چیزی درون هیپهاپ هست
که هیچ جا
درون هیچ نویسنده یا هنرمند دیگهای نیست و این باعث میشه ازش جنبشهای عظیمتری بیاد
که هیچ جا
درون هیچ نویسنده یا هنرمند دیگهای نیست و این باعث میشه ازش جنبشهای عظیمتری بیاد
https://t.me/reverse131313/16246
ما شاهد جهتگیری یک انسان موفق از نظر تحصیلات با جامعه هستیم به وسیله ابزارهای عوام پسند و اعتیادآور
درحال بررسی اینکه چه چیزی فراتر از یه موفقیت کاری و تحصیلی و خونوادگی میتونه درون اون آدم شکل بگیره تا از جامعه سالم این چنین دور بشه
ابتذال دیدگاهی هست که اینها رو نمیبینه
ضعیف بودن انسانها عاملی جمعی نیست. حتی به طور موروثی پخش نمیشود. در بیکلامی آشکار یا در ادعا مخفی نیست، احتمالا. ضعف ما درون ماست. آنجا که به وضوح صدای شکستن میشنویم و فقط بیتابیم برای اینکه ذرهای احساس کنیم نیازمند سرپا شدن هستیم.
نه، ما وارث درد نیستیم.
ما دردی فناناپذیریم به خودی خود. با خصومتهای کم و بیش با زمین و زمان.
ما انسانها بسیار ضعیف نیستیم؛ احتمالا تنها منم که شاید رقتانگیزم.
نه، ما وارث درد نیستیم.
ما دردی فناناپذیریم به خودی خود. با خصومتهای کم و بیش با زمین و زمان.
ما انسانها بسیار ضعیف نیستیم؛ احتمالا تنها منم که شاید رقتانگیزم.
معکوس
Sadegh – Bara Ye Dost
تا زندگی معنی استفاده است
وابستگی یه حس ساده است
دل دادن توش خیلی سخته
ولی دل پس کشیدن اشتباه هست
وابستگی یه حس ساده است
دل دادن توش خیلی سخته
ولی دل پس کشیدن اشتباه هست
Forwarded from fanfuckingtasticᐛ (Mad)
اگر در سرنوشتم ذره ای آزادی باشد برایم کافیست
Forwarded from منِ سرسام آور". (Blue Sun")
سپس شما میفهمید که شَب،
جهان را به شکل طبیعیاَش بازمیگرداند.
روز یک اِستثنا و یک اِشتباه و یک نوع اِختلال اَست؛ جهان در حقیقت تاریک اَست، سیاه، بیحرکت و سَرد.
-اولگا توکارچوک "
جهان را به شکل طبیعیاَش بازمیگرداند.
روز یک اِستثنا و یک اِشتباه و یک نوع اِختلال اَست؛ جهان در حقیقت تاریک اَست، سیاه، بیحرکت و سَرد.
-اولگا توکارچوک "