معکوس
759 subscribers
826 photos
41 videos
46 files
129 links
لینک اون‌ یکی کانال

https://t.me/bedroodiha
حرفا:
https://t.me/HarfChatBot?start=a00a0c1b4ee7
Download Telegram
تاریکی شدن هزینه ای دارد که باید بپردازی
و آن چیزی جز یافتن ستاره نیست
سر به زیر میشوی. آنقدر که خودت نمی دانی باید تا کجای زمین رفت. آنگاه گنج می یابی؟ بعید می دانم.
تو می مانی و سری فرو رفته
Forwarded from Nik
شهر پر از آشوب نگاهی است که آرام ندارد
Sarnevesht
Imanemun & Gdaal & Erfan & Madgal
hata age bemiramam fekret nemire az saram..

@TeensPlaylist
من هنوز معترض خون هایی هستم که در نوبت ریختن قرار گرفته اند
داستانی به اسم آینه رو تموم کردم

داستانیه که برای روند داستانیش خیلی فکر کردم و ساختار داستان توش خیلی مهم بوده

خلاصه که امشبم نشد فردا شب میذارمش بخونید و لذت ببرید
قسمتی از داستان؛
بعد از اینکه همه ی روزم را برایش تعریف کردم و گوشه ای از دستشویی نشستم تازه یادم آمد جماعتی بیرون منتظر من هستند تا بروم و خودم را فاحشه ای کنم برای عرضه به نورهای متجاوز و رقص های طناب و زنجیر به دست. حالا هدفم از زندگی چیست؟ دربند تابوهایی بمانم که برایم قرار داده بودند و خود را برادری دلسوز بدانم؟ همسری عاشق بشوم درحالی که حتی درکی از عشق ندارم؟ فرزندی دلبند و سر به راه برای خانواده ای که دنبال جنازه ی من نمی گردند؟ کارمند نمونه شرکتی که روزی با تمام سرمایه اش زیر خاک می رود؟ یا هدف من همین انسان بودن است؟ همین که ابلهانه زندگی کرده؟ و اگر خودش را به شکلی ترسناک در آینه نمی دید همینطور می ماند؟
عشق دو حبه قنده که تو چایی ریخته میشه
یکی تویی یکی اون
بعدش حل میشید
و جفتتون میشید چایی شیرین
دیگه قند خالی نمیمونه
جاتون اینجا کنار دل من خالی
می‌دانی،
ما می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم،
حالا می‌بینم فقط خودمان عوض شده‌ایم
.



#هوشنگ_گلشیری
📚 #آینه‌های_دردار
حسین صفا
روی دل های خار
برف نمی شیند
نبار
06. Kenaram
Rez
شب بخیر
Forwarded from MUSIC POETRY (SIYΛ с̷ ̷п̷ ̷и̷.̷)
.
نمی‌شود آدم هزار سال استبداد را در خونش داشته باشد و بتواند ناگهان مفهوم کامل آزادی را درک کند.



مارسل #پروست
.
یا من از این مرز دورم یا دنیای من کوچک. صراحتا می گویم حقیقت، عدالت و هر مفهومی که برایش می شود جنگید برای من دیگر شاید ذره ای نمی ارزد. و من فقط هفده سالم بود؟
بعید می دانم.
شاید تنها چیزی که در این دنیا ارزش ماندن داشته باشد آرامشی است که از نبودن های دیگران به دست بیاید.
زنده به گور ترین حالت کتاب صادق هدایتم!
دنیای ما دو جفت کفش بندار بود
می دوید و نمی فهمید
همه چیز پشت سرش هست
هنوز
ما زنده نیستیم تا با ناراحتی های کاذب خود دنیا رو غمگین ببینیم!