معکوس
760 subscribers
826 photos
41 videos
46 files
129 links
لینک اون‌ یکی کانال

https://t.me/bedroodiha
حرفا:
https://t.me/HarfChatBot?start=a00a0c1b4ee7
Download Telegram
انزوا را دوست دارم، گاهی. چاره ای جز آرام بودن به تو نمی دهد. مثلا تنهایی بنشینی شلوغ ترین جای شهر بعد خودت را به در و دیوار دلت بزنی و بپر و بالا کنی. حداقل آن لحظه می توانی خوب خنده های تصنعی دیگران را از آن پوزخند شیطنت آمیز و قضاوت گر خودت تشخیص دهی. نه؟
یا شاید به بهانه کتابی که دستت است تک تک آدم ها را از زیر تیغ نگاهت رد کنی، و ناگهان به زمین و زمان تفاوت انزوا و تنهایی شک کنی.
احساس می کنی داستان های زیادی از جلوی چشمت رد می شوند و گاهی دوست داری به داستان پشت حرف آدم ها ناخنک بزنی. اما بازهم بر می گردی به سکوت و دست های داخل جیبت.
از حق نگذریم، چند لحظه ای دلت می خواهد یکی از این آدم ها بلند شود بیاید کنارت بنشیند بگوید سلام
یا یکی از دوستانت کنارت بود و میزد به شانه هایت می گفت چته؟
اما بازهم به حال و هوای نفس های تنهای خودت بر می گردی.
من که خودم کتاب کنار دستم را بغل می کنم.
مثلا نوشته های جان فانته را وقتی می خوانم حس می کنم کلمات مرا تنها نمی گذارند.
هنوز هم نمی دانم این تنهایی شیرین است یا منم که دلم نمی خواهد تلخی اش را درک کنم!
سلامی صمیمی تر از غم ندیدم


به اندازه ی غم تو را دوست دارم
معکوس pinned Deleted message
وقتی سر امتحان بقیه دارن داد میزنن سوالارو برسون ولی تو فیلتر گل گذاشتی داری میخندی
کار دنیا به اینجا کشیده است
گاوها روی سیمهای تلگراف می نشینند و شطرنج بازی می کنند
طوطی زیر دامن رقاص اسپانیایی
مثل شیپورچی سر فرماندهی، آواز حزین می خواند
و توپها از بام تا شام مویه می کنند
این همان دشت اسطوخودوسی است که جناب شهردار
هنگامی که چشم خود را از دست داد از آن سخن می گفت
فقط آتش نشانی می تواند کابوس را از اتاق نشیمن بیرون کند
اما شلنگها همه از بین رفته اند



از شعرهای اوایل دادائیسم
Forwarded from ننویسنده
1_1696883165.pdf.pdf
303.7 KB
تنهایی زیباترین فرد جهان است.
نسخه کامل


معکوس
خانه ای خواهم ساخت
که ستونش باشی
تا ببارد باران
به نم سقف دلی خیس
به اذان دم صبح
به دو خط آینه ی چشم خدا
به سکوت لب تو

دوستت دارم باز

آرامش به تمنای دلم افتاده:
«بپذیرید مرا
بپذیرید مرا
بپذیرید مرا»


دوستت دارم باز

نم نم صبح طلوع
پیچکم
نیلوفرم
رقص کن دور تن خسته ی من
من که در عشق و غزل مبتدیم

دوستت دارم باز
معکوس pinned «قسمتی از رمانم» راستش را بخواهید همیشه در ذهنم دنیای کلمات اینگونه بوده است. مثل یک باتلاق. وقتی ما درگیر کلمات عجیب و عمیقتری مثل انسانیت، عشق، مهربانی و... میشویم، باعث میشود خودمان را در این باتلاق بیاندازیم. آنجا کلمات سادهتری هستند که مثل یک طناب، میتوانند…»
یه تئوری توی این رمان هست
میگه روح انقدر بزرگه توی یک جسم جا نمیگیره
هر دو تا جسم یک روح رو تشکیل میدن
یکی منطق
یکی احساسات
و زمانی این روح کامل میشه
که این دو تا روح همدیگر رو درکنار هم بفهمن🙂
با یه دنیا حرف دارم
غیر خودم
خفقان با توست
با صدایت جریان گرفته امشب
اشک هایت ستودنی است
حفظ جان می کند نفس های سردت

باغبانی، گلی، درختی چیزی
برای این باغ نمی آوری؟
هنوز خزان است چشمانت
هنوز پر از خش خش برگم

دست تقدیر در جیب
پای حرف های تو نشستن زنجیر
و موسمی نخواهد آمد حالا
فضای با تو بودن خلا شده یا طوفانی است؟

نمیدانمت

چشم باز کن
قفست چیست که از آن آزادی می خواهی؟
من؟
بشکن مرا
که می شکند شعر
تا تو آزاد باشی
حسم موقع پخش کتابا و پست کردنشون>>>>
من جز با لالایی باران صدای تو آرام نمی گیرم
یا رَب نگاه کَس به کسی آشنا مکن
گر میکنی کَرم کن و جدا مکن !




عالی شیرازی
کنج دلم برایت خانه ای امن می سازم، بغض عزیز.
Forwarded from nastaraN
در حال تلاش برای گرفتن یه عکس خوب
روی پوست حرف های من راه برو که من بیابانی را روی خود فرش کرده ام برای بارانت
Rooze Khobe Man (Prod. Farshad)
Farshad & Bamdad
روز خوب من، روز خوب من
روزی که ببینن چشمای کور من
روزی که مشکلی واسه اعتراض نیس
روزی که هیچ نسلی رو به انقراض نیس
روزی که نگهبونای زندونا بیکارن
چوبه های دار بیکار کنج دیوارن
روزی که پلیس شهر واسم باتوم نکشه
هیچ تنی بی لباس سرما و بارون نچشه
واقعی دیدم واسه ی همین ناامیدم
من نمیخوام دلیل تولدی باشم با تولیدم
دنیا مث سر خره نگو پی شر نره
تو این آب مسخره قایقم بی لنگره
بدون شک غم بد میده بوی بد
یه روز بد میاد بد میاد پشت بد
باید شروع کنی قصه هاتو از سر
بازم تو میکنی شعرامو از بر
منتظری ولی هیچکس نمیاد
بشر یه بازنده اس چون بیشتر نمیخواد
روز خوب من روز دور دور دور من
شایدم روزی که هیچوقت نمیاد.


@TeensPlaylist
خیالت را به دار عشق می بندم
نه اعدامی است نه اضطراب
طناب فراق گردن که می اندازی؟
قبل انقلاب: هیچی

بعد انقلاب: تو هر خونه ایرانی یک تلویزیون
چند گوشی
تلگرام
اینستا
اسنپ چت
(اصنم فیلتر نیستن)
و کلیییی امکانات دیگه که اصن قبل انقلاب نبوده



جمهوری اسلامی🔥🔥🔥