من معمولا انسان ساکتیم. یعنی اکثر مواقع اونیم که ترجیح میده نظر نده مگر اینکه ازش نظر بپرسن(به جز یه جاهای خاص)
ولی بذارید یه چیزیو خیلی رفیقطور خدمتتون عرض کنم.
ما امروز با حجم گستردهای از روابط عاطفی مواجهیم. بعضیاشون خیلی موجه و جالبن و بعضیاشون رو ما نمیتونیم درک کنیم اما اون زوج چرا.
متاسفانه از سنی هم آغاز میشن که اثرات زیادی روی وجود ما میذارن
و لحظات خوششون میتونه شیرینترین لحظات زندگیتون یا لحظات بدش میتونه فاجعهای جبران ناپذیر باشه
به همین دلیل، هرچی کمتر قطع و وصل کنیم روابط زندگیمون رو و تنوع انسانهایی که بهشون میگیم دوستت دارم رو کم کنیم زندگی خودمون آرومتره(خواه ناخواه مغز این رو میپذیره) و یه موقعهایی واقعا، عمیقا، همه چیز فاجعه میشه بین دو نفر
اما جا نزنید. میدونم ممکنه همه چیز برای ادامه سخت بشه اما لطفا روابطتون رو به تار موی یک اتفاق ناخوشآیند گره نزنید که تا پاره شد شما غزل خداحافظی رو بخونید. یه موقعهایی مجبورید با درونتون واقعا بجنگید و اعتماد رو از اول و دونه دونه بسازید یا اعتمادی که خودتون خراب کردید رو بمونید پاش، بابت بازسازیش خسته بشید، کم بیارید اما اعتماد مجدد رو بسازید.
با خودتون و شریک زندگیتون نسبت به سختیها صادقانه برخورد کنید هرچند آزارتون بده و خستتون کنه
و اینم یادتون باشه که هر انسانی ارزش این خستگیها رو نداره و یه روزایی از خودتون بپرسید که خودتون هم ارزش اینکه یکی براتون خسته بشه رو دارید یا نه
ولی بذارید یه چیزیو خیلی رفیقطور خدمتتون عرض کنم.
ما امروز با حجم گستردهای از روابط عاطفی مواجهیم. بعضیاشون خیلی موجه و جالبن و بعضیاشون رو ما نمیتونیم درک کنیم اما اون زوج چرا.
متاسفانه از سنی هم آغاز میشن که اثرات زیادی روی وجود ما میذارن
و لحظات خوششون میتونه شیرینترین لحظات زندگیتون یا لحظات بدش میتونه فاجعهای جبران ناپذیر باشه
به همین دلیل، هرچی کمتر قطع و وصل کنیم روابط زندگیمون رو و تنوع انسانهایی که بهشون میگیم دوستت دارم رو کم کنیم زندگی خودمون آرومتره(خواه ناخواه مغز این رو میپذیره) و یه موقعهایی واقعا، عمیقا، همه چیز فاجعه میشه بین دو نفر
اما جا نزنید. میدونم ممکنه همه چیز برای ادامه سخت بشه اما لطفا روابطتون رو به تار موی یک اتفاق ناخوشآیند گره نزنید که تا پاره شد شما غزل خداحافظی رو بخونید. یه موقعهایی مجبورید با درونتون واقعا بجنگید و اعتماد رو از اول و دونه دونه بسازید یا اعتمادی که خودتون خراب کردید رو بمونید پاش، بابت بازسازیش خسته بشید، کم بیارید اما اعتماد مجدد رو بسازید.
با خودتون و شریک زندگیتون نسبت به سختیها صادقانه برخورد کنید هرچند آزارتون بده و خستتون کنه
و اینم یادتون باشه که هر انسانی ارزش این خستگیها رو نداره و یه روزایی از خودتون بپرسید که خودتون هم ارزش اینکه یکی براتون خسته بشه رو دارید یا نه
شاید باورتون نشه
ولی همونقدر که راجع به تلخترین لحظههای زندگیتون پیش جمعیت سکوت میکنید
این اتفاق راجع به زیباترین اتفاقهای زندگیتون هم میوفته
ولی همونقدر که راجع به تلخترین لحظههای زندگیتون پیش جمعیت سکوت میکنید
این اتفاق راجع به زیباترین اتفاقهای زندگیتون هم میوفته
چیزی درون هیپهاپ هست
که هیچ جا
درون هیچ نویسنده یا هنرمند دیگهای نیست و این باعث میشه ازش جنبشهای عظیمتری بیاد
که هیچ جا
درون هیچ نویسنده یا هنرمند دیگهای نیست و این باعث میشه ازش جنبشهای عظیمتری بیاد
https://t.me/reverse131313/16246
ما شاهد جهتگیری یک انسان موفق از نظر تحصیلات با جامعه هستیم به وسیله ابزارهای عوام پسند و اعتیادآور
درحال بررسی اینکه چه چیزی فراتر از یه موفقیت کاری و تحصیلی و خونوادگی میتونه درون اون آدم شکل بگیره تا از جامعه سالم این چنین دور بشه
ابتذال دیدگاهی هست که اینها رو نمیبینه
ضعیف بودن انسانها عاملی جمعی نیست. حتی به طور موروثی پخش نمیشود. در بیکلامی آشکار یا در ادعا مخفی نیست، احتمالا. ضعف ما درون ماست. آنجا که به وضوح صدای شکستن میشنویم و فقط بیتابیم برای اینکه ذرهای احساس کنیم نیازمند سرپا شدن هستیم.
نه، ما وارث درد نیستیم.
ما دردی فناناپذیریم به خودی خود. با خصومتهای کم و بیش با زمین و زمان.
ما انسانها بسیار ضعیف نیستیم؛ احتمالا تنها منم که شاید رقتانگیزم.
نه، ما وارث درد نیستیم.
ما دردی فناناپذیریم به خودی خود. با خصومتهای کم و بیش با زمین و زمان.
ما انسانها بسیار ضعیف نیستیم؛ احتمالا تنها منم که شاید رقتانگیزم.