من که تحلیلگر نیستم و امیدوارم همهچیز به خیر بگذره اما یک چیزی رو خوب میدونم. از زمانی که نسل ما به دنیا اومد تورمهای وحشتناک اقتصادی شروع شد. انگشت کردن ایران توی سوراخ تمام مناطق خاورمیانه شروع شد. درنهایت چه نتیجهای دیدیم؟
نسل ما دائما وسط یک اندوه گسترده بوده که تمام آرزوهاش زیر پرچم این کشور له شده و هرچقدل جلوتر هم رفتیم از بین خود ما جوونهای بیشتری رفتند زیر خاک.
ما نسلی بودیم که همیشه پدران خسته و مادران غصهدار داشتیم و خوشیهامون رو درابعاد خندههای کوتاه میساختیم.
حالا جنگ؟
مضحکه!
مگه رمقی برامون گذاشتند که حالا چنین چیزی هم روی سرمون خراب بشه؟
نسل ما دائما وسط یک اندوه گسترده بوده که تمام آرزوهاش زیر پرچم این کشور له شده و هرچقدل جلوتر هم رفتیم از بین خود ما جوونهای بیشتری رفتند زیر خاک.
ما نسلی بودیم که همیشه پدران خسته و مادران غصهدار داشتیم و خوشیهامون رو درابعاد خندههای کوتاه میساختیم.
حالا جنگ؟
مضحکه!
مگه رمقی برامون گذاشتند که حالا چنین چیزی هم روی سرمون خراب بشه؟
معکوس
Fadaei – Khoon [prod. Hekmat, Mahdyar]
هرروز تجاوز میشه خونی شورت مرزا
ما در جامعهای زندگی میکنیم که پر از متوسطه. آدمهایی که فقط میخوان نویسنده بشن… یک جاهایی من متاسف میشم که تعداد نویسندهها از تعداد خوانندهها بیشتره. ۵۰۰۰ تا نویسنده داریم تیراژ کتاب ۵۰۰ تاست.
-عباس معروفی
-عباس معروفی
Platform 2
تحلیل و بررسی نمیخواد. ناامید کننده بود. ارزشی پیدا نکردم تو فیلم که بگم برید ببینیدش.
#معرفی_فیلم
تحلیل و بررسی نمیخواد. ناامید کننده بود. ارزشی پیدا نکردم تو فیلم که بگم برید ببینیدش.
#معرفی_فیلم
بعد من یه چیزی رو نمیفهمم و برام سواله
شما عضو چنلای بقیه میشید برای چی؟
برای من کلا دو حالت داره
یا دوستمه و دلم میخواد درجریان کانالش باشم البته اگر از محتواش خوشم بیاد
یا عضو اونجام تا از اونجا لذت ببرم و یاد بگیرم.
درک نمیکنم حمایت کردن و این چیزا رو مگه مسابقه جذب ممبره؟
شما عضو چنلای بقیه میشید برای چی؟
برای من کلا دو حالت داره
یا دوستمه و دلم میخواد درجریان کانالش باشم البته اگر از محتواش خوشم بیاد
یا عضو اونجام تا از اونجا لذت ببرم و یاد بگیرم.
درک نمیکنم حمایت کردن و این چیزا رو مگه مسابقه جذب ممبره؟
Tasnife Faryad
Mohammadreza Shajarian - Homayoun Shajarian
لجندترین ترکیب موسیقی ایران
معکوس
Video message
عرضم به خدمتتون که چندروزی هست که مشغول مطالعه کتاب وقتی نیچه گریست از اروین د یالوم عزیزم هستم با ترجمه خوب خانم غلامرضانژاد.
داستان شروع خیلی خیلی خوبی داره. شخصیت پردازی های جذاب و دوستداشتنی که باهاشون میشه همراه شد(البته به جز فروید و خود نیچه.)
حدود ۲۰۰ صفحه مطالعه کردم و ببینید رسما کفرم رو درآورده و حالا حالاها دوباره سراغش نمیرم. شاید یه روز که حوصله بیشتری داشتم.
کتاب اصلا رمان نیست. در قالب رمان تفکرات نیچه نقد میشه و یالوم نظریات روانشناسانه میده.
وای
رسما وسط خوندنش داد کشیدم از دست دیالوگهاش.
دیالوگها قتلعام شدن تا به هدف روانشناسی یالوم برسند.
واقعا قتل عام شدن.
اگر حوصله ی خیلی زیادی برای تحمل کردن تفکرات نویسنده و مقابله با نیچه رو دارید بخونیدش ولاغیر.
داستان شروع خیلی خیلی خوبی داره. شخصیت پردازی های جذاب و دوستداشتنی که باهاشون میشه همراه شد(البته به جز فروید و خود نیچه.)
حدود ۲۰۰ صفحه مطالعه کردم و ببینید رسما کفرم رو درآورده و حالا حالاها دوباره سراغش نمیرم. شاید یه روز که حوصله بیشتری داشتم.
کتاب اصلا رمان نیست. در قالب رمان تفکرات نیچه نقد میشه و یالوم نظریات روانشناسانه میده.
وای
رسما وسط خوندنش داد کشیدم از دست دیالوگهاش.
دیالوگها قتلعام شدن تا به هدف روانشناسی یالوم برسند.
واقعا قتل عام شدن.
اگر حوصله ی خیلی زیادی برای تحمل کردن تفکرات نویسنده و مقابله با نیچه رو دارید بخونیدش ولاغیر.