معکوس
760 subscribers
826 photos
41 videos
46 files
129 links
لینک اون‌ یکی کانال

https://t.me/bedroodiha
حرفا:
https://t.me/HarfChatBot?start=a00a0c1b4ee7
Download Telegram
اینکه خواننده ی مورد علاقت بخاطر خوانندگیش پرونده قضایی داره و از هر نوع فعالیتی محرومه هم باعث افتخاره هم دل رو می‌شکنه.
Khosh Gozasht
Quf
معکوس
Video message
#نون_نوشتن
نون چهارم و پنجم

-محمودخان دولت آبادی
یکی منو از خودم جدا کنه
سلام
برای این‌که همچنان اینجا کمی از این جو فاصله بگیره که صرفا برای نویسندگی هست
اگر پادکست
محتوا راجع به مسائل مختلف
پی‌دی‌اف
مقاله
یا چنین چیزی دارید
برای من بفرستید تا دور هم تو این چنل بخونیمشون.

@UnMakoos_bot
معکوس
Voice message
پادکست‌ها لزومی نداره کیفیت عجیب‌غریبی داشته باشه
در همین حد هم پذیراتونم
محل زندگیم.
یکشنبه هفت صبح میرم تو خیابونا اونایی که دارن میرن مدرسرو درحالی که چایی می‌خورم نگاه می‌کنم.
امشب
در یک خواب عجیب
رو به سمت کلمات
باز خواهد شد.
باد چیزی خواهد گفت.
سیب خواهد افتاد،
روی اوصاف زمین خواهد غلتید،
تا حضور وطن غایب شب خواهد رفت.
سقف یک وهم فرو خواهد ریخت.
چشم
هوش محزون نباتی را خواهد دید.
پیچکی دور تماشای خدا خواهد پیچید.
راز، سر خواهد رفت.
ریشه زهد زمان خواهد پوسید.
سر راه ظلمات
لبه صحبت آب
برق خواهد زد،
باطن آینه خواهد فهمید.

امشب
ساقه معنی را
وزش دوست تکان خواهد داد،
بهت پرپر خواهد شد.
ته شب، یک حشره
قسمت خرم تنهایی را
تجربه خواهد کرد.
داخل واژه‌ی صبح
صبح خواهد شد.

-سهراب سپهری
رضاشاه همون اول حکومتش (رضاشاه یک مملکت به شدت ناپایدار رو پایدار کرده بود) قانون سربازی اجباری رو گذاشت.
همون موقع هم صدای اعتراض روحانیون و در رأس اونها خمینی دراومد و کتاب بابتش نوشت حتی!
و یکی از علت‌هایی که باعث دلخوشی جوانان عنقلاب‌گر بود همین موضوع حمایت خمینی برای عدم برگذاری سربازی اجباری بود که حضرت بعد از به قدرت رسیدن فرمودند: زارت!
معکوس
داستان جدید…
این تموم شد بالاخره
معکوس
یک خانه کف دریای مدیترانه.pdf
داستان کوتاه «یک خانه کف دریای مدیترانه»

زمان مورد نیاز برای مطالعه: کمتر از ده دقیقه.
همیشه وقتی می‌نویسم آدمکی با یک خروار سبیل کنج دلم نشسته و قلیان چاق می‌کند و چایی را سرکشیده نکشیده از ته دل فریاد می‌زند:«سلامتی اراذل اهل قلم.»
سلام
اگر این پیام رو وقتی مدرسه‌اید می‌خونید یا دارید برمی‌گردید می‌خونید
خسته نباشید
خواستم بگم من زیر باد کولر دارم سریالم رو می‌بینم
خوش بگذره بهتون
چرا نباید قهوه سرد آقای نویسنده و امثالهم رو بخونیم و ذره‌ای بهشون اهمیت بدیم از زبون دوست خوبم: https://www.instagram.com/reel/DAL-T36C5FB/?igsh=MWpiemoxanhkMjZ0MQ==
-بیژن الهی