Forwarded from معکوس (ننویسنده)
خواب و خیال ها مرحمی دارند که اسمش زندگی است
و زندگی مرحمی دارد که نامش فراموشی است
و فراموشی مرحمی دارد که نامش فکر است
و فکر مرحمی دارد که نامش فراموشی است
مجدد و از راه دیگر فراموشی مرحمی دارد که نامش زندگی است
و زندگی مرحمی دارد که نامش خواب و خیال است
و زندگی مرحمی دارد که نامش فراموشی است
و فراموشی مرحمی دارد که نامش فکر است
و فکر مرحمی دارد که نامش فراموشی است
مجدد و از راه دیگر فراموشی مرحمی دارد که نامش زندگی است
و زندگی مرحمی دارد که نامش خواب و خیال است
معکوس
اینجا یکی از ادارات این خراب شده است اول تایم اداری و تنها علتی که میبینید انقدر برهوته و سگ پر نمیزنه از کارمندهای اینجا اینه که برای یه سگی میخوان جشن تولد و بازنشستگی بگیرن و گورش رو گم کنه بره.
نکته جالبتر این اداره اینه که اینجا برای انجام شدن کار معلولینه و ورودیش ۲۰ تا پله میخوره بدون هیچ رمپی برای ویلچر برای بقیه معلولین ولی بجاش یه دستگاه واکسزنی گنده جلوی دره برای کارمندا
اینکه خواننده ی مورد علاقت بخاطر خوانندگیش پرونده قضایی داره و از هر نوع فعالیتی محرومه هم باعث افتخاره هم دل رو میشکنه.
معکوس
#نون_نوشتن نون سوم -محمودخان دولت آبادی عزیزم
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سلام
برای اینکه همچنان اینجا کمی از این جو فاصله بگیره که صرفا برای نویسندگی هست
اگر پادکست
محتوا راجع به مسائل مختلف
پیدیاف
مقاله
یا چنین چیزی دارید
برای من بفرستید تا دور هم تو این چنل بخونیمشون.
@UnMakoos_bot
برای اینکه همچنان اینجا کمی از این جو فاصله بگیره که صرفا برای نویسندگی هست
اگر پادکست
محتوا راجع به مسائل مختلف
پیدیاف
مقاله
یا چنین چیزی دارید
برای من بفرستید تا دور هم تو این چنل بخونیمشون.
@UnMakoos_bot
معکوس
Voice message
پادکستها لزومی نداره کیفیت عجیبغریبی داشته باشه
در همین حد هم پذیراتونم
در همین حد هم پذیراتونم
یکشنبه هفت صبح میرم تو خیابونا اونایی که دارن میرن مدرسرو درحالی که چایی میخورم نگاه میکنم.