و استخوان فکر هایی که برایمان ساخته و از او به ارث برده ایم بازهم دنبال منطقی برای نبودش می گردیم.
گاهی فکر می کنیم خودمان خدای خودمان هستیم و تا برای خالق شدن اغدامی می کنیم همه چیزمان بر هم میریزد. نمی دانم چطور می شود که انسان همیشه محتاج خدایی است بی دلیل. انگار که ناگهان بدون خودش فرو خواهد ریخت. اصلا اگر تمام ستون های وجودمان را به دیگران قرص کنیم تا آن آرامش اولیه نباشد ما هم نیستیم.
دنبال خودمان می گردیم؟
بعید می دانم
انسان دنبال ساختن دوباره ی خودش است چون تا خودش را دیده
فهمیده
نتوانسته شکرگذار خدای درون خودش باشد!
خدایی نکرده ذهنتون رو دست رسانه ندید
که تموم صدای سوزناکتون بشه شجریان
شعراتون بشه ابتهاج
کتاباتون بشه هدایت



دنیا پر از نویسنده و خواننده و شاعره
که هنوز خونده یا شنیده نشدن
اونطور ک حقشونه
ادبیاتی که در این تاریخ و زمان خرج دفاع از حق نشود
باید مچاله کرد و انداخت دور!
اگه «نوشتن» یه مسابقه بود، پاکّن جاش سکوی قهرمانی بود و کاغذ و قلم به‌‌ترتیب در مکان‌های دوم و سوم می‌ایستادند.
برای همين رده‌بندیه که توی راسته‌ی وراج‌ها هیشکی واسه قهرمان طاق نصرت نمی‌بنده.


©️یارعلی پورمقدم
رابطه جنسی باحیوانات در اسپانیا کم‌ بود، با کودکان در هلند هم قانونی شد!
تازه دستور دادن رابطه جنسی با کودکان باید عادی بشه و در مدارس تدریس شود!
از اون بدتر حزب پدوفیل هلند دنبال قانونی کردن رابطه جنسی با مُرده است!





تمدن انسانی؟
باشد!
شاید یه نهیلیسته(پوچ گرا) که شعارش لا اله الله شده
که اگر تفکرات ما معیار بود
در سن های بالاتر به آن ها نمی خندیدیم
فردی پدرش افتاد زندان بخاطر هشتاد میلیون بدهی
و این طفلک یه رپر اماتور
تمام تجهیزات موسیقیشو فروخت
و هنوز یه مبلغ زیادی مونده بود
رپرای خودمون این پولو براش جور کردن


رپ فرهنگ نیست؟
باشد!
حاج اقا بازار از دستمون در رفته چیکار کنیم؟
+ پول داریم فرار کنیم؟
نه حاجی شما دو سال دیگه اینجا مسئولید
+ چه کار کنیم؟
مثل همیشه حواسشون رو پرت کنیم
+ این دفعه دست رو نقطه ضعف بذارید. یه کمم احساسیش کنید بیشتر جوگیر بشن
بریزیم تو مدرسه ها؟
+ نه برادر، شیمیایی بزنید کافیه
New Recording 26
به مناسبت سالگرد اینجا🥲❤️
آینه.pdf
137.9 KB
به مناسبت سالگرد

اسم داستان: آینه

هدف شما از زندگی چیه؟
مکان امن من
دیگر امیدی به زندگی نیست
نامش امید بود و نمی دانست از کجا آمده و کجا می رود
درختی شده ام که انسان های برگ مانند اطرافم در زندگی پاییزی ام هرروز از من جدا می شوند
ساقه ای می خواهم
حتی اگر شد
ریشه ای
من به شاخه بودن خود نیز قانعم
Too Cheshmat
Hoomaan
سعادت ما، محصول توجه به دو قطب متضاد امّا مكمل است: از يك سو، نياز به يكى شدن با ديگرى و از سوى ديگر، نياز به مجزا بودن.

توانايى يك زوج براى رشد دوباره، بستگى به تنفس حياتى بين اين دو قطب دارد. مرحلهٔ دم، شامل رخدادهاى با هم بودن همدلانه است؛ مرحلهٔ بازدم، شامل رخدادهايى است كه در آن‌ها خود را تنها مى‌يابيم و بار ديگر به فرديت خويش متصل می‌شويم.

✍🏽 #گاى_كورنو
📕 عاشقی یعنی جدایی
معکوس
آینه.pdf
قسمتی از داستان:


. من با فلسفه ی عشق از همان ابتدای مسیر مشکل داشتم. به خیالم عشق توهمی برای افراد ضعیف بود که نتوانسته اند عواطف معقول و سطحی را از جانب دیگران درک کنند و تنها مانده اند. پس بخاطر این تنهایی اکنون به دنبال حسی ماورایی بین انسان هایی کاملا عادی می گردند و با تلنگری کوچک در توهمات خود غرق می شوند. درحالی که همیشه با چشم دیده ام که زوج¬ها تب عشقشان فروکش می کند و درنهایت همان محبت همیشگی و غیرماورایی نصیبشان می شود. محبت همیشه خاکستر بوده و هست. فقط گاهی با آتشی به اسم عشق زبانه می کشد و دوباره فروکش می کند
اقا الان یه منتقد ادبی گفت داستانات خوبه و قلم خفنی داری( خودم میدانم عی بابا)
ولی تو ایران سبک کافکایی یا همون سوررئال دارک
به جایی نمیرسه جناب

من همینجا میگم من میخوام این سبکو بنویسم



و شماها شاهد باشین دیگه
یا من یه روز نقطه عطفی تو داستان نویسی ایران میشم!
یا با کله میخورم زمین
هیچ کلمه ای وحشتناک‌تر از خیانت نیست ؛
این کلمه یک کشور را همان‌ گونه خوار میکند که
مردی را که معشوقه اش یا دوستش به او خیانت کرده باشد ...!

📚 مرگ وزیر مختار
👤 #یوری_نیکلایویچ