معکوس
اینم اون دیالوگ شاهکاری که میگفتم😂😂😂
البته من یه چیزیم بگم
این آقا یکی از بهترین نویسندههای امروز این مملکت حساب میشه
اینکه ما بخاطر چنین چیزی کل کتاب رو زیر سوال ببریم و بزنیم زیرش کار درستی نیست
این موضوع برای نوشتههای خود شما هم صدق میکنه
بارها دیدم که توی یه گروه یا یه جایی وقتی متنی به اشتراک گذاشته میشه برای نقد
افراد میان به جملات و ریزهکاریها اهمیت میدن و ایراد میگیرین درحالی که به محتوای کلی و درخشان اون اثر توجهی نمیشه و دنبال جابجای کلمات تازه اونم نه کلمات ایراددار
صرفا اونایی که سلیقه خودشون هست هستن
لطفا ارزش متون رو اینطوری زیر سوال نبریم و حتی اگر به چشممون اومد هم بیانش نکنیم
این آقا یکی از بهترین نویسندههای امروز این مملکت حساب میشه
اینکه ما بخاطر چنین چیزی کل کتاب رو زیر سوال ببریم و بزنیم زیرش کار درستی نیست
این موضوع برای نوشتههای خود شما هم صدق میکنه
بارها دیدم که توی یه گروه یا یه جایی وقتی متنی به اشتراک گذاشته میشه برای نقد
افراد میان به جملات و ریزهکاریها اهمیت میدن و ایراد میگیرین درحالی که به محتوای کلی و درخشان اون اثر توجهی نمیشه و دنبال جابجای کلمات تازه اونم نه کلمات ایراددار
صرفا اونایی که سلیقه خودشون هست هستن
لطفا ارزش متون رو اینطوری زیر سوال نبریم و حتی اگر به چشممون اومد هم بیانش نکنیم
✨
این پیام بمونه یادگاری از این مینیمسابقه.
سلام به شمایی که نوشتن رو دوست دارید.
برای اینکه کمی داستاننویسی رو بیشتر دریابیم دوست دارم یه ماجراجویی کوچیک بین خودمون راه بندازم.
شرایط این ماجرا هم به این صورت هست که شما کافیه یک داستان کوتاه بنویسید بدون محدودیت مقدار و موضوع. توسط دو تا داور هم بررسی میشن و کسی که بیشتر از همه این فاکتورها رو رعایت کرده باشه یک کتاب از طرف ما هدیه میگیره.📚📚
کافیه این ۸ معیار رو رعایت کرده باشید به هر نحوی که دوست دارید:
۱.نثر و نوشتار ۲.پلات و ساختار ۳.محتوا ۴.شخصیتپردازی ۵.توصیف ۶.ریتم و فضا ۷.دیالوگ ۸.نگاه ویژه به کشمکشها و مقدمه ی داستان
فرصت ارسال هم نهایتا یک ماه تا تاریخ سه شهریور هست.
این پیام رو برای دوستانتون هم بفرستید یا اگر مشتاق بودید تو کانالهاتون قرار بدید تا هرکسی که خواست بتونه شرکت کنه.
منتظرتونیم.
این پیام بمونه یادگاری از این مینیمسابقه.
سلام به شمایی که نوشتن رو دوست دارید.
برای اینکه کمی داستاننویسی رو بیشتر دریابیم دوست دارم یه ماجراجویی کوچیک بین خودمون راه بندازم.
شرایط این ماجرا هم به این صورت هست که شما کافیه یک داستان کوتاه بنویسید بدون محدودیت مقدار و موضوع. توسط دو تا داور هم بررسی میشن و کسی که بیشتر از همه این فاکتورها رو رعایت کرده باشه یک کتاب از طرف ما هدیه میگیره.📚📚
کافیه این ۸ معیار رو رعایت کرده باشید به هر نحوی که دوست دارید:
۱.نثر و نوشتار ۲.پلات و ساختار ۳.محتوا ۴.شخصیتپردازی ۵.توصیف ۶.ریتم و فضا ۷.دیالوگ ۸.نگاه ویژه به کشمکشها و مقدمه ی داستان
فرصت ارسال هم نهایتا یک ماه تا تاریخ سه شهریور هست.
این پیام رو برای دوستانتون هم بفرستید یا اگر مشتاق بودید تو کانالهاتون قرار بدید تا هرکسی که خواست بتونه شرکت کنه.
منتظرتونیم.
لطفا و حتما این قسمت از فمیلی گای رو ببینید
فصل ۹ قسمت ۶
لینک دانلود هم اینجا گذاشتم
https://dl1.onlinedigi.top/m3/archive.serie/Family.Guy/s09/Family.Guy.S09E09.720p.WEB-DL.SoftSub.DigiMoviez.mkv?md5=FTiwo6JnvJL430ZMZpUtPg&expires=1722519602
فصل ۹ قسمت ۶
لینک دانلود هم اینجا گذاشتم
https://dl1.onlinedigi.top/m3/archive.serie/Family.Guy/s09/Family.Guy.S09E09.720p.WEB-DL.SoftSub.DigiMoviez.mkv?md5=FTiwo6JnvJL430ZMZpUtPg&expires=1722519602
خواستم بگم دنیا خیلی مزخرفتر و پوچتر از نوشتههای دوسنت اگزوپری و شازده کوچولوشه
زندگی غروب کودکیم شده. آن زمان که مادرم میگفت توپبازی داخل کوچه کافی است. ساقم زخم شده بود، سر هیچ و پوچ دعوا کرده بودم، یقهام پاره بود و بغضم پشت تیرچراغبرقی چند لحظه اشک شده بود؛ اما دلم نمیخواست بروم خانه. میخواستم کودک بمانم.