من که تحلیلگر نیستم و امیدوارم همهچیز به خیر بگذره اما یک چیزی رو خوب میدونم. از زمانی که نسل ما به دنیا اومد تورمهای وحشتناک اقتصادی شروع شد. انگشت کردن ایران توی سوراخ تمام مناطق خاورمیانه شروع شد. درنهایت چه نتیجهای دیدیم؟
نسل ما دائما وسط یک اندوه گسترده بوده که تمام آرزوهاش زیر پرچم این کشور له شده و هرچقدل جلوتر هم رفتیم از بین خود ما جوونهای بیشتری رفتند زیر خاک.
ما نسلی بودیم که همیشه پدران خسته و مادران غصهدار داشتیم و خوشیهامون رو درابعاد خندههای کوتاه میساختیم.
حالا جنگ؟
مضحکه!
مگه رمقی برامون گذاشتند که حالا چنین چیزی هم روی سرمون خراب بشه؟
نسل ما دائما وسط یک اندوه گسترده بوده که تمام آرزوهاش زیر پرچم این کشور له شده و هرچقدل جلوتر هم رفتیم از بین خود ما جوونهای بیشتری رفتند زیر خاک.
ما نسلی بودیم که همیشه پدران خسته و مادران غصهدار داشتیم و خوشیهامون رو درابعاد خندههای کوتاه میساختیم.
حالا جنگ؟
مضحکه!
مگه رمقی برامون گذاشتند که حالا چنین چیزی هم روی سرمون خراب بشه؟
معکوس
Fadaei – Khoon [prod. Hekmat, Mahdyar]
هرروز تجاوز میشه خونی شورت مرزا
ما در جامعهای زندگی میکنیم که پر از متوسطه. آدمهایی که فقط میخوان نویسنده بشن… یک جاهایی من متاسف میشم که تعداد نویسندهها از تعداد خوانندهها بیشتره. ۵۰۰۰ تا نویسنده داریم تیراژ کتاب ۵۰۰ تاست.
-عباس معروفی
-عباس معروفی
Platform 2
تحلیل و بررسی نمیخواد. ناامید کننده بود. ارزشی پیدا نکردم تو فیلم که بگم برید ببینیدش.
#معرفی_فیلم
تحلیل و بررسی نمیخواد. ناامید کننده بود. ارزشی پیدا نکردم تو فیلم که بگم برید ببینیدش.
#معرفی_فیلم
بعد من یه چیزی رو نمیفهمم و برام سواله
شما عضو چنلای بقیه میشید برای چی؟
برای من کلا دو حالت داره
یا دوستمه و دلم میخواد درجریان کانالش باشم البته اگر از محتواش خوشم بیاد
یا عضو اونجام تا از اونجا لذت ببرم و یاد بگیرم.
درک نمیکنم حمایت کردن و این چیزا رو مگه مسابقه جذب ممبره؟
شما عضو چنلای بقیه میشید برای چی؟
برای من کلا دو حالت داره
یا دوستمه و دلم میخواد درجریان کانالش باشم البته اگر از محتواش خوشم بیاد
یا عضو اونجام تا از اونجا لذت ببرم و یاد بگیرم.
درک نمیکنم حمایت کردن و این چیزا رو مگه مسابقه جذب ممبره؟