✨
این پیام بمونه یادگاری از این مینیمسابقه.
سلام به شمایی که نوشتن رو دوست دارید.
برای اینکه کمی داستاننویسی رو بیشتر دریابیم دوست دارم یه ماجراجویی کوچیک بین خودمون راه بندازم.
شرایط این ماجرا هم به این صورت هست که شما کافیه یک داستان کوتاه بنویسید بدون محدودیت مقدار و موضوع. توسط دو تا داور هم بررسی میشن و کسی که بیشتر از همه این فاکتورها رو رعایت کرده باشه یک کتاب از طرف ما هدیه میگیره.📚📚
کافیه این ۸ معیار رو رعایت کرده باشید به هر نحوی که دوست دارید:
۱.نثر و نوشتار ۲.پلات و ساختار ۳.محتوا ۴.شخصیتپردازی ۵.توصیف ۶.ریتم و فضا ۷.دیالوگ ۸.نگاه ویژه به کشمکشها و مقدمه ی داستان
فرصت ارسال هم نهایتا یک ماه تا تاریخ سه شهریور هست.
این پیام رو برای دوستانتون هم بفرستید یا اگر مشتاق بودید تو کانالهاتون قرار بدید تا هرکسی که خواست بتونه شرکت کنه.
منتظرتونیم.
این پیام بمونه یادگاری از این مینیمسابقه.
سلام به شمایی که نوشتن رو دوست دارید.
برای اینکه کمی داستاننویسی رو بیشتر دریابیم دوست دارم یه ماجراجویی کوچیک بین خودمون راه بندازم.
شرایط این ماجرا هم به این صورت هست که شما کافیه یک داستان کوتاه بنویسید بدون محدودیت مقدار و موضوع. توسط دو تا داور هم بررسی میشن و کسی که بیشتر از همه این فاکتورها رو رعایت کرده باشه یک کتاب از طرف ما هدیه میگیره.📚📚
کافیه این ۸ معیار رو رعایت کرده باشید به هر نحوی که دوست دارید:
۱.نثر و نوشتار ۲.پلات و ساختار ۳.محتوا ۴.شخصیتپردازی ۵.توصیف ۶.ریتم و فضا ۷.دیالوگ ۸.نگاه ویژه به کشمکشها و مقدمه ی داستان
فرصت ارسال هم نهایتا یک ماه تا تاریخ سه شهریور هست.
این پیام رو برای دوستانتون هم بفرستید یا اگر مشتاق بودید تو کانالهاتون قرار بدید تا هرکسی که خواست بتونه شرکت کنه.
منتظرتونیم.
لطفا و حتما این قسمت از فمیلی گای رو ببینید
فصل ۹ قسمت ۶
لینک دانلود هم اینجا گذاشتم
https://dl1.onlinedigi.top/m3/archive.serie/Family.Guy/s09/Family.Guy.S09E09.720p.WEB-DL.SoftSub.DigiMoviez.mkv?md5=FTiwo6JnvJL430ZMZpUtPg&expires=1722519602
فصل ۹ قسمت ۶
لینک دانلود هم اینجا گذاشتم
https://dl1.onlinedigi.top/m3/archive.serie/Family.Guy/s09/Family.Guy.S09E09.720p.WEB-DL.SoftSub.DigiMoviez.mkv?md5=FTiwo6JnvJL430ZMZpUtPg&expires=1722519602
خواستم بگم دنیا خیلی مزخرفتر و پوچتر از نوشتههای دوسنت اگزوپری و شازده کوچولوشه
زندگی غروب کودکیم شده. آن زمان که مادرم میگفت توپبازی داخل کوچه کافی است. ساقم زخم شده بود، سر هیچ و پوچ دعوا کرده بودم، یقهام پاره بود و بغضم پشت تیرچراغبرقی چند لحظه اشک شده بود؛ اما دلم نمیخواست بروم خانه. میخواستم کودک بمانم.
تو به من ظرافتهایی از غم را یاد دادی که خود به تنهایی نمیتوانستم ببینمشان؛ زیرا که غم در دل آرامشمان بود.
ولی شاید اون لحظهای که تو داری از صدای جیرجیرک مینالی که نمیتونی بخوابی
اون داره برای بچش لالایی میخونه
اون داره برای بچش لالایی میخونه
با اینکه قلمم ادعا میکند که من فکر میکنم و چشمانی برای دیدن جهان دارم یا پوست نافذی برای لمس احساسات، ولی من تماما خود را زیر سوال میبرم؛ و میدانم که بسیار کور و کر و بیحوصلهام. با اینحال میفهمم انسانها پژمردهاند. گمان کنم این تنها چیزی است که ادعای فهمیدنش را دارم.
Forwarded from نویسندگی و نوشتن|معصومه حامیدوست
تنها قانون مهم نویسنده این است که مطالب را طوری بنویسد که خودتان حوصله نداشته باشید چنان بنویسید.
© جان مورتیمر
@Writing_lovers
© جان مورتیمر
@Writing_lovers